part 10

684 22 1
                                    

Weer een nieuw hoofdstuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x 'jesAurora

___________________

 Louis Tomlinson POV

Zayn loopt naar boven eindelijk!! WTF waarom loopt Niall achter hem aan??? I don't trust it. Als ze naar boven lopen ga ik er toch even naar toe. Zayn ik moet je iets vertellen hoor ik Niall zeggen. Ik ren half de trap op en zie dat Niall Zayn in de kamer duwd. Ik ren naar kamer toe en trek de deur open. HOU JE MOND HORAN JE GAAT DIT NIET TEGEN DIE VERADER ZEGGEN!!!! Je hebt het me beloofd Horan zeg ik als ik weer een beetje tot rust ben gekomen. Zayn kijkt me echt aan of ik helemaal gek ben geworden. Ik verlaat de kamer en trek Niall met me mee. Wat wou jij nou weer gaan zeggen???/ vraag ik. Louis ik moet het bij iemand kwijt  ik vindt het gewoon lastig zegt Niall met tranen in zijn ogen. Zeg het dat tegen je broer of tegen Eleanor die weet het ook maar alsjeblieft als dit over is mag je het tegen iedereen zeggen oke??? vraag ik. Oke Boobear zegt Niall weer met een lach op zijn gezicht.

Kath Lorys POV

Wat gaat Niall nou weer doen. Hij kijkt altijd zo lief. Waarom durf ik het nooit tegen hem te zeggen. Ik moet echt ophouden om hier overna te denken!!!!!! Wat gaat Louis nou weer doen?????? Ik loop naar de keuken en pak een flesje cola. Als ik terug kom hoor ik HOU JE MOND HORAN JE GAAT DIT NIET TEGEN DIE VERADER ZEGGEN!!!!! volgens mij is het Louis. Dan komt Louis weer naar beneden en knuffelt me. Ik blijf altijd van je houden zegt hij. Wat waarom zegt hij dit???? Dan loopt Louis alweer de kamer in. Niall komt naar beneden. Hij is zo lief, schattig, kanp ga zo maar door. Nu niet aan denken Kath niet nu! denk ik bij mezelf. Kom je nog zegt Niall. Wat???? vraag ik. Of je mee boodschappen gaat doen. Ooo ja is goed wie gaan er allemaal mij??? Alleen ik als jij ook mee gaat zegt hij. Oke. Yes even alleen met Niall denk ik. Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn jas. Mag ik mijn auto sleutels??? vraagt Niall. Ja hoor en ik gooi ze naar hem toe. Ik loop naar zijn auto en hij houd de deur voor me open. Na u madame zegt hij. Ik moet lachen en stap in. Ik kijk snel in de spiegel of ik niet aan het blozen ben. Nee gelukkig niet dan zou ik me wel heel erg schamen. Niall stapt in en start de auto. Waar had jij het met Louis??? Niets bijzonders hoor zegt Niall zenuwachtig. waarom schreeuwde hij dan hou je mond horan je gaat dit niet tegen die verader zeggen????? Ik zie dat Niall niet weet wat hij moet zeggen. Eeeuuhhhh Ik kan het niet zo goed uitleggen je moet het maar aan Louis vragen als we weer thuis zijn zegt hij snel. Maar ik wil het van jouw weten. Kath maak het nou niet nog moeilijker voor me alsjeblieft vraag het gewoon straks aan Louis zegt Niall. Kom op Niall vertel het me nou gewoon. We gaan eerst boodschappen doen zegt Niall. Ik loop met hem naar binnen maar wil nogsteeds weten waarom Louis zo tegen hem schreeuwde.

*weer thuis*

Louis waarom schreeuwde je zo tegen Niall toen hij naar boven ging. vraag ik als we net binnen zijn. Dat vertel ik je nog wel maar nu niet Kath zegt Louis. Nu wordt ik echt boos ik kan er niet tegen als meerdere mensen voor mij iets verbergen. LOUIS ZEG GEWOON IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! schreeuw ik. Ik zie dat Niall Louis snel aankijkt en Louis zucht. Kath alsjeblieft als al het gedoe voorbij is krijg je het te weten zegt Louis rustig. Welke gedoe waarneer is dat dan afgelopen over een week 5 maanden 2 jaar!!!???? Ik zie dat Louis zenuwachtig wordt. Alsjeblieft Kath over 2 weken krijg je het te weten oké???????? zegt Louis. Beloofd vraag ik? Beloofd zegt Louis en ik geef hem een knuffel. 

Niall vraag ik later nog even. Ik kan namenlijk echt niet 2 weken wachten. Wil je me please please please vertellen wat er is. en ik zet mijn pruillip op. Ik zie dat Niall iets wil zeggen maar zijn woorden weer inslikt. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en zoen hem. Niall duwt met van hem af. Kath dit kan niet zegt hij. Waarom niet???/ vraag ik. gewoon niet en Niall loopt weg. Hij loopt naar Louis. Louis ik trek dit niet meer hoor ik Niall zeggen. Wat is er Irisch Boy zegt Louis. Ze heeft met net gezoend hoor ik Niall snel zeggen. WAT zegt Louis. We moeten haar gewoon vertellen dat ik haar echte broer ben en niet jij hoor ik Niall zeggen. WAT NIALL IS MIJN ECHTE BROER, LOUIS HEEFT ME DE HELE TIJD VOOR GELOGEN, DUS IK BEN VERLIEFD OP MIJN EIGEN BROER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_______________________

en wat vinden jullie??????

hopenlijk vinden jullie het leuk

ik ga weer verder naar 35 Comments

x'jes Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu