Cap.3 : Vraja neagra a Stelei Speranței

17 2 0
                                    

Vargon il lasa pe Louis ,fiul său, pe tron. Acesta afla ca pt. a pătrunde in Centir trebuie sa desfaca vraja pusa de Marotia. Aceasta poate fi dezlegata doar prin iubirea adevarata.♥♡♥♡
Se spune ca NIMENI nu poate intra in Centir, dar nu se spune ca NIMIC nu poate !! Acest gând l-a convins pe Louis sa aiba speranțe. El in fiecare dimineață trimitea scrisori, dar nimeni nu-i răspundea.
În vara, o tânără i-a văzut scrisorile și a început să-i scrie. Micii nebunatici nu știau cui vorbesc, dar își împărtășeau toate secretele. Acesta tanara era chiar Tara (conducătoarea Beloriei →apa).In fiecare seara stateau sub aceeasi stea și-şi scriau bilețele de dragoste. Atunci, unul dintre gardienii Centirului a aflat despre asta si au luat-o pe Tarra, închizând-o într-un turn. De aici , Tarra vedea o stea (steaua sub care statea mai demult cu Louis și-şi scriau scrisori) în care își puse toate speranțele; sa mai poata comunica cu Louis. => Steaua Speranței.
Cred ca am mai spus ca o vraja este distrusa de o alta...Așa că, bineînțeles in aceasta Stea a Speranței era pusa iubirea Tarrei dar si ura pentru oamenii care nu cred in iubire=> cea mai puternica forma de magie, MAGIA NEAGRĂ .Aceasta vraja a spulberat zidurile lumii Centir, dar nu a rupt vraja definitiv.

N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum