Prolog

10 0 0
                                    

"O poveste de dragoste incepe cu sentimente nesigure si baiatul/fata ce-ti este sortit/a ,sentimente de atractie de la prima vedere ; sentimente ce se nasc dintr-o prietenie frumoasa sau sentimente de ura ce renasc formant sentimentul ce ne da la toti dureri de cap iubirea/dragostea.

Se spune ca nu poti iubi decat o singura data in viata cu adevarat celelalte presupuse iubiri fiind intr-un fel conpensarile pierderii iubirii adevarate,dar sentimentul nu poate fi inlocuit poate fi trait doar cu persoana potrivita. Ambitia de a demonstra ca nu ai nevoie de iubire ranind persoana ce deja iti detine inima te poate distruge ,orgoliul, egoul nu are ce cauta intre 2 indragostiti
.
Lasand la oparte frica ca iti patezi onoarea daca faci tu primul pas ,frica ca vei fi refuzat ,umilit ,ranit daca incerci sa arati sentimentele tale persoanei careia i le porti ,puteti trai o frumoasa poveste de dragoste sau... nu ,sau puteti trece mai departe dar poate te vei intreba mereu "ce-ar fi fost daca?".

Daca unul e mai orgolios celalalt trebuie sa cedeze facand primul pas astfel incepand o poveste de dragoste,cele mai frumoase povesti de dragoste fiind cele extreme :o poveste clasica de dragoste sau o poveste cu indragostiti mai ciudati iubirea fiind singurul sentiment ce le doboara pe toate in timp ..."

-Am terminat si pe ziua de astazi...spune Iris stergandu-si o urma de transpiratie de pe frunte de la extenuarea psihica .Era in penultimul an de liceu si drept rasplata pentru munca depusa in acel an domnul director o rasplatise pe Iris oferindu-i posibilitatea sa se lanseze in cariera de jurnalista prin scrierea unui articol ce era menit sa apara in cel mai inportant ziar din tara cu subiectul:"Conceptia despre iubire."
Desi aceasta nu avea o experienta prea dezvolatata din acest punct de vedere avea o conceptie foarte ampla despre iubire si despre cum ar trebui sa fie si sa se manifeste aceasta.

De altfel Iris era mai diferita avand unele conceptii bine conturate in capusorul ei despre viata si o gandire prea cruda despre viata care i se asternea in fata .Iar totul se datora inclinatiei ei spre psihologie , imaginatie ei foarte bogata si maturitatii de care dadea dovada. Visul ce-l mai mare al lui Iris era sa devina psiholog, doar viata este lunga si va reusi tot ce isi va propune doar daca nu o va stapani sentimentul de frica si nesiguranta, ca-ci pe cat de bun psiholog era nu stia sa se lecuiasca de boala sa psihica.

Povestea lui IrisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum