Nekėliau sau būdingų spektaklių. Tiesiog nebuvo kodėl...o gal buvo? Gerbiu Kalebą už tai, kad jis laikosi taisyklių. Jis padarė teisingai, kad išmetė iš gaujos Driu. Jei ne Kalebas, aš būčiau išmetusi tą šūdžių iš gaujos. Ne kiekvienas drįstų man į akis pažiūrėti, o dabar sulaukiau meilės prisipažinimo iš vieno patikimiausio bendradarbio. O gal ta taisyklė per griežta? Pati neįsimylėjau nieko, kai išsiskyrėm su Luku. Net nemanau tai daryti, bet jei tokie meilės PRIEPOLIAI užklups kitus gaujininkus? Juk negalėčiau atsikratyti visais.
Mano apmąstymus nutraukė beldimas į duris.
-Užeikit.-tariau.
-Megan...-išgirdau tylų... Janson balsą?
Nusivaliau ką tik ištryškusias ašaras.
-Ko reikia?-paklausiau jo.
-Tave kvietė į rūsį, bet galiu pasakyti kad negali ateiti...
-Nereikia. Aš ateisiu. Pasakyk, kad po 20min. būsiu ten. Ačiū.
Janson išėjus, pakeičiau savo gražiąją suknelę į odinę, juodą aprangą. Pasidažiau, kad nesimaytų juodų ratilų po akimis. Bet verkimo nenuslėpiau. Kelis kartus giliai įkvėpiau ir nusileidau į rūsį. Atidarius sunkias duris šūktelėjau;
-Sveiki! Kodėl kvietėt?
Čia stovėjo visi gaujininkai, išskyrus naujokus. Net ir Driu čia buvo.
-Kvietėm, kad papasakotum, kas tiksliai nutiko su Driu.-prabilo Lukas.
-Nutiko tai, kas privertė mane išmestį jį iš čia. Negaliu daugiau kuo padėti.
- Kodėl jį išmetei?-toliau kalbėjo Lukas.
-Nenoriu apie tai kalbėti.
-Kodėl?
-O Dieve...jis vos manęs neišprievartavo MORGE!-sušukau neatlaikiusi.
Visi nutilo ir mėtė žvilgsnius tai į mane, tai į Driu.
-Esi išmetamas iš gaujos.-prabilo Gasas.- Nes pripažinai griežtai draudžiamus jausmus gaujoje ir kėsinaisi išprievartauti MEGAN GRACE GRADE. Iki rytojaus 12:00 turi išsinešdinti iš čia be leidimo grįšti atgal!
-Pritariu.-tyliai pasakė Lukas.
-Pritariu.-Kalebas.
Taip be paliovos skambėjo žodis PRITARIU, kol galiausiai nebebuvo kam jo sakyti.
-Drue Teller Prior, esi išmetamas iš Viskonsino gaujos!-pasakė Gasas.
Susiraukęs Driu paliko šnabždesių pilną rūsį. Man visiškai jo negaila.
-Turiu sumanymą.-pasakiau.
-Kokį?!-visi choru surėkė.
-Ryt vidurnaktį keliausim trenituotis miške.
-Gal galima išsamiau?-paklausė Kalebas.
-Keliausim prie seno Centro. Ten puiki vieta kariauti. Duosim naujokams šautuvus su netikrais šoviniais. Bus puiki komedija.
-Tai geniali mintis!-pasakė Lukas.
- Keliaukite dabar toliau treniruoti naujokus. Vėliau pranešiu, kas budės.
-Jau ir naukokai budi?-paklausė Lukas.
-Taip. Manau kad jiems pravers.Visi išėjo o aš likau rūsyje ir prisidegiau cigaretę. Kadangi kaip visada budžiu aš, jau vieną žmogų galima atmesti. Mąsčiau atsisėdusi rūsyje ilgai... velniop tuos sprendimus. Nuspręsiu stebėdama, kaip toliau jie treniruojasi.
Nukeliavau į treniruočių salę. Mėgstu stebėti, kaip naujokai kaunasi.
-Geriau?-paklausiau netoliese stovėjusio Kalebo.
-Dar yra jiems kur tobulėti.-atsakė.
-Po pusvalandžio surink visus į valgyklą. Pranešiu jiems apie rytojų.
Keliavau per visą salę prie Luko.
-Labas.-jis nusišypsojo man ir toliau stebėjo, kaip naujokai kaunasi.
-Sveikas. Buvai pas merginas?-paklausiau jo.
-Buvau. Jos kaip visada. Dabar Gasas su jom žaidžia.
-Sėkmės jam. Aš einu pas Logan. Jis vis dar guli lovoje ir negali pajudėti, po kovos su Jazz.
Nužingsniavau prie kambario kuriame guli Logan. Pabeldžiau, bet atsakymo nesulaukiau. Paskutinį sykį kai beldžiau į duris, kambaryje buvo negyvėlis.Tyliai pravėriau duris ir žingsniavau iki lovos. Lovoje gulėjo miegantis Logan. Vis geriau nei man buvo nutikę.
Stebėjau jį stovėdama prie jo lovos, kol galiausiai pro duris įžengė gaujos seselė.
-Kaip jis?-atsisukusi paklausiau.
-Gerai.-atsakė ji.- Vakare jau galės toliau treniruotis.
-Tobula. Kai pabus papasakok jam viską apie senojo Centro treniruotę miške ir pasakyk, kad jis šianakt budi su Luku.
-Gerai, panele Grace.
-Puiku.-pasakiau ir nuėjau į viršutinį aukštą-pas merginas.Atidariau duris ir šūktelėjau:
-Sveikos!
Visos sužiūro į mane lyg nemačiusios. Tada prisistatė Gasas.
-Ar jos pasiruošusios?-paklausiau jo.
-Ne visos, bet taip.
-Atrink pirmas 7. Išsiūsim jas į Pietų Karoliną. Manau ten Rajus nuspręs, ką su jomis daryti. Poryt išvešim.
-Puiku, Megan. Vis mažiau vargo man ir kitiems.
-Džiugu girdėti.Rajus- mano buvęs gaujininkas. Kai baigė apmokymus ir buvo pakrikštytas, Boso paliepimu išsikeldino į Pietų Karoliną. Užsiima narkotikų ir cigarečių kontrabanda...dar padeda man tvarkyti kales. Žinoma, kai paprašau.
Nukeliavau į valgyklą, kurioje jau visi diskutavo, kodėl jie čia sukviesti. Mūsų valgykla sudaryta iš dviejų aukštų.( kaip divergentėj). Viršuje valgo ir posėdžiauja svarbūs asmenys ar išrinktieji, o apačioje- naujokai ir visi kiti. Užlipau į antrą aukštą ir įsikibusi į turėklą sušukau:
-TYLOS! Atėjau pranešti apie rytojaus treniruotę. Ryt vidurnaktį keliausime prie Senojo Centro, kuriame kariausim dviem komandom. Pasiruoškite. Šianakt budi Janson, Noah, Logan, Lukas, Kalebas ir aš. Paminėtieji ateikit pas mane.Visi pradėjo valgyti, o aš, Lukas ir Kalebas laukėme kol ateis naujokai.
-Sėskit.-liepiau. - Taigi, iš pradžių papasakosiu apie budėjimą. Čia budėjimas sudarytas iš trijų punktų. Pirmasis- budėjimas ant stogo. Antrasis- vaizdo stebėjimas per kompiuterį ir trečiasis- pastato saugojimas iš vidaus. Pirmame punkte dudžiu aš su Jazz, antrame budi Lukas ir Logan, ir trečiame- Kalebas ir Noah. Pradėsite nuo 23:00. Šianakt atveža cigarečių siuntą iš Las Vegaso. Priimkite ją. Laisvi.Viltis
YOU ARE READING
30 boys And 15 Girls(BAIGTA)
Mystery / ThrillerBaigta Pokalbis telefonu: *Klausau, Bose. * Ryt penktadienis, 13-oji. Pristatysiu tau 30 vaikinų ir 15 merginų. Manau, žinai kam. * Kaip visada, Bose. Kelintą valandą? * Vidurnaktį. Labos nakties, Megan. *Labos nakties, Bose. Šioje istorijoje pilna...