27. Ledna
Ahoj jsem Elis. Elis Calennová. Mám setru Isabellu a dva bratry Jace a Alexe,jsou to dvojčata. Má matka se jmenuje Clary a táta Charlie. Jsem z města kousek od Londýna. to město se jmenuje Holloway. Ale dost už o mě.
V den který se mi stal osudoví jsem slavila 19. narozeniny. Přišla jsem domů z brigády. Pracuji v jednom hotelu ale to je jedno. Jak jsem přišla domů, ani si nestihla vyzut boty a vybafla na mě mamka z malím darečkem
,,na, otevři to'' řekla mi.
nakoukla jsem dovnitř a vykoukl na mě takový ten čertík s krabičky a měl v ruce dvě letenky na New Yourku.
,,všechno nejlepší" řekla, já na ni jen civěla z otevřenou pusou. Nevím kde na to vzala ale musela šetřit hodně dlouho.
,,díky"skočila jsem jí hned kolem krku.
Ještě téhož večer
,,ahoj" ozvalo se z mobilu
,,ahoj" dostala Katie hned odpověď. Katie je moje BBF. Seznámily jsme se spolu na střední. Obě jsme vystudovali deisainovku ale ani jedna jsme práci nenašli. Ale to neva.
,,mám pro tebe novinku" řekla jsem jí dřív než mi stihla položit další otázku. ,, letíme do New Yourku. odlet je 2 Února. ve 20:20 sejdeme se na letišti" .
Ozval se vřískot. Jako obvykle když jí řeknu něco úžasného.,,to je úžasný"
,,jo je zněla moje odpověď."
2. Února 20:00 v letadle
,,konečně" mluvila na mě Kate ale já ji nevnímala, byla jsem na to moc ospalá,a za nedlouho jsem dokonce usnula.
,,vstávej , za půl hodiny přistáváme"budila mě Kate.
Vystoupily jsme z letadla a první co jsem viděla by la velká cedule a na ní velký nápis,, WELCOME TO NEW YORK . byla jsem štastná.
ČTEŠ
Výlet
Romanceláska, ale i stráta. svatba, ale i hádky. ve vztazích to tak prostě chodí.........