zumrayytkn MelisaKorkmaz705 _YogurtluPilav_ ARKADAŞLARIMA ÖZEL:))
İlk kez bir bölümü okuyucu arkadaşlarıma ithaf etmek istiyorum, okuyanların gözleri dolmayabilir ya da dolabilir bilmiyorum. Bu yaşam şeklini iyi bildiğim için, bu bölümü yazarken tüylerim ürperdi ve gerçekten gözlerim doldu...Bu bölümü üç değerli okuyucum @_YogurtluPilav_ , @zumrayytkn ve @MelisaKorkmaz705 isimli okuyucu arkadaşlarıma ithaf ediyorum:)) İyi okumalar dilerim herkese...
- Hoşgeldin Habibe teyze, birşey mi oldu?
...
Yüzüme bakıyordu bön bön, teyzem ne yapmak istiyordu acaba?
- Habibe teyzeee? Birşey mi vardı?
- Aç gızzım aç, içeriye geçelim de seninle gonuşmak istiyom.
- Be.benimle mi? Ne konuda acaba?
- Gızzım..! Burada mı dutacan akşama gadan?
İlla girecek eve kadın kararlı gelmiş. Hem kapıya açmaya yönelmiştim, hem de ne soracağını ne konuşacağını bilmeden, kafamda bu sınava hazırlanıyordum.
- Geç teyze geç, buyur.
- Oyhhh, gemiklerim tutulmuş.
- İyi misin, geç otur şöyle, birşey ister misin?
- Heç birşey istemem gızzım, ben senle gonuşmaya geldimdi.
- Tamam da, ne konuda bir türlü söylemedin ki teyzecim?
- Gonuşacaam, geç otur şöyle garşıma.
- Dur, dur belli ki derinden gireceksin sen, kahve içer misin onu de önce?
Çarpıntısı var tansiyonu var teyzemin ama kahveden hiç vazgeçmez bilirim, hemde bol şekerli içer. O yüzden onu bamtelinden vurmayı denedim ki konuya bir süre daha giremeyelim ve ben de ne konuşabilir kafamda tahmin etmeye uğraşayım.
- Ne inatçı gızsın haaa..! Eh yap bahalım bir kahveni içek gayri.
- İnatçıyımdır bildim bileli böyleyim. Nasıl olsun kahven nasıl içersin?
- Tansiyonda var emme, yıllardır bol şekerliden vazgeçemedim gız.
- Eh iyi bari hemen yapıp geleyim de şöyle oturalım karşılıklı. Sen de ne diyeceksen dersin. Ev havasız gelir belki bak karşısı bahçem, istersen geçte havalan oraya getireyim kahveleri.
- Ehhh, hadi madem öyle ossun.
Bu kadın için ölüyordum ben yıllar önce ki hala çok severim. Dobradır, öngörüşlüdür, sıcakkanlı ama tam da bir osmanlı hatunudur. Bizim üstteki mahalleye taşındı kocasını kaybedince. Sık sık gelirdi bize, bana okulluk poğaça falan hazırlar mutlaka getirirdi. Sımsıkı sarılır ''Aslan Oğlum gazanacak üniversiteleri inşaallahhhhh.'' diye diye iç çekerdi. Al amına koyayım aslan oğlunun kim olduğunu öğrenince, kahveden değil asıl bundan dolayı ihtiyacın olacak, çantandaki tansiyon ilaçlarına.
Kahveleri hazırlamıştım, ona şekerli, ben ise sade içiyordum. Yanlarına da şık kahve yanı bardaklarımı çıkardım, aslında hoşuma da gidiyordu. Eşyalarımı kullanmam için birileri gelip gidiyordu evime artık. Bahçeye doğru ilerledim:
- Kahveler geldiiii...Buyur habibe teyze bol şekerli.
- Ohh ohh, pehte hamaratsın maaaşallahhhh. Amanın bu bardaklarda pek güzeller, nereden alıverdin gız bunları?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK ADAM
Fiksi RemajaHikaye Tamamen Kurgu Üzerine Yazılıyor, Elimden geldiğince sık aralıklarla paylaşmaya çalışacağım. Okuduğunuzda ''ERKEK ADAM Yetiştirmek hevesiyle hatalı Anne Baba olmanın bir çocuğu nasıl yollara ittiğini öğreneceksiniz.'' Hikaye gerektiği bölümler...