26. Bölüm Sırlar Yavaş Yavaş Çözülüyor

110 30 5
                                    

Bu bölümden sonra Nur arkadaşım birazcıkcık delirebilir. Sakin olsun tağam mı? Söyleyin ona. ^_^

Neyse çok bir şey söylemeye gerek yok sanırım. Okuyunuz ve görünüz ^_^



KUZEY

Nilay'la oturmuş burada ne yaptığımı bilmiyor , kendime şaşırıyordum. Bir an önce bitse de Aylin'imi görsem diye düşünürken ben Nilay söze girdi. " Bak Kuzey, benim sana anlatmak istediğim çok önemli şeyler var." Merak ediyormuş gibi yaptım." Biz Mert ile kardeşiz ve bunu Aylin bile bilmiyor." Bu sefere beni odak noktadan vurabilmişti. " Ne demek Aylin bilmiyor. Benimle ne alakası var peki bu konunun." Nilay derin bir nefes aldı ve " Benim suçum." dedi. Artık konuşmuyor ve önündeki çayını yudumluyordu. Neler olduğunu anlayamıyordum." Nilay şunu söyler misin?" Nilay derin bir nefed aldı." Rüzgar ile bir yaz tanışmıştık. Ben elimde dondurmamla koşarken Rüzgar'a çarpmıştım. Haliyle dondurmam da üstüne bulaşmıştı. Biz birbirimize gıcık olmaya başladık ve aynı okulda olduğumuzu da öğrendik. O zaman lisedeydik." Nilay gözyaşlarını siliyor ve kendini toparlamaya çalışıyordu." Bir süre sonra ben Rüzgar'a aşık oldum. O da bana. Bu bir süre devam etti ama... Sonrasında ben başkasına aşık oldum. Şimdi ismini bile hatırlayamadığım o çocuk için zamanında Rüzgar ile ayrılmak istedim. Arkadaşım Burcu o zamanlar çok tembel bir öğrenciydi. Onunla bir plan yaptık ve o Rüzgar'dan rica etti. Böylece benden habersiz olduklarını düşünerek çalışmaya başladılar. Burcuyla anlaştığımız üzere Rüzgar'ın içeceğine uyku ilacı attı ve fotoğrafını bana yolladı. Böylece artık ayrılmam için bir sebebim oldu." Nilay hıçkırıyor, rimeli tüm yanaklarına dağılıyordu." Ama Rüzgar beni unutamadı. Ona kaç kere benden vazgeçmesini söyledim. Vazgeçmedi ve bu sırada tüm aptal insanlara karşı cephe aldı. O zamanlar onu ve yaptıklarını umursamıyordum ama..." Nilay artık susuyordu. Biraz daha beklediğimde konuşmayacağını anladım." Ama ne Nilay..!" O ise konuşmuyor, yüzüme bakmıyordu." Anlatamam, bu kısmı anlatamam." Sinirle parmaklarımı saçlarımdan geçirdim. " Konuşsana. Ne olursun konuş.!" Nuh diyor peygamber demiyordu. Garsona işaret ederek bir bardak rakı istedim. Nilay da kendisine istedi. Çayın üstüne rakı saçma gider miydi bilmiyorum ama şu anda toprlanmaya ihtiyacım vardı. " Anlat Nilay. Söz veriyorum aramızda kalacak." Nilay olumlu anlamda başını salladı ve derin bir nefes aldı." Bir süre sonra ben nişanlandım. Rüzgar kaç geceler kapımda sabahlayıp bana di döktü. Kalbimi açıp bir kerecik olsun onu dinlemedim. Birgün yanlışlıkla bunu ağzımdan abime kaçırdım. Rüzgar'ın, haliyle de senin bir ablan vardı. Meltemdi ismi. Benim abim onu çok severdi ancak pis işlere bulaştığı için baban kızını vermedi ve bir gece... Mert ablanı kaçırdı..." Garson önümüze rakılarımızı koymuştu ve birisini dikmiştim bile. Nasıl olurdu? Nasıl..! " Ablan birgün babana mektup yazdı ve bu mektubunda mutsuz olduğunu, canına kıyacağını yazdı. Bunu Mert'e söyledim. O sıralar gizlice konuşurduk onunla. Mert dinlemedi. Her gece barlarda konakladı ve bu sırada Meltem gün geçtikçe soldu. Rüzgar bu sırada ablasını her yerde aradı ancak bulamadı. Bunun sorumlusu olarak beni hiç tutmadı. Aşık olduğundan mı, yoksa başka bir şeyden mi bilinmez ama... Suçlamadı işte. Ben o sıraar evliydim. Bir süre sonra Meltem canına kıydı ve ailesi bu konuyu kimseye anlatmak istemediler. Rüzgar'a bile söyleyemediler. Ben biliyordum. O sıralarda Rüzgar'ın hayatına Aylin girdi ve ben... Ben Rüzgar'a tekrardan aşık olmuştum ancak ne fark ettim biliyor musun Kuzey?" İyice ona yaklaştım o da iyice bana yaklaştı." Rüzgar çoktan Aylin'e tutulmuştu."

Bu sırada ikimiz de beşer kadeh bitirmiştik. Ona doğruları söyleten bu kadehler olsa gerekti." Gerisini anlatamam Kuzey. Lütfen üsteleme." Ancak ben onu dinlemiyordum. Birden kafamda görüntüler oluşmaya başladı.

FLASHBACK

-Ablaa bana topu atsana.

- Aaa kardeşim. Ben ne zaman oynayacağım?

- Oynarsın abla sen sonra. Ben daha ödev yapacağım.

- Aferin. Çalış da tembel teneke gibi dolaşma etrafta.

-Aptallardan nefret ederim.

Meltem küçük çocuğun önünde diz çöktü.

-Hissediyorum ki kardeşim ileride hem aptal hem de çok zeki bir kızla evleneceksin.

FLASHBACK SON

Hatırladığım bu anıyla tüylerim diken diken olmuştu. Masadan kalktığımda etraftaki şangırtılar bile umurumda değildi. Nilay kolumu tuttuğunda hırsla kolumu tuttum." Bırak..! Sizin yüzünüzden oldu..!" Nilay ağlıyordu ancak onun artık söylediklerini umursamıyordum.

Arabayı zorla çalıştırdığımda önümü göremiyordum. Gözlerim bulanıyor ve yolu seçemiyordum. En son hatırladığım üzerime süren siyah bir araçtı.Gözümü bir anlık kapattığımda ise tek hissettiğim karnımdan ve başımdan süzülen kanlardı.

Hey Aptal..! #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin