Uyandığım da sabah olmuştu.Tüm gece uyuyamadığım için biraz uykusuzdum, kalkıp duşa girdim.Soğuk su iyi gelişti ,duştan çıkıp kıyafetlerimi giyindim.Aşağı inip bahçeye çıktım ben kahvemi içerken melek ile halam da gelmişti.kahvemi içerken gazetemi okuyordum.Babamın benim adımı söyleyince kafamı gazeteden kaldırıp babama baktım.
"Tamam Ömer seni bırakır buluşacağın yer."babam neden benim adıma karar veriyor şimdi şimdiye kadar böyle bir şey yapmamıştı.Tam bir şey diyecektim ki melek "Yok ben giderim "dedi.bende bayılıyordum seni bırakmaya sanki...
Babama dönüp"Benim işlerim var erken çıkacağım baba."dedim.
"Dayı erken gitmeyeceğim o yüzden Ömer işine baksın."
"Tamam o zaman, Osman götürür seni gideceğin yere"
Masadan kalkıp işe gittim.Hala uykum gitmemişti tekrar kahve istedim ben kahvemi odamda içerken cenk geldi.
"Günaydın kardeşim "
"Günaydın"
"Hayırdır uykusuz görünüyorsun?"
"Gece uyuyamadım kahveyle ayılmaya çalışıyorum."
"Toplantıya katıla bilecek misin? Eğer yorgun isen..."
"Yok ,yok katılacağım sorun yok."
"İyi o zaman kalkalım gelirler adamlar şimdi."
"Tamam"dedikten sonra odadan çıkıp toplantı salonuna girdik. Yurt dışından misafirlerimiz de gelmişti.Toplantı bir saat sürmüştü.Toplantı bitince odama gittim,masama oturdum telefonumu ceketimin iç cebinden çıkardım.Beş cevapsız arama vardı.
"Kim bu kadar aramış ısrarla "arayan kişiye baktım Osman niye bu kadar ısrarla aramıştı ki ?geri arama yapacakken tekrar aradı bekletmeden açtım.
"Efendim Osman bir şey mi oldu?"
"Ömer bey şey...melek hanım"
"Ne oldu meleğe"
"Melek hanıma araba çaptı."
"Neee,ne diyorsunuz Osman nasıl ,nerede şuan ?
"Hastahaneye gidiyoruz."
"Hangi hastahaneye?"
"Özel Mecidiyeköy Çevre Hastanesi..."Telefonu kapatıp odadan çıktım.
"Kübra hemen söyleyin arabamı hazırlasınlar!!
"Peki Ömer bey"arabayı çalıştırıp şirketten ayrıldım.Nasıl böyle bir şey olabilir.
"Lütfen ona bir şey olmasın lütfen ,lanet olsun onu keşke ben bıraksaydım lanet olsun."hastahaneye geldiğimde Osman acilin önünde bekliyordu yanında da genç bir adam vardı .Hemen yanlarına gittim.
"Ne oldu ,nerede melek? "
"İçeride doktorlar muayene ediyorlar."
"Durumu nasıl ?"
"Bilmiyoruz bizde Ömer bey"Biz konuşurken doktor dışarı çıktı.Yanımızda ki çocuk hemen öne atılıp "Doktor bey melek nasıl?"diye sordu.
Doktor"Hayati tehlikesi yok tüm sonuçları güzel çıktı. Sadece kaburgalarında iki tane çatlak ve ayağında da incinme var o yüzden bir kaç gün burada kalması gerekiyor. Geçmiş olsun."deyince biraz rahatladım."Doktor bey görebilir miyim kuzeni mi?"diye sordum.
"Tabi ama çok yormayın hastayı"
"Tamam"Çok şükür kötü bir şeyi yoktu içim biraz olsun rahatlamıştı ama onu görmeden tam rahatlamayacak dı, hemen meleğin yanına gittim.Benle birlikte o adamda meleğim yanına gelmişti.Onu öyle yatarken görünce kendime çok kızdım, ben götürmüş olsaydım böyle bir şey olmasına müsaade etmezdim,yanına gidip elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ SIR
RomanceTüm hayatınız bir yalandan ibaret olsa ,tüm bildiklerinizin yalan olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız ? Melek yaşayarak öğrenecekti; Hayatın ona neler getireceğini ve neler alıp gideceğini.Birinden hem nefret edip, hem de aşık olabilir mi insan? A...