yapamam olmaz

613 15 0
                                    

Defne Ömer her şeyi anlatmıştı Ömer ise değmeden zaman istemişti dengede bunu hoşgörüden zamanı vermişti.
3 ay sonra defne'den
Tam 3 ay tam 3 aydır bana çok soğuk davranıyor zaman istedi verdim ama benden uzaklaştıkça uzaklaştı ben bunları düşünürken bir anda odama koray bey geldi
Koray:ay hayatım bombelere gel resmen düello
Defne:ne diyosunuz koray bey
Koray:kız fikret galli ile ömüş sevgili olmuş
(Şarkıyı burda açın)
Defneden
Nasıl yani vazmı geçti benden aşkımızdan bizden vazmı geçti ömer in odasına baktım odasında çalışıyordu sonra bana baktı ve yanıma geldi.
Ömer:defne konuşabilirmiyiz acaba.
Defne:tabi tabi konuşalım bu saatten sonra ne konuşacaksak artık.
Ömer:defne ben yapamam olmaz seni kalbim affetse aklım affetmiyor.hala senin nasıl böyle bir şey yaptığına inanmıyorum ben yapamam olmaz lütfen beni affet ben italya Ya gidiyorum hayatıma orda devam edicem lütfen beni affet...
Defne:ama Ömer.
Dememe kalmadan gitmişti gitti her şeyiyle gitti kokusuyla kendiyle her şeyiyle gitti.ben ömer siz yaşayamam o giderse zaten yaşayan bir ölü olu cam en iyisi ölmek en azından çok fazla canım acımaz hemen kapıyı kitledim sonuçta bu işi yaparken kimsenin bana karışmasını istemiyorum hemen elime masamdaki bardağı alıp ömer in camına attım cam kırıldı o camında alıp elime parçaların sonra kaptım vurulmaya başladı en son deryanın defne diye bağırdığını hatırlıyorum sonra yavaş yavaş kendimi uykuya bıraktım.
Ömer den
Şirkete sinan la gelmiştim herkes defne nin kapısının önünde ona bağırıyordu hemen deryanın yanına gittim ne olduğunu sordum bana olanları anlattı hemen kapıyı kırdım defne sevdiğim kadın kanlar içinde yerde yatıyordu hemen onu kucağıma alıp hastaneye götürdüm.
HASTANE
Doktorlar defne nin çok fazla kan kaybettiğini söylüyorlar büyük ihtimalle kendini toparlaması 1 ay veya 1 yıl sürebilirmiş canım sevgilim benim her gün hastaneye gidiyorum o bembeyaz teni dahada beyazlıyor gene her günkü gibi iş çıkışı defnemin yanına gittim ama bu gün yanımda sinan da vardı.sinan la odanın önüne geldik bir anda hemşire odadan koşturarak çıktı
H:hastayı kaybediyoruz
Hastayı kaybediyoruz bu cümle beynimde yankılandı sonra doktorlar odaya girmeye ve çıkmaya başladı sinan beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ne fayda doktor bir anda odadan çıktı.
Doktor:hastanın durumu krıtikti
Ama.
Ömer:bu cümleyi duymak istemiyorum.
Doktor:ömer bey defne hanım 3.5 aylık hamile tebrikler.

ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN YORUM YAPIN FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM VAR.

Yeni Defne Topal (Kiralık Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin