Adsız Bölüm 2

3 0 0
                                    

Arkasından ne kadar baktım o an neler düşündüm bilmiyorum.O gün sanki hiç söylememişim gibi kendimi rahatlatmaya çalıştım o anı o saati o saniyeyi hayatımdan silmeye karar verdim.Düşünmemeye çalıştım ama biyandan nası bakıcaktım bidaha yüzüne ? nası çıkacaktım karşısına.Bunlar tüm gün içimi kemirdi gögsümde kocaman bi ateş vardı aynanın karşısında kendime baktım.Yuvarlak bi yüzüm vardı iri gözlerim burnum olması gerekenden daha küçüktü.Sonra pencereden baktım derin bi nefes aldım aklımdaki herşeyi boşaltıp uyumak istedim.Kafamı yastığa koyduğum anda bana nefretle baktığı o an geliyodu göz kapaklarımın önüne.Anlam veremiyodum o bakışlara.İyice uykum gelsin düşünmeden uyuyayım diye tüm evi dolandım televizyonu açtım.Yine aşkla ilgili her diziyi her filmi atladım.Aptal dedim.Aşka düştüğün halde aşktan kaçıyosun.Arkama yasladım yüzleşmek için.Gözlerimi kapattım ve o anı tekrar hayal ettim o bakışların o çekip gidişin nedenini sorguladım ama bulamadım.Tüm gece uyuyamadım.Sabaha karşı balkona çıkıp etrafa baktım.Okadar sessizdi ki sanki kimse yokmuş dünyada benden başka.Acıyla ben kalmışım gibi hissetim.Yatağa uzandım.Uyandığımda yine aklımda o an vardı.Günlerce evden çıkmadım.Hiç bir telefona bakmadım.Ama böyle devam edemeyeceğimide biliyodum.Dışarı çıktım dolandım öylece.Çardaklarda onu gördüm öylece oturuyodu.Beni gördüğü anda davranışlarının değiştiğini hissettim nası geçeçektim önünden.Ayaklarım çivilenmişti.Hala bana bakıyodu ayağa kalktı yanıma geldi.O gelirken her zerresine baktım.İşte dedim.Belki acısıyla belkide vereceği mutlulukla senın hayatını şekıllendirecek adam bu.Bişeyler söyledi ama kulaklarım sağır olmuştu sanki sadece gözlerine bakıyodum yine nefretlemi bakıcak diye.Oturalımmı dedi çardağa ilerledik.Bi iki bira şişesi vardı yerde.Çok içerdi içmeyi severdi.Herzaman acıdan kaçmak için içiyo diye düşünürdüm ama acıyla yüzleşmek için içtiğini hiç düşünememiştim.'O gün tek kelime etmedim sana Leyla.Çünkü konuşacak bişey bulamadım beni sevdiğini biliyodum ama bunu duymaktan korktum herzaman beni sevme diye senden uzak durmak istedim ama uzak duramadım sen bana en nefret ettiğim en katlanamadığım şeyi hatırlatıyosun ben sana bakmaktan nefret ediyorum'. Ne demekti bu şimdi sana bakmaktan nefret ediyorum ne demek diye düşündüm gözlerim okadar dolmuştu ki yüzünü göremiyodum.Gözümü silmekten çekindim elimi kaldırıp gözlerimi avuşturamadım kendiliğinden akmasını beklerken şişeye uzandı içtikçe rahatlarmışcasına bidaha yudumladı.'Sonra ayağa kalktı bidaha bana sakın kendini gösterme benden uzak dur diyip 'gitti.

Hayat beni ittiğindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin