Herşey gri
Saçı, sigara dumanı, hayalleri
....
Bay Park ve oğlu Park Jongin tenis sahalarında oyunlarını oynarken Baekhyun ve annesi lüks evin balkonundan onları izliyordu.
Baekhyun fotoğraf makinesini aldı. Bunu fark eden Jongin ise ona gülümseyerek baktı.
Baek'in annesi ise gözlüklerini yavaşca kaldırıp, gülümseyerek Bay Park'a bakmayı ihmal etmedi.
Baek, fotoğraf çekmeye başladı. Güzel bir kare yakaladığında zaferle gülümsedi.
Fotoğraf, makineden çıkınca onu aldı ve narin ellerini balkonun demirinde gezdirdi.
Baekhyun, elindeki tenis topunu yere atıp geri alırken, annesi ile tenis sahasına indiler.
Baek ve annesi masaya doğru ilerledi. Kısa, kamerasını yine aldı ve bir poz daha çekti.
Bay Park ve Jongin oyunlarını bitirip Baek ve annesinin yanına ilerlediler. Baek'in kalbi ağzına gelmişti.
Baek ve Jongin sarıldı. Jongin, Baek'in burada oluşuna sevinmişti.
Anneside Bay Park'a kocaman bir gülümseme ile selamlamış ve el sıkışmışlardı.
"Baek, nasıldım? Gördün mü baba? Sana seni yeneceğimi söylemiştim." Dedi Jongin gülümseyerek Baek'e.
Baek ise elindeki tenis topuyla oynayarak cevap verdi.
"İkinizde mükemmeldiniz." Son sözcüğü söylerken Bay Park'a kaçamak bakışlar atmayı unutmamıştı.
"Chanyeol yarın akşam bize yemeğe gelir misiniz?" Diye bir teklifte bulundu Baek'in annesi. Baek şaşkınca Bay Park'a baktı. Jongin'de babasının cevabını merakla bekliyordu.
Herkesin bakışları Bay Park'taydı. Chan, düşünmeye başlayınca Baek'in annesi atıldı söze hemen.
"Hadi ama lütfen." Dedi şirinlik yaparak Park'a.
"Hadi baba, güzel bir olacak." Dedi Jongin yalvarır gibi. Baek'in evine gitmeyi onunla bir akşam geçirmeyi çok istiyordu.
"Tamam. Geleceğiz." Dedi Bay Park. Herkes sevinmişti, kendince nedenleriyle.
Baek'in annesi peçeteye saati ve ev adresini yazıp Bay Park'a uzattı.
Bay Park peçeteyi alıp oğlu ile soyunma odasına doğru ilerledi.
Baek, Bay Park'ın gidişini izlerken kuru dudaklarını ıslattı. Evet bunu yapacaktı.
Baek, üstüne siyah kapşonlusunu geçirip, fotoğraf makinesini alıp soyunma odasına doğru ilerledi.
İlk önce, az bir aralığı olan kapıdan sabırsız bir şekilde baktı.
Baek,Bay Park'ın gri nemli saçlarını çok ateşli gösterdiğini düşünürken, Chan bedenini mavi bir havlu ile kurutuyordu.
Baek, titreyen parmaklarına engel olamadı ama yine de fotoğraf makinesini doğru düzgün tutmayı başardı.
Üç tane fotoğraf çekti.
1.'de gülümsüyordu Park, en içten.
2.'de ise Baek onun yarı çıplak bedenini çekmişti.
3.'de ise gri saçlarını, çekmişti.--------------
Baek akşam eve geldiğinde hemen yukarı katta ki odasına çıktı. Üstündekileri çıkardı. Şuan sadece boxerıyladı. Fotoğraf makinesini alıp yatağına uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything Is Grey//Chanbaek
Short StoryHerşey gri Saçı, dumanı, hayalleri ... ~Halsey-colors şarkısının Chanbaek versiyonudur.