TANITIM

21 8 1
                                    

--Bak oğlum. Bana yamuk yapma. Benim kim olduğumu bilmiyorsun.

--Senden korkacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Bak kızsın diye bir şey söylemiyorum, şansını zorlama istersen. Hem güzelliğine de çok yazık olur,  demesiyle iki bacağının arasına tekmeyi yemesi bir oldu. Büşra pis pis sırıtıyordu. Bunu çoktan hak etmişti.

--Kime yazık oldu bilemedim açıkçası. Ayrıca bundan sonra benden korkacağını sanıyorum. Ki öyle de olacak...

Selçuk acı içinde yerde kıvranırken Büşra arkasını dönüp oradan uzaklaştı. Bu ego Selçuğa gerçekten fazlaydı. Artık bundan sonra insanların arasında bu duruma düşmüşken ego'nun e si bile Selçuğun yanına uğrayamazdı...

(Hikayeden bir bölüm)

.....................................

--Ben sen ve senin gibilerden nefret ediyorum. Hem bu saçmalık da neyin nesi!? Beni nasıl sevebilirsin??

--Lütfen beni biraz dinle. Ben de anlamadım nasıl böyle bir şey oldu. Ama oldu işte. Lütfen bana bir şans ver Büşra. Lütfen...

--Eceline susamadıysan böyle konuşmayı bırak ve işine git Selçuk. Seninle uğraşamayacağım, dedikten sonra Selçuğa öyle bir baktı ki korkudan istemsizce kendini geriye doğru yönlendirdi.

--Seni bekleyeceğim...

--Çok beklersin, Selçuk.

(Hikayeden bir bölüm)

.....................................

--Anne ben evlenmeyeceğim. Anlamıyor musun. Bak böyle konular açıp da beni delirtme. Vallahi kendimi şu camdan atarım.

--İlk olarak birinci katta oturuyoruz Büşra. İkinci olarak da, evlenmeyi istediğin kadar isteme, istediğin kadar karşı çık, ama ev-le-ne-cek-sin!! Eninde sonunda...

Babası girdi araya. Konuşmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Ona ikisi birden öyle bir baktı ki aralarından çıkıp, kalktığı koltuğa tekrar oturdu. Manyetik bir alana girmişti sanki. O bakışlar karşısında kimse bir şey yapamazdı..

--Bak. Biraz daha konuşup da şansını zorlama. Evi terk edip giderim. Sonra beni ararsın da bulamazsın. Yüzümü bile göremezsin.

--Ergenlik çağını atlatamadın mı kızım sen? Yok evi terk edermiş de yüzünü bir daha hiç göstermezmiş. Git bakalım da ne oluyormuş bir gör.

Gitmeyi kafasına koymuştu Büşra. Evet evet. Kesin gidecekti.

(Hikayeden bir bölüm)

.....................................


YAZARDAN NOT:

Merhaba. Ben şu henüz keşfedilmemiş yazarlardan.. Umarım sonunda keşfedilebilirim. Neyse. Yukarıda yazacağım kitaptan bazı kısımları seçtim. Kitabın nasıl bir şey olacağını az çok tahmin edebilmişsinizdir. Genel olarak mizaha yer vereceğim bu kitapta. Ve yeteri kadar beğeni geldiğinde ilk bölümle karşınızda olacağım. Umarım hikayemi okuyup sonunda o küçük yıldızın üstüne tıklarsınız. Ayrıca yorumlarınız çok önemli. Tanıtımla ilgili görüşlerinizi yorum kısmına yazarsanız çok mutlu olurum. Olumlu ya da olumsuz hiç fark etmez. Benim için çok değerlisiniz. İyi okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ev AdamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin