1.Den školy
Audrey
Ráno jsem se vzbudila asi v 7:00,jelikož dneska mám být ve škole v 10:30 mám ještě dost času.Sešla jsem schody a namířila jsem si to rovnou do kuchyně.Napila jsem se čaje a šla jsem se oblíknout.Vešla jsem do malé místnustky.....můj šatník.Vzala jsem si na sebe šortky a sportovní podprsenku.Řekla jsem bráchovi že si jdu zaběhat....vzala jsem si sluchátka a mobil a vyrazila.Běžela jsem okolo parku...pak okolo starbucks,tam jsem se zastavila že si dám aspoň nějakej ten salát.Kouknu se na mobil 8:21.Už bych měla běžet domů.Když jsem přiběhla domů taťka už nebyl doma.Šla jsem do kuchyně...no to nene...brácha stál u sporáku a něco tam kuchtil.Vybuchla jsem smíchy.Alex se na mě jenom podíval a pak se otočil zpátky ke sporáku.
Al:Co tak čumíš ségra?Si nikdy neviděla kluka u sporáku?
A:Ne neviděla dnešek je výjimka.
Šla jsem do sprchy...rovnou jsem si umyla i vlasy.Když jsem vylezla vzlal jsem si na sebe nějakou bráchovu košili.Vlasy jsem si dala do turbanu a šla jsem za Alexem.Snídaně byla na stole...opečený toast se sýrem a míchaný vajíčka s rajčaty.
A:Páni bylo to fakt dobrý,ode dneška vaříš ty.
Al:Tak to jsi uhodla.Na to zapomeň.
Neodpověděla jsem.....
Vyběhla jsem schody a namířila si to rovnou do šatníku...vytáhla jsem černou pásovou sukni se zlatým opaskem...a bílé tílko...vlasy jsem si svázala do drdolu.Vše jsem doplnila náušnicemi a stříbrným náramkem od Alexe.Šla jsem do koupelny se trochu nalíčit.Dala jsem si pudr,řasenku a jemné krémové stíny.Vše jsem zakončila balzámem na rty.Brácha ne mě zavolal že už je 10:00 a je čas jít do nové školy.Alex nastartoval auto a mohli jsme jet.Celou dobu jsem byla v klidu ale když jsme se blížil ke škole začal jsem být hodně nervózní.
Al:Už jsme tu... Neboj to bude dobrý...končíte v 11:30..budu tu na tebe čekat.
A:Dobře,diky brácha.
Vystoupila jsem a šla do školy.
Vůbec jsem nevěděla kam mám jít.Řekla jsem si že bych to mohla zkusit u ředitele.Zaklepala jsem na dveře.Ozvalo se 'dále '
Vešla jsem a pozdravila.
A:Dobrý den,já jsem Audrey McKleinová.
Ř:Dobrý den, Ty jsi ta nová.
A:Ano.
Ř:Třída 1.F.Přeji pěkný den.
Vydala jsem se hledat svoji třídu.
Šla jsem po dlouhé chodbě.1.A...1.B....šla jsem asi 10 min.Konečně jsem našla svoji třídu.Zaťukala jsem a vešla.
A:Dobrý den.
U:Dobrý den Audrey.Vítám tě v naší třídě.Já jsem tvoje třídní učitelka.Prosím posaď se vedle Johnyho.Když to dořekla rozhlédla jsem se po třídě a snažila jsem se najít toho Johnyho.Uviděla jsem blonďatého kluka.Byl vypracované postavy.Jemně se na mě usmál.Sedla jsem si vedle něho.
J:Ahoj...
A:Ahoj.
J:Jak se máš?
A:Fajn...ty?
J:Super.
Chvilku jsem si povídaly.... Strašně rychle to uteklo..
J:Tak ahoj a zase zítra.
A:Ahoj..budu se těšit.V Autě
Al:Tak co jak bylo ve škole?
A:Fajn...už se těším až poznám ostatní.Doma
Když jsme přijeli domů brácha šel hned udělat oběd.Ano správně přesvědčila jsem ho aby začal vařit.Měli jsme přírodní řízek se salátem...mňamka.Když jsem dojedla šla jsem na terasu.Udělala jsem si ledový čaj a jahůdky k tomu něco na to zobání.Pustila jsem si do sluchátek písničky a opalovala.Ani nevím jak ale usla jsem.Asi po hodině jsem se vzbudila...no skvělý jsem celá přičmoudlá.Zvedla jsem se a šla si zaplavat.16:00
Čas večeře...brácha spal na gauči tak jsem šla udělat večeři.Taťka zrovna přišel když jsem dávala na stul pečenou bagetu plněnou masem,vajíčkama a zeleninou.
T:Ahoj děcka,tak jak jste se celej den měli?
Al:Dobře.
A:Ve škole to šlo..pomalu si zvykám na nové prostředí.
T:Tak to je dobře.Mám pro vás novou zprávu.
S bráchou jsem se na sebe nechápavě koukli.
T:Nabídli mi novou práci.
Al:Tak to je super.
A:A tati kde budeš vlastně pracovat?
T:No....Je to v Austrálii.
S bráchou jsme vykulili oči.
T:Veřím že se o sebe dokážete postarat.Nechám vám tu nějaký peníze.Budu pryč asi měsíc.Když se něco stane běžte za paní Connrovou.Bydlí o dvě ulice dál.
A:Tati a kdy tam jedeš?
T:Zítra dopoledne.Takže potřebuju aby jsi mi Audrey pomohla sbalit věci.
A:Dobře.
Po večeři jsem šla pomoct taťkovi sbalit.Na jednu stranu jsem ráda že odjíždí ale na tu druhou zase ne.No uvidím jak to tu s Alexem zvládnu.18:00
Taťka si šel lehnout. Rozhodla jsem se že se půjdu projít.Vzala jsem si bílé šortky a nechala jsem si vršek od plavek.Obula jsem si sandálky s klínkem a vyrazila.Šla jsem po kamenný cestičce a došla jsem k moři.Sedla jsem si na pláž a pozorovala ostatní lidi jak si užívají slunce,vodu prostě ten nejkrásnější pocit na světě.
J:Koukám že sis šla pročistit hlavu.Taky sem chodím.
Strašně jsem se lekla.
A:Je to tu nádherný.
J:A jak se ti líbí Miami?
A:Celkem to jde...než si na to zvyknu.Moře a pláže jsou úžasný.
J:Nechceš zajít do Starbucksu?Koupím ti třeba donut.
A:Dobře...tak jdeme.
Po cestě jsme si povídali.Došli jsem do Starbucksu.Divím se že si pořád máme o čem povídat.Koukla jsem se na mobil a jeje 21:09...bože uteklo to tak rychle.
A:Už budu muset jít.
J:Dobře,můžu tě kousek doprovodit?
A:Jasně.jemně jsem se usmála
Pořád jsme si povídali.
A:Tak tady bydlím.Tohle je moje doupě😂.
J:Chci taky bydlet v doupěti.
A:Mno nic zítra ve škole.
J:Dobře,víš o tom že zítra máme výlet?
A:Cože?O tom nic nevím.
J:Teď už jo.Ráno v 6:30 tě vyzvednu.
A:Dobře.Tak Ahoj.
J:Ahoj.
Objali jsme se.Hodně mě to překvapilo.Otevřela jsem dveře,nikoho nevidím.Kde jsou všichni.Šla jsem do kuchyně,na ledničce bylo napsáno "Audrey šel jsem za kámošem,dneska tam přespím "Hned pod ním byl další papírek se vzkazem od taťky "Zlatíčko musel jsem jet něco vyřídit,až se vrátím už asi budeš spát.Takže hezky se vyspi.S láskou táta".Když jsem si oba vzkazy přečetla šla jsem se umejt.Páni dnešek byl super.Johny je fajn.Snad budeme dobří kámoši.Šla jsem spát,už ani nevím kolik bylo ale byla jsem hrozně unavená.Strašně moc se těším na zítřek.Nařídila jsem si budík na 5:30...snad to stihnu.
Já ani nevím co si mám vzít sebou na ten výlet.Ráno něco vymyslím.Pomalu jsem usínala,ucítila jsem polibek na čele...taťka.Věděla jsem že to byl on,poznala jsem jeho voňavku.
ČTEŠ
Love & Hate
RomancePříběh o lásce a nenávisti. Příběh se odehrává v Miami.Audrey se zrovna přistěhoval se svým otcem a starším bratrem.Během pár měsíců se Audrey zamiluje.