Drogy

171 22 9
                                    


Monsta X

Drugs makes friend

Hyungwon otevřel oči. Z ticha, které panovalo ve starém dřevěném domě, usoudil, že ostatní ještě pospávají a proto se rozhodl jim udělat radost, kterou mají všichni tak rádi. Jeho vyhublé tělo, na kterém viselo šedé triko a černé kalhoty, se zvedalo z rozestlané deky na podlaze, jako když se mrtvola zvedá ze svého hrobu. Jeho nohy směřovaly ke schodům do sklepa, div se mu nepodlomily.

Necítil se dobře, ale To mu pomůže. Bez toho nedokáže žít. Bez Toho by nenašel Clan a nebyl by tak šťastný i bez rodiny. Vlastně ... Clan je jeho rodina. Jsou jako bratři. Obzvlášť Minhyuk.

Pravou rukou uchopil kliku a otevřel staré rozvrzané dveře. Po tmě sešel do sklepa, kde už na něj čekaly fialové květiny, které má tak rád. Je to jako droga ... vlastně ... je to droga. Hyungwon se k nim sehnul a pár jich natrhal, ale tak, aby to stačilo na vývar pro všechny. Jeden květ mezi prsty rozdrolil a vložil si ho do úst. Pomalými pohyby ji rozžvýkal a vrátil se nahoru do obývacího pokoje, kde na dekách leželi všichni kluci.

Usadil se k nízkému konferenčnímu stolku a nechal rozžhavit kahan. Do sklenice, která visela nad kahanem, nalil čistou vodu a květiny do ní roztrhal a nechal jej vařit. Po místnosti se začal rozléhat menší oblak, který nádherně voněl. Spícího Minhyuka tento zápach donutil otevřít oči a posadit se. „Dobré ráno,"usmál se na Hyungwona.

Hyungwon mu úsměv opětoval a zkontroloval vařící se vodu. „Už mám žízeň,"padl Hyungwonovi kolem ramen. „Já taky."špitl.

„Mám vzbudit ostatní?"zeptal se Minhyuk, přičemž se rty otřel o jeho ušní lalůček. „Není třeba!"rozkřikl se usměvavě a zároveň agresivně již vzbuzený Jooheon. Po čtyřech se doplazil ke stolku a už se chystal sklenici vzít do rukou. „Ne!"okřikl ho Hyungwon.

„Ale já už neměl skoro pět hodin!"rozkřikl se vztekle. „To my všichni!"opáčil mu Minhyuk. Jooheon sklenici i přes zákaz sklenici vzal a začal pít. Hyungwon rychle vstal a vytrhl mu sklenici z mezi zubů. „Vrať mi to!"zaječel. Strčil do Hyungwona.

Ten nedopatřením ztratil rovnováhu a spadl zády na roh stolku, což způsobilo převrácení kahanu. Jooheon se opět zmocnil sklenice a snažil se s ní utéct, ale Minhyuk ho chytil za tričku a shodil ho na zem. Jooheon sklenici rozbil a fialová tekutina se rozlila po dřevěné podlaze. Hyungwon si po chvíli znova uvědomil situaci, ale paniku rozpoutal oheň, který už zasel celý stůl a závěs. Jeho oči se rozšířily. Strach ho donutil vstát a začít budit ostatní. Všichni na něj udiveně a rozespale koukali, ale jakmile spatřili hořící jejich obývací pokoj a jediný domov všichni začali vstávat a utíkat z domu. „Rychle ven!"zakřičel Hyungwon na Jooheona a Minhyuka, kteří oheň nezaregistrovali. Všichni už byli venku kromě Hyungwona, který nemohl nechat svou „vodu života" nechat shořet. Seběhl dolů po schodech, ale na posledním schodu špatně šlápl a s křikem spadl na zem. Hlavou se uhodil do květináče. Zrak se mu rozmazal, ale dým, který se do sklepa dostával, viděl až moc dobře. I přes bolesti a nemotornost vstal a vzal pytel s natrhanými květinami. Hodil si ho přes rameno a do dlaní vzal květináč, který byl celý vysázený fialovými květinami. Jeho zmrzačený kotník mu téměř nedovoloval chodit, ale kvůli té droze to přetrpí.

Skoro po čtyřech vylezl po chodech až před vchodové dveře. Dál už nemohl. Došly mu síly. Jeho tělo spadlo na dřevěnou podlahu. Skrze plameny mezi dveřmi uviděl běžícího Kihyuna směrem k němu. „No tak Hyungwone! Pojď!"křičel a zároveň si házel pytel přes ramena. Svými silnými pažemi vzal bezvládné tělo a zvedl ho. S těží Hyungwona vynesl ven z hořícího domu a položil ho na štěrkovitou zem. Minhyuk se k němu rozeběhl. „Hyungwone!"křičel mezi vzlyky. Hyungwon ani nedokázal otevřít oči.

„No tak."vzlykal. Po chvilce začal rozvazovat pytel a vyndal jeden stoh fialových květin, které následně vložil Hyungwonovi mezi rty. „Miluju tě, slyšíš mě?"zašeptal.

„Slyším..."rozkašlal se Hyungwon. Posadil se a chytil se za bolavý kotník. „Au,"sykl bolestí.

„Bolí to?"zeptal se Shownu. Hyungon přikývl.

„Kam půjdeme?"zeptal se I.M. „Mám nápad."řekl Wonho.

...

Spící Hyungwon byl nesen Minhyukem. Ten byl v tuhle chvíli rád, že byl Hyungwon hubený, jinak by nikam nedošel.

Celý Clan šel lesem po stezce. Jooheon byl celou cestu komandován za to co provedl a ten si to vzal k srdci a všichni mu odpustili. Je přece členem rodiny.

„Jsme tu."řekl Wonho. Pochodeň, kterou držel v ruce, položil do již od někoho připraveného ohniště obsázeného kameny. Minhuk položil Hyungwona, což způsobilo, že se probudil. „Jsme tu,"řekl a políbil ho na čelo. Hyungwon se opřel o kmen stromu a usmál se. Shownu začal rozbalovat pytel a vytahoval květiny, které následně dal do hliněné misky. Tu naplnil vodou a dal ji vařit nad oheň. Všichni si mezitím Květinu brali a žvýkali ji jako tabák. „To nám nevydrží na věky, maximálně tři týdny."podotkl I.M.

„Uvidíme."řekl Wonho. Minhyuk si vzal hrst květin do dlaní a sedl si vedle Hyungwona. „Dej si."řekl a dal mu je do dlaní. „Děkuju."řekl a začal je jíst. Z pozadí sledovali smějící se Clan.

„Budeme muset odejít."zašeptal Hyungwon. „Cože?"lekl se Minhyuk.

„Ta droga nás zabíjí. Nechci, aby umřeli. Půjdeš se mnou?"zašeptal. „S tebou kamkoliv."řekl Minhyuk a políbil ho na rty.

...

Minhyuk se pomalu začal probouzet. Posadil se a podíval se na spícího Hyungwona. „Lásko,"zašeptal mu do ucha. Hyungwon se začal probouzet. Otočil se na záda. Minhyuk mu věnoval ranní polibek a vstal. Šel směrem k pytli, který vzal na svá ramena. „Půjdeme?"zeptal se. Hyungwon přikývl a skočil Minhyukovi na záda.

...

Po asi dvou hodinách dorazili do neosídlené vesnice, která byla na pokraji zaniknutí. Šli do nejbližšího domu, který vypadal k světu. Minhyuk položil Hyungwona na starou postel. „Půjdu sehnat něco k jídlu, ano?"políbil ho na čelo. „Vrať se brzy."usmál se na něj. Minhyuk se během pár chvil vypařil mezi dveřmi. Hyungwon vzal do rukou pytel s květinami a začal je jíst, co mu hrdlo ráčilo, ale po pár minutách se mu začala motat hlava po účincích drogy.

Hyungwon se po čtyřech doplazil do koupelny, kde si lehl do bílé vany. Dlaždice už byly skoro všechny ze stěn spadané. Svými rozklepanými prsty otočil rezavý kohoutek a do vany nechal téct vlažnou vodu. Hyungwon zaklonil hlavu a po pár minutách vyčerpáním usnul.

...

Minhyuk se asi po hodině vrátil s nějakou zeleninou, kterou natrhal na poli, ale když našel „spícího" Hyungwona ve vaně, začal brečet. Podle nafialovělých rtů usoudil, že už nemá cenu ho budit.

„Proč jsi to udělal?!"rozkřikl se po místnosti. „Ty víš, že tě miluju a ty miluješ mě, tak proč?!"vzlykal. Jeho rozklepané nohy se div nepodlomily. Došel k okraji vany a lehl si do vody vedle Hyungwona. Svoje prsty propletl s jeho a potom ...

...

...

...

...

...

...

Usnuli ...

...

Tak ahojky. Nejdřív mě nezabíjejte za to, že vůbec nic nepřidávám! Opravdu se omlouvám, ale já spíš nemám čas a chuť. Takže si budete muset ještě dlouho počkat. Jinak, tohle jsem napsala, protože jsem si písničku All In od Monsta X úplně zamilovala. V tom videu fetují a já nyní fetuji to video ... jak ironické, že?

Děkuju za hlasy a podporu i v mé nepřítomnosti, protože nedávno se mi stalo, že jsem za jeden jediný den měla přes 100 upozornění na hlasy u mých příběhů! Fakt moc děkuju,

Taenee

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Drugs Makes Friend (Monsta X) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat