Hastane

36 4 0
                                    

Erez'in Anlatımından
Sadece Elvin'in bana şu cümlelerini hatırlıyordum. "Sadece seni sevdim... Hala aklımdan çıkmıyordu.O kelimeleri... Sanki bir daha göremeyecekmişim gibi konuştu.1 haftadır hastaneydik ve Elvin hala gözünü açmamıştı.Birden bi çığlık duydum.Hemen koşarak
Elvin'in odasına geldim.Doğa ve Buğlem mutluluktan ağlıyorlardı.Elvin uyanmıştı.Ama yanında başka çocuk vardı daha doğrusu çocukluk aşkı.Ben onları bozöadan odadan çıkavaktım ki Elvşn bağırdı.
-Uyuz nereye gidiyorsun? Beni burdan çıkarana kadar gidemezsin!
Ama gitmem gerekti.Çünkü benden başkası zaten ona sahipleniyorlardı.Benim burda olmam gereksizdi... Zaten bugün dönüyorduk İtalya'ya.Son kez Elvin'in kokusunu çekip,o güzel gülüşünü görmek ve sesini duymak istemiştim.Ama olmadı...
Elvin'in Anlatımından
2 hafta sonra
İyileşmiştim ama kalbim hala acıyordu... Erez gitmişti beni yine bırakmıştı.Keşke gitmeseydi... Okullarda zaten yarın açılacaktı.Bugün bizde kızlarla alışverişe gidip okul alışverişi yapacaktık.Araz'a mesaj atacakken telefondan mesaj geldi.
Kimden:Erez'in Kuzişi Atakan
Mesaj:Bana şu tatlı kardeşini ayarlasana.
Hemen telefonumdan ss alıp Buğlem'e gönderdim.Banyomu yapıp alışverişe gidecektik.Ama bugün Buğlem teyzesinin yanına gitmişti.Onun için Doğayla gidecektik.Hemen banyomu yapıp üstüme sade bir elbise geçirdikten sonra aşağı indim.Araz'ı aradığımda cevap vermedi.Hemen taksiye atlayıp evlerinin oraya geldim.Kapıyı çaldığımda bi kız gecelikle karşıma geçti.
-Buyrun,kimsiniz?
-Ben Araz'ın sevgilisiyim.Ama artık hiçbirşeyim değil.
Ağlayarak koştum ve sahile inip kendime lanet okudum.
SADECE GÜVENMİŞTİM! GÜVENMEK HATAYDI BELKİ DE! eve geldiğimde kimse yoktu sadece karşımda bir kişi vardı o da Araz!
-Elvin bak sen yanlış anladın sadece biz konuşuyorduk! Öle oturup sohbet yapıyorduk!
-Araz alnımda ENAYİ yazmıyor! Gerizekalıya bak ya sadece sohbet edip oturuyorlarmış.Onun için kız gecelikle karşıma dikildi değil mi? Ve kızın boynu ve bacakları mosmordu.Artık nasıl somurduysan kızın vücüdü bitmiş.Sen çocukken de böyleydin kızı öpüyordun sonra da biz arkadaşız diyodun.O zamam bende önüme gelenle yatim.Sonra arkadaşım deyim! Ya bi git şurdan sakın bir daha evime gelme! Mümkünse okulunu değiştir ya da varlığını hissetirme!

Sabab kalkıp okul formamı ve altıma da siyah pantolon giyip ve converslerimi giydikten sonra hazırdım.Servis yine ötüyordu.Ah be Emrah Abi bi 5 dk bekleyemezsin değil mi?
Okulun önüne geldiğimizde Atakan ve o kız öpüşüyorlardı.Yuh artık kız resmen ORUSPU! hemen çantamdan telefonu çıkartıp fotosunu çekip bütün sosyal medyaya attım hıı bide şu Arazla attığı fotoyuda attım.Tam öpüşmeyi kesecekken Atakan kızı eve atacaktı.Bi de bana kardeşini ayarlasana diyor.Dersin başlamasına 5 dk vardı.Ne Buğlem gelmişti ne de Doğa! Hoca derse girer girmez ödev verdi! Yuh okulun daha ilk günündeyiz ve yarına teslim olacakmış! Hemen eve gider gitmez ödevi tamamladım.Ve Doğa'yı aradım.Açtığında bir erkekle gülüşleri geliyordu.Ve sonra konuştu.
-Ben bugün gelmiyeceğim! Berklerde kalacam.
Ve üstelik telefonu suratıma kapattıktan sonra sinir küpü olmuştum.Hemen Doğa'nın ınstagram hesabına girip,Berki bulmaya geldim.Ve buldum.Doğayla öpüşürken fotoları vardı.Ama ben bu çocuğu tanıyordum.Çünkü Doğa'nın teyzesinin oğlu.Hemen fotonun altında Konak Bar yazıyordu.Hemen telefonumu montumu ve anahtarımı alıp evden çıktım.Geldiğimde Doğa ve Berk'in odaya çoktan çıkmışlar.Tam onların odasını açacakken Delikten baktım.Berk ve Doğa sevişiyorlardı.Hemen yüzümü kapatıp pislik bardan çıktım.Ve hala gördüklerime inanamıyordum.Doğa başkasıyla yatmıştı ve o da teyzesinin oğlu.Sabaha kadar Doğa'yı bekledim ve sonunda hanfendi eve giriş yapabilmişti.
-Doğa sen ne kadar karaktersiz insansın?
-Sevdiğim çocukla birlikte olmak suç mu?
-Ama o senin kuzenin ve 1 gecelik bir şey.
-Hayır! Haftaya nişanlanıyoruz! Çünkü onun oldum ve hemen evlenmek istiyoruz.Bugün ailesiyle konuşacak! Ben de babamla.
-Ne yani Berkle siz nişanlanıyorsunuz!
-Evet ben çok yorgunum yatcam görüşürüz!
Bende hiçbirşey demeden odama çıkıp uyudum...

NEFRET DOLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin