Damla
Mertle herşey yolundaydı. Tam istediğim özelliklere sahipti ama çok fazla kıskanç ya neyse seven insan kıskanır :D..
Bugün pazardı ve telefonum çalınca uyandım. Arayan kişi tuğçeydi. Telefonu açar açmaz hazalla Tuğçe "daaamlaaaa" diye çığlık atınca yerimden zıpladım amk."Ne bağırıyosunuz kızım ya"
"Hadi kalk biz gezcez biraz sende bizle gel"
"Offf sabahın köründe mi gezceniz?"
"Hayır lan saat 2 de falan"
"Eee beni niye şimdi aradiniz?"
"Piclik olsun diye damlaaa neyse hadi çıkarken konuşurz bb"
Bunlar napiyo ya diye düşünürken merti aramak aklıma geldi ve aradım.
"Alooo"
"İnsan aşkım der mert ya alooo ne amk"
"Aşkııımmm sevgiliiiiim al oldu mu"
"Olmadı. Neyse biz bugün tuğçelerle dışarı çıkcaz"
"Nereye lan?"
"Ben ne biliyim ya gezcez işte"
"Olmaz öyle şey gidemezsin"
"Ya mert yaa hadi nolooorrr"
"Hayır dedik dimi?"
"Eveeeet deee hadiiii ya nolcak ki"
"Offf offf"
"Tamam mı?"
"Ben aradığımda o telefon açılacak hemde ilk çalışta ve erkeklere bakmak yok ayrıca sana bakan olursada bana söyle"
"Tamam tamamm hadi gorusuruz canım benim " dedim ve telefonu kapattım.
Hazırlandıktan sonra Tuğçe ve hazal bize gelip beni aldılar ve hep beraber dışarı çıktık.
Tabi her adım attığımızda sağolsun canım sevgilim mert de arayıp durdu.
Geze geze çok yorulmustuk ve kendimizi bi kafeye attık.
Ve tabi beni yine mert aradı. Telefonu açtım ve "noldu yine" dedim.
"Nerdesin?"
"Kafedeyiz"
"Napıyosunuz?"
Ne demek napiyosunuz ya, bende sırf onu gıcık etmek için "erkek kesiyoruz mertcim şimdi kapatmam lazım" diye yalan söyledim.
Bu arada da tuğçeyle hazalda bana sus işareti yapıyordu. Ben ne olduğunu anlamadan arkadaki ses "demek erkek kesiyosun damla ha!!!!" diye bağırınca yerimden sıçradım amk.
Ve korkuyla arkamı döndüğümde sinirle bakan bir mertle karşılaştım.
İşte şimdi ne bok yiyeceğimi düşünmeye başladım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyoruz Napalım?
RomanceTuğçe ve Hazal 1.sınıftan bu yana en iyi arkadaştır. Ve şuan 11.sınıfa gidiyorlar. Onların maceralarına hazır mısın? Aşk, komedi, heyecan....