Lean On me [] oneshot []

274 22 3
                                    

{ LEAN ON ME }

=oneshot=

.
.
Cast: kwangmin [boyfriend) bambam [got7) yerin (Gfriend) yuju (Gfriend)

Genre: happy/sad

Lean on me..

backup with backup sad I was whenmy body when you get right back upwith someone when you're in the hurt I leave but I'm leaning on theshoulder of the body when I'm sad because you love who loves others ...

Cinta antara sahabat..yuju mencintai bambam yang dah mempunyai yeojachngu..iaitu yerin..yuju tau yang bambam dah berpunya bertapi yuju rela di dua yang penting ia bersama bambam..

Kwangmin adalah sahabat yuju mau pun bambam..namja ceria dalam diam mencintai yuju..tetapi kwangmin lebih suka memendam kan perasaan nya kerna takut melukai yuju sahabat nha..kwangmin juga jadi tempat yuju bersandar di kalah sedih..kwangmin seorang yang setia mebdenggr setiap cerita yuju..tapi macam mana pulak dengan perasaann kwangmin yang mencintai yuju sejak lama..apa pulak jadi kat yerin yang merasa menjadi halangan di antara yuju dan bambam..

=saranghae=

.
.
.
.
.



Seorang namja berparas sempurna nan handsome..memasuki arperment nya dan meletak kasut di rak..jaket di pengantung dan topi nya..ketika itu juga iia dengar suara tangisan seorang yeoja..jika ia penakut dah lama ia lari sebab tangisan menakut kan itu..namja bergelar kwangmin itu menghampri yeoja yang menangsi sambil membelakang nya..kwangmin pun ambil tempat di samping yeoja tersebut..

"Kali ni apa lagi.."tanya kwangmin..yeoja tersebut menatap kwangmin dan menyandar kan kepala.nya di bahu kwangmin..

"Kami jalan bersama..tapi bambam abai kan yuju lagi"kata yuju menangis tersedak-sedak..

"Sampai bila awak nak bertahan.."tanya kwangmin lagi..yuju memaut kan tangan nya di jari² besar kwangmin.." yuju cinta kan bambam oppa..yuju tak boleh pisah dari bambam oppa.."kata yuju airmata nya dha berhenti sejak tadi lagi.."tapi bambam dah ada yerin .."kata kwangmin lagi.."yuju tak kisah.."balas yuju lagi

kwangmin pun membisu tetiba perut kwangmin berbunyi dengan kuat... yuju menatap kwangmin..

"Awak lapar..kuat nya bunyi berapa hari awak tak makan"tanya yuju..ia kenal kwangmin..jika perut nya lapar ada berapa hari ia tak makan..maklum lah kwangmin duduk bersendirian..keluarga nya ada di UK sebab urusan kerja..

"2hari.."jawap kwangmin dengan senyan petak nya.."awak ni..kalau awak tak makan awak akn sakit.."omel yuju sambil ke dapur dan di ikuti kwangmin dari belakang.."aku tak pandai masak..dan aku bosan mie segera.."balas kwangmin yuju hanya geleng kan kepala dan buka petik sejuk tapi ia kosong... yuju pun menatap kwangmin..

"Aku malas nak beli belanja.."kwangmin memberi alasan.yang tepat.."sebab tu lah badan awak kurus..kajja kita beli belanja.."ujar yuju..kemudian kwangmin bersiap untuk pergi..mereka berdua hanya jalan kaki ke market berdekatan memilih barang apa yang patut di masak..kwangmin hanya membawa trole..sedang kan .yuju mengambil apa yang patut... lama kwangmin perhati kan wajah yuju...

Lean On Me //gfriend//Where stories live. Discover now