Capitolul 5 : Ce se întâmplă când faci un pact cu un demon

17 2 0
                                    

Seara următoarea ,dupa acel eveniment paranormal, mi-am amintit acea discuție cu acel duh/stafie naşpa:
-Am sa te ajut in schimbul .tău.. . Sa fi de partea mea!
Nu era nicio șansă de a scăpa de el...am acceptat. Seara , singura noapte in care am fost singură. Groaznic!! Auzeam tot felul de șoapte in mintea mea. Eram super agitata....eram urmărită. Simțeam un vârtej rece și sinistru in jurul meu. Tot auzeam ,, scoate-l...alatura-te noua....este o bijuterie stupidă. "
In acel moment am prețuit inelul mamei mai mult ca oricând. Mi-l pun pe deget...și observ ca are un semn ciudat in mijloc. Semnul infinitului. Pentru o clipa cad pe covor , amețită. Mâna imi devine rece...foarte.

      Ma duc la baie sa ma spal pe mâini și pe față

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc la baie sa ma spal pe mâini și pe față. Robinetul țâșnește cu putere apa. Un val de apă urca pana la nivelul umerilor mei. Ma uit uimită. Un zgomot se aude de la fereastră. O clipă îmi îndrept privirea către fereastră...că din robinet incepe sa curgă iar apa in mod normal. 11 seara. Ma îndrept către pat. Un somn adânc ma cuprinde. Dintr-o dată ma gâdilă o frunzișoară. Văd ca bonsaiul de langa pat se mișca! Nu asta e cel mai rău. ...in fata mea stă stafia de ieri. O frică de moarte ma cuprinde. Vine supărată spre mine..
-Dacă nu îți dai jos inelul am sa ți-l dristug eu!!
Mă ridic din pat. O furie necontrolata ma pătrunde:
- Lasă-mă in pace! Nu-mi mai apărea in cale!
Un cerc de foc mă înconjoară.
Stafia se uita in ochii mei. Speriată fuge...
-Ne vom revedea mai târziu...
Rămân in picioare, uitându-mă la inel sa observ de ce e așa special. Focul se stinse. Niciodată nu m-am simțit așa ușurată.
Ușa se deschide. Vine tata cu Emily adormită in brațe. Dintr-o privire nu mai e nevoie sa-i explic dece e sparta vaza bonsaiului si de ce e o arsură in forma de cerc pe covor. El privește cu atenție sa vada daca mai am inelul. Răsuflă ușurat. ...o pune pe Emily in pat, apoi ma trimite la mine in cameră. Sunt surprinsă! Nicio intrebare sau vreo nelămurire?! Ce??
Se uită la mine de parcă nu ar trebui să îi explic deoarece știe totul. Cum?? Raman stana de piatră in fața ușii. Stai, eu nu am nevoie de explicații? ? Cine era stafia aia?,unde e mama? De ce mi se întâmplă lucruri ciudate?. Niciun răspuns.
Tata pleaca in noapte si nu se mai întoarce dimineața. Imi sun unchiul sa aiba grija de Emily cat timp tata e plecat, dar ma refuză. Pun mana pe telefon ca sa sun la poliție sa il caute pe tata....dar ma gândesc cine o sa ma creada ca l-a răpit o stafie? Si de ce tata nu a sunat la politie cand a dispărut mama? Eu nu i-am spus nimic lui tata despre ziua aceea. Doar a vazut inelul mamei la mine.... Ceva ciudat s-a întâmplat in trecut..
Acum trebuie sa o îngrijesc pe Emily.
YEY:(( E luni. O duc la scoala , dar eu nu ma duc. Il aștept pe tata acasa....si gatesc ca sa aiba surioara mancare cand vine acasă. Ma duc la magazin si cumpar pui , condimente , ulei, cartofi. Vânzătoarea se uita ciudat la mine....dar eu ii dau cardul pe care imi intra alocația. Merg acasa cu o plasa mare grea...o trantesc pe masa apoi ma duc sa găsesc cartea de rețete a mamei. ,, Curăță cu grija puiul de resturile necurate, apoi ciupilește-l cu blândețe. " Ce??resturi necurate? ? Sa il ciupesc?? Nu.. eu il tai , aruncând jumătate din cantitatea puiului dupa ce l-am ,, curățat''. Fara a mai citi instrucțiunile nefolositoare. ..pun restul puiului in tavă. Pun 2 cani de ulei in tavă, apoi torn jumătate din borcanul de condimente pe dragul meu pui belit. Le pun la cuptor 1 ora. Intre timp fac piureul...asta e mai ușor de făcut. Tai cartofii si ii pun într-un mixer. Voala! Piureul e gata, iar puiul acum in scot. Il pun pe masa
Primul meu pui a fost un mare eșec. Era atat de uscat încât era ca o piatră. Planul B. Ma duc la alt magazin ( ca sa nu creez suspiciuni acelei vânzătoare) si cumpăr un pui gata făcut, congelat. Mai cumpar si un ketchup iute ca sa ii mascheze mirosul congelat. La 12 dupa -amiaza vine Emily acasa. Se vedea pe fața ei ca o torturam cu mancarea. Ca sa nu mai risc si de alte dați voi comanda pizza si o salata.
Ca sa nu fie îngrijorata, i-am spus ca tata a plecat la mătușa pt. ca se simte rău. .. M-a rănit faptul că am mințit-o.
Peste cateva săptămâni Emily devine foarte foarte îngrijorată.
- Recunosc, tata a plecat...dar nu se va mai întoarce. ...
-De ce? ma intreaba Emily plângând.
-Mai ști ce s-a întâmplat in acea zi cu mama...păi... ceva a luat-o..
-Ce s-a întâmplat? Tati nu mi-a zis.
Emily nu își amintește nimic fiindcă s-a lovit la cap in acea zi.
- Îți voi spune când vei mai crește.

N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum