Bună, sunt Tamara. Au trecut vreo 6 ani. Fiecare zi a trecut foarte greu deoarece timp de 2 ani am tot visat stafia...dar dupa aceea nu s-a mai întâmplat nimic anormal.
E toamnă. Eu si sora mea mai mica
(cu 8 luni) începem liceul... bineînțeles in aceeași clasa ca s-o țin sub supravegherea mea. De 6 ani tot eu sunt stăpânul casei. Nu spun nimănui ca ne-au dispărut părinții. ..ar parea ciudat si am merge la orfelinat. M-am angajat la o alimentara ca sa pot sa câștig $$. Prima zi de liceu e interesanta, dar nu și pentru mine. Stau cu grija reapariții stafiei. Dar...totuși sa par bucuroasa pt. Emily.
Diriginta ne cheama in clasă... se prezintă. .blabla nimic interesant.
A doua zi totul e ok ..si a treia si a patra. Trec zile fara griji...ne cunoaștem colegii...totul e hapyy. Dupa ore fug la magazin sa lucrez, iar Emily se descurca mai bine la facut mancare decât mine:)). Avem o viață foarte activă. Urmeaza o excursie cu clasa Yey..! Mereu in ultima ora mi se miscau picioarele ca și cum s-ar fi pregătit pentru maraton.
Luni...cea mai nasoala zi din săptămâna. Teste la fizica, romana...tot ce se poate mai rau. Profesorul de chimie ne preda o lecție nouă. Obosită până peste cap.. aproape ca am adormit la ora lui.
-La ora aceasta trebuie să fiți foarte atenți, domnișoară Cetis.(Setis)
Asta sunt eu..da..Cetis.. foarte bucuroasa sa asist la ora dumneavoastră.. :)).
- Vă rog să mă scuzați, domnule!
Bingo. ..ora viitoare am mate. Aici o sa încerc sa nu adorm. Clopoțelul ma salveaza de la predicile profului de chimie.
Emily imi cumpără o ciocolata calda ca sa imi mai revin.
-Tamara, ma lași te rog sa merg azi la petrecerea Vanesei ? Merg cu Natalie.
-Bine. Sa nu stai mult.
Clopoțelul ne trimite din nou la ore. În timpul orei de matematica aud o voce. Vocea stafiei!! Vad o ceață neagra venind pe fereastra.
-Doamna profesoara, pot sa ma duc la toaletă?
Raspuns pozitiv. Fug din clasa pana in curtea școlii ca sa nu fac gălăgie pe hol. Mi se arata in forma lui de stafie.
-E timpul sa iti distrugi inelul! Nu vrei sa iti rănesc sora pentru asta!!
-Las-o in pace! Nu vei face nimic rau nimănui! Nu te voi lăsa!
Stafia incepe sa râdă straniu. Langa el vin niste lei uriasi, negri. Inelul incepe sa imi strălucească. Leii se dau la o parte, dar nu și stafia. Ea provoaca o furtuna. Iarăși se întâmplă lucruri stranii cu mine. Fug de fulgerele stafiei..dar nu reușesc sa fac nimic magic. Deodata observ portarul cum se îndreaptă către scena luptei. Frica de a fi descoperita se accentuează. Pamantul creeaza o fisură in care cade stafia. Îndrept mana catre el încercând sa il rănesc. Nimic. Stafia rade iar malefic:
-Nici macar nu ști de ce ești in stare! Nu îmi stă în fire sa ma lupt cu oameni ușori de invins.
Unul din fulgere e foarte aproape sa ma lovească. Creez un scut de aparare. Intre timp profesoara o trimite pe Emily sa vada de ce nu mai vin in clasa. Pe hol Emily simte o bubuitura. Se uita pe fereastra si ma vede luptând cu stafia.Ea se grăbește repede sa vina la mine.
-Emily, fugi!
- Ce se întâmplă? ma întreabă ea.
Stafia încearcă sa o loveasca cu un fulger. O imping pe Emily din cale.
-Emily, fugi!!
Fara nicio ezitare..ea fuge pana in clasa sa ceara ajutor. Noroc că portarul zărește stafia pt.cl că aceasta pleaca ca sa nu se dea de gol. Îi spun portalului sa nu spună nimănui ce a văzut. Fug in clasa si o prind pe Emily in momentul când intră in clasa.
Amândouă intrăm gâfâind:
-Ce s-a întâmplat fetelor?
-Pai.., nu aveam pic de imaginație ca sa spun o minciuna. Eram si arsa la un umar , dar nu vede profa.
-S-a blocat ușa de la baie. Abia am scos-o de acolo. Ar trebui reparată.
Emily a mințit profesoara! Nu m-am așteptat la asta. Privirea ei spunea ca vroia o explicație pentru ce s-a întâmplat. Colegiii se uita uimiti la noi văzându-ma arsa pe umar si julita in genunchi.
Acum stiu ca va trebui sa învăț neaparat sa ma lupt pentru ca stafia e mult mai puternica si mai furioasa ca acum 6 ani.
CITEȘTI
N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)
ActionCetis Tamara este o persoana normala ca oricare alta. Însă, cât ai clipi, destinul ți se poate schimba. Viața ta poate deveni un joc pe care nu ești sigur ca o sa câștigi sau nu. Un joc periculos , care va rezulta pierderea unei persoane dragi. Deș...