Ilginc Olay

21 6 5
                                    

Merhaba nasilsiniz canlarim.2-3yil bundan once size hakikaten basima gelecek olayi anlaticam.kisa hikaye.ben basqa sehire ailemle ve aile dostlarimizla beraber gittik.Tatildeydik.neyse vardigimizda etrafa bakmak icin tek basima dolasdim.Birden arkamdan biri sanki omzuma vurdu.cok korkmuwtum.kosarak arkadawimi cagirdim.olanlari anlattim.o da woktaydi.annemin yanina gittik.fakat bu olayi kimseye anlatmadik.neyse gece uyudugumda pek rahat diyildim.Birden halidan sesler geldi.sanki uzerinde kimse yuruyordu.gercekten cok korkmuwtum.Acaba delirdim mi diye sordum kendi-kendime. surmedi. gercekten cok urkutucu bi olaydi.Ilk defa boyle bi wey oluyordu.Eve donduyumde yatagima yattim.bir kac dakika sonra...Lanet olsun.yine o sesler.Ama bu defa pencereden de tikirtilar geliyordu.eyvaahh.kosarak annemin yanina gittim.olanlari anlattim.Kahretsin ki inanmadi.Ohhh.neyse ki sesler kesildi.
Arkadawlar wimdi de arkadasimin basina gelecek olayi anlatiyim size...
Ismi Laleydi.benle ayni yasta.bir gun bize geldi ve olayi anlatti.Olay şöyleydi.Bir gece ablam uyurken ben de uyumaya caliwiyordum.fakat icimde bi huzursuzluk vardi.Uykuya dalicakken.O da neydi???sanki 2 parmak ayagina deymiwti.kiz nerdeyse altina kaciricakti.sonra da ayni bendeki gibi halidan sesler geliyordu.cok korkmuwtu.ertesi gun Lale televizyon izlerken gozu pencereye satawmisti.Arkadawlar yazarken bile urktum.neyse nerde kalmiwtik.Hah.tam pencereye bakacakken gozlerine inanamadi.sanki siyah basli birisi ona bakiyordu.korkudan ne yapacagini bilemedi.bir kac saniye sonra o siyah basli birisi kizin tam yani başında duruyordu.kiz artik deli olmuwtu sanki.Neyse ki olay fazla uzamadi.Bu olaylar gercekten cok korkutucuydu.yasamasi bile farkli bi histi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ilginc OlayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin