Ajung acasă, iar Emily sare pe mine să afle ce a fost acea stafie de la liceu.
-Ce a fost aia? Ce s-a întâmplat cu mama acum 6 ani? Sunt suficient de matură ca să aflu!
-Emily, nu știu! !Nu am vrut sa o intalnesc ! îi spun plângând. Mi-a aparut in cale in ziua aceea si nu m-a lasat in pace de atunci! Vrea sa ....imi fure inelul și. ... .
-Ce ? Vrea sa ne omoare? Unde e tata? Spune adevărul! De mulți ani nu stiu unde sunt părinții mei.
-Păi. .tata a plecat in noaptea in care ați venit de la ferma. ..și nu a mai venit
-Dar nu am fost la ferma...am fost la unchiul nostru si m-a lasat acolo ca sa își ,, rezolve niște treburi" apoi, cand s-a întors i-a dat niște chei. Apoi am venit aici.
-A...acum e totul mai logic...Cheia?...stai! Camera secreta a mamei!
-Ce?
- Nu a spus nimic unchiul când a primit cheile?
'-Nu, a dat din cap aprobator.
-Aha! Si unchiul știe!
-Ce?
-O sa aflu..
In acea clipa suna la ușă prietena lui Emily, Natalie.
-Emy, vii la petrecere ?
-Da, du-te Emily! Nu-ti fa griji... o sa fii in siguranță. îi spun.
-Dar stai..
Trântesc usa in fața ei ca sa plece cu Natalie. In plus, nu vreau să fie langa mine cand imi exersez puterile. ..sau daca va veni stafia.
O.k. sa încep. ..cu ce? Nici măcar nu știu ce sa fac! Concentrează-te Tamara! Ma indrept catre bonsai sa il fac sa se miște. Nimic. Ma duc la robinet sa controlez apa. Nimic. Stau pe covor sa creez un cerc de foc. Iar nimic! .Suna telefonul. E Ivan , un coleg,prieten (dar nu in sensul♡).
-Salut Tara, vi sa îi dam cadoul lui Vanesa? (alta colega, care avea o zi aniversara)
Unii oameni imi spun Tara fiindcă e mai scurt decât Tamara.
-Sigur, dar nu pot sta la petrecere. Unde ne întâlnim?
-La cofetăria ,,Perrfecte" ca sa ii luam tortul.
-Bine ne vedem. Pa.
Ma duc la cofetărie, dar mai trebuie să aștept . Vine si Ivan:
-Ce, tortul nu e gata?
- Inca nu ...mai așteaptam vreo 5 minute.
E o liniște deplină. Pe stafie o simt ca e prin preajma. Analizez zona... e foarte aproape dar nu știu unde. Ivan imi spune brusc:
- Ce ciudat ..de cand suntem aici nu s-a mai auzit niciun zgomot si nu a trecut nimeni pe aici.
-Oo , vai!
-Ce e ?
- O sa vină! Sa fii atent daca e langa noi.
- Cine?
Ca de obicei stafia apare in fața mea.
-Observ ca nu te mai deranjează sa te vadă lumea, îi spun.
-Domnișoară Cetis, o plăcere sa va reîntâlnesc! Cred ca știți ce va urma acum!răspunse stafia.
-Cine sau ce e asta? De unde te cunoaște? întreabă Ivan.
- Tamara, Benara va fi dezamăgita sa vada ca nu poti nici macar sa faci magie...., dar va fi si mai dezamăgita de faptul ca vei ajunge ca și ea!
-Mama? Ce ai făcut cu ea atunci?
-Nimic..dar surorii tale o sa îi fac altceva! dupa această vorba, stafia pleaca.
-Ivan, ști unde sta Vanesa?
-Da, dar ..ce s-..?
-Unde ? Nu mai avem timp de pierdut!
- Pai. ..Ondura cred ca știe..
-Haide! Sun-o sa afli unde e.
El o suna pe Ondura:
-Bună, știi unde se ține petrecera Vanesei?
- La casa ei...este într-o strada foarte înghesuita si întortocheata. Va pot duce eu.
Eu ii iau telefonul lui Ivan din mână:
- Ondura, acum venim la blocul tău. Coboara repede ca sa ne duci acum la Vanesa..Repede
-Ce s-a întâmplat?
Eu ii inchid telefonul.Il iau de mana pe Ivan si il fugăresc pana la casa Ondurei. Nu e prea departe. Ne întâlnim cu ea apoi :
-Haide...unde e casa?
- A...
- Ondura, repede înainte sa fie prea târziu!
-Ce?
- O chestie rea vrea sa o omoare pe Emily, intervine Ivan.
-Ok ...va arat eu.
Toți oamenii se uita dubios la noi 3 cum fugim ca niște nebuni. Ca sa nu vada si alte persoane stafia , o sun pe Emily sa iasa din casa. Nu răspunde. O sun pe Natalie.
-Naty, ieși cu Emily din casă. Repede!
O zăresc pe sora mea și fugim una spre cealaltă. Apare din senin un zid negru care ne desparte: Emily si Naty pe o parte, iar eu, Ivan și Ondura pe cealaltă. Stafia încă nu și-a aratat fața. Un lucru pe care doar stafia il știe e că: zidul pe care l-a creat e magic.El e într un fel transparent...doar ca imaginea ce e văzută prin el este influențată de stafie. Ca să vă explic mai bine:
•Emily vede prin zid că Tamara se confrunta cu stafia;
• Iar Tamara vede ca Emily este furata de stafie.
Dar nimic nu este adevărat↑. O înșelătorie foarte originală! Le-a luat ceva timp să observe ca stafia îi păcălește....dar ca sa îi incurce, le spune:
-Acum...sa va dați seama care dintre voi vede adevărul!
Îmi pun mana furioasă pe zid, încercând să il sparg. M-am saturat de jocurile lui! Din degete imi ese ceva....magic..alb:)) care înconjoară tot zidul , apoi il distruge. Cu toții vedem acum adevărul. Stafia se arată.
-Măi să fie, bravo! Nu am știut ca ești așa de ambițioasă. Uneori această virtute poate sa fie un defect pentru tine, draga Tamara!
Voicile din capul meu revin, dar mult mai iritante si mai sufocante. De data aceasta nu le mai pot face față. Cad in genunchi cu capul la pământ si cu mâinile pe cap...fiindcă simt ca o sa imi explodeze creierului. Stafia rade malefic...iar prietenii se uita ciudat la mine.
Strig in gura mare:
- Taci odată, Stafie nesuferita! Am înțeles mesajul! Tot n-am s-o fac!
-Nu e după dorințele tale, Tamara. Vei vedea tu!
Aceastea au fost ultimele vorbe ale stafiei. Întrebările prietenilor mei la care nu am nicio idee cum sa le răspund, se armonie oribil cu vocile din capul meu care acum ma amenință, ,, Acum chiar vei regreta pt. ce ai făcut! E timpul...". Ce e destul e destul!
-Lăsați-mă in pace! strig la ei apoi fug.
In urma mea se lasă un praf alb mat peste iarbă . Copacii se apleaca si își pierd frunzele, lăsând o priveliște monotonă.
Ivan, Natalie si Ondura rămân cu gura casca. Emily se îngrijorează pentru mine. Auzind zgomote afară, Vanesa iese afară crezând ca e o surpriza.
-Ce s-a întâmplat aici? Ce a pățit gradina mea ? Ce..?
Vanesa e bulversata văzând că: sunt roci mari pe strada ( resturile de la zid), iarba e alba!, iar Emily e rănita ( din cauza ca a fost lovită de resturi cand a fost spart zidul), si Ivan si Ondura gâfâie mai tare decât oricare animal(pentru ca i-am fugărit cam mult). Cei patru pleaca de acolo, fara sa lase nicio explicație pentru ca nici ei nu știu ce s-a întâmplat mai exact.
Nu știu ce am sa le spun prietenilor maine la școală. ..știu ca așteaptă explicații, dar....
CITEȘTI
N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)
ActionCetis Tamara este o persoana normala ca oricare alta. Însă, cât ai clipi, destinul ți se poate schimba. Viața ta poate deveni un joc pe care nu ești sigur ca o sa câștigi sau nu. Un joc periculos , care va rezulta pierderea unei persoane dragi. Deș...