ÏlL AşKıMMilena Yıldız: 23 yaşında, babası Türk annesi Gürcistan'lı. Babası iş seyahat'inde annesiyle tanışmışlar 1 yıl sonra evlenmişler. Milena Türkiye'de doğup büyüdü. Doktorluk okuyor, babasının zoruyla ortağının oğlu ile evlendi. Milena zaten o çoçuğa aşık'tı ama o başkasını seviyordu. Cenk Milenanın "Lise Aşkı" lise'den beri tanıyordur onu ama pek iyi anlaştıkları söylenemezdi. Yani Milena sadece onun ödevlerini yapan salak kızdı. Her neyse o gerçekten çok yakışıklı bütün genç kızların hayaliydi. Ama kısmet Milena'nın yüzüne güldü ve sevdiği çocukla evlendi. Peki evlendikten sonra nolucak? Milena kocasının sevgisini kazanabilicek mi ? Bunu yalnız zaman gösterir.
Cenk Yentürk: 26 yaşında babasının şirketlerinden birinde çalışıyor, finans müdürü olarak. Ne yazık ki zoraki bi evlilik yaptı. Formaliteden ve bunun asla gerçek bir evlilik olmıycağı kanaatinde. Eşinin iyi bir kız olduğunu düşünüyor. Ama başkasına aşık ve en yakın zamanda onunla evlenmek istiyor. Anne-babası Türk ama uzun yıllar yurtdışında kaldılar. Sonra babasının işleri için Türkiye'ye döndüler lise'yi burda okudu Milena'da lise arkadaşı ve şimdiki eşi.
Bülent Yıldız; Milena'nın babası Cenk'in babasının ortağı. Içki ve kumar yüzünden başı beladan kurtulmaz. Ama asla içkiden ve kumardan vazgeçmez. Sonu hic iyi degil. Sirket sahibi hatta sirketler sahibi. 3 cocuk babası cocuklarını ve karısını sevdiği soylenemez.
Gaye Yıldız; Bülent'in eşi Milena'nın annesi. Ev hanımı kendi halinda iyi birisidir herkes onu cok sever.
Orhan Yentürk; Cenk'in hem babası hem patronu hem ortağı. Oğlunu dünyadaki herşeyden daha çok sever. Bir dediğini ikiletmez oğlu bi yana dünya bir yanadır onun için. Karısını genç yaşta kaybetmiştir.
Ece Yıldız; Bülent'in ortanca kızı Milena'nın ablasıdır. Babasının şirketinde çalışıyor ve nişanlı.
Ömer Yıldız; Milena'nın abisi. Evli 1 çoçuk babası. Kardeşi gibi oda babasının şirketinde çalışıyor.
Madina Aliyeva; 24 yaşında savcı kanun adamı dedikleri gibi. Bu iş için ömrünü adamıştır. Göründüğünden sert daha doğrusu kimi zaman sert kimi zaman pamuk gibi birsidir. Ailesi yurtdışında'dır.Milena ve Zehra ile çok iyi arkadaşlardır. Bir arkadaşları daha vardır Dilek oda yurtdışında'dır. Onun için arkadaş sayılı ve sonsuzdur her önüne gelene kardeşim demez ama kardeşim dediğini ömrünün sonuna kadar bırakmaz.
Fatma Zehra Yılmaz; 24 yaşında alımlı güzel genç birisidir. Çoçukları çok sever ve arası çok iyidir. Onun için sınıf öğretmeni olmuştur. Çoçuklarda onu sever
ama çoçukları sevmesine rağmen evliliği düşünmez. Milena ve Madina yakın arkadaşıdır hatta kardeşi. Oda Dilek'i tanıyor onuda en az Madina ve Milena kadar seviyor.Dilek Güzel; 24 yaşında genç güzel kendi halinda bir insandır. Yurtdışında yaşıyordur. Sokak sanatçısıdır işini severek yapıyordur. Şarkı söylemeyi çok seviyor şarkı söylemeden yaşayamayacağını düşünüyor. Bir grubu vardır onlarlada iyi anlaşıyordur ama Milena Zehra ve Madina gibi değildir. Oda diğer iki arkadaşı gibi öküzdür eviliği düşünmez. Zehra gibi oda çoçukları çok sever Ama eviliğe bakış açıları farklıdır. 'Sırf çoçukları seviyoruz diye evlenmemiz çok saçma' diye düşünürler.
Emir Özalp; 26 yaşında avukat. Genç yakışıklı biridir bütün kızlar ona hayrandır. Avukat olmasıda çabası Madina'nın arkadaşıdır. Bu sebepteb dolayı kızlar onu çok sever. Eviliğe bakış açısı bizim kızlar gibi değildir doğru insanı bulunca evlenecektir.
Ömer Akyol; 25 yaşında genç yakışıklı Dilek ile aynı grupta gitarıst. Evli değil karşısına düzgün biri çıkınca evlenmeyi düşünüyor.
Serkan Çelik; 26 yaşında karizmatik çekici öğretmen. Hiç ewvlenmedi , evlenmeyi düşünüyor. Çoçukları çok sever onun için öğretmen olmuştur. Zehra ile aynı okulda öğretmenlik yapıyordur. Zehra'nın sayesinde Milena ve Madina'yla iyi anlaşıyor.
Umarım Beğenirsiniz.. :)
Dilek Armin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Bence (DÜZENLEMEDE)
Fiksi Remajaİş dunyası savaş alanı gibi acımasızdır... İnsanlar daha fazla para mal mülk sahibi olmak için bir biriyle kıyasiye rakabete giriyorlar. Güçlü olan güçsüzü tek kalemde harcıyor. Bazen ise kendi ailelerini bile daha fazla para uğruna ömür boyu mutsuz...