od rána jsem nervózní. nejde to vydržet, když si uvědomím že se dnes vdávám, a to ještě za mafiána.tenhle den je pro mě moc důležitý. je to vlastně nejdůležitější den v mém životě. bez Maxe by byl můj život úplně jiný, byl by prázdný.
,,ahooooooooooj" volala máma už ode dveří
,,ahoj"dala jsem jí rychlou odpověď a skočila jí do náruče.
hned jak jsem ji pustila tak se vrhla ke kosmetickému stolku a já pochopila že mě chce začat česat, a tak jsem si sedla před ni na malou židličku, a nechala ji ať mě učeše. asi po čtvrt hodině byla z účesem hotová, a já se otočila aby mě mohla i nalíčit. když jsem po další půl hodině vyšla z koupelny nalíčená a učesaná všimla jsem si Maxe jak tam jen tak sedí a přemýšlí. ale on si nevšiml mě. obešla jsem postel a sedla si vedle postele, lekl se ale nedal to najevo.
,,ahoj" pozdravil a dal mi pusu
,,ahoj" odpověděla jsem a políbila ho nazpátek. ještě chvíli jsme se líbali a pak přišla máma. oba jsme se lekli a tentokrát jsme málem i hlavou probourali strop. máma se začala smát, a já se na ni jen zamračila. hned jak si všimla mého výrazu rozesmála se ještě víc. já se po chvíli taky rozesmála a Max se mnou.
,,nechci tě Maxi vyhánět ale musíš jít" začala máma už z vražedným klidem,, musíme Elis do upravit"
,,my" zeptal se Max a v tom zazvonil zvonek. automaticky jsem šla otevřít a byla tam Kate. Kate mi šla za svědka. byla jsem za to ráda, byla to moje první a jediná kamarádka.Max mi dal pusu na tvář a odešel se taky převléct.
"k zemi" zakřičel Max a vběhl spět do pokoje se zbraní v ruce. my se okamžitě skrčily pod stůl
"áááááááááááááá"zakřičel Max a tiskl si ránu na noze
"Maxi!"zakřičela jsem a chtěla mu pomoct ale máma mě zadržela. podívala jsem se na ni, ale ona jen zakývala hlavou na způsob nesouhlasu
v tom do dveří dva ozbrojení muži. zvedli Maxe a svázali mu ruce za zády. já ani nedutala. ten druhý muž se vydal ke mě. vytáhl mě za ruku z pod stolu a taky mi svázal ruce"jdeme"začali nás žduchat k východu. Max ve svatebním smokingu a já ve svatebních šatech
posadily nás do auta a vyjeli jsme......
omlouvám se že jsem dlouho nedala nový díl ale měla jsem toho moc do školy
díky za votes
ČTEŠ
Výlet
Romanceláska, ale i stráta. svatba, ale i hádky. ve vztazích to tak prostě chodí.........