Benim adım selin.
Okulun ilk günüydü geçen seneki gibi hayatım disipliğinle geçerdi ama yeni bir sayfa açıp derslerime çalışacam UMARIM.Okula gittim arkadaşlarımla yaz tatilinde ne geçirdiğimizi anlattık birbirimize arkadaşlarımlan birbirimize söz verdik bir daha asla disipliğine gitmeyeceğimize ve sonunda yeni bir sayfa açtık.
Derslere çalıştık yeni şeyler öğrendik. Arkadaşım ecede baya zeki çıktı .Derslerede çok çalışıyor. Ondan hiç beklemezdim ama Eylül halen aynı ama yinede çalışıyor. Oda bir şey eskiden okulda hep sınıfta otururduk. Ama şimdi her zaman dışarı çıkıyoruz. Ve galiba okulda en cool kızlar biziz cool olmak güzelmiş.
Dersimiz matamatikti teneffüste su çok içtim derste tutmaya çalıştım ama tutamadım ve laboya gittim. Sınıfa gidiyordum çok gıcık bir çocuk gördüm. Tabi görmeden önce sakarlığım yüzünden ona çarptım tabi onunda suçu vardı.
Selin: Ya! Önüne bak sana kör müsün? Önünde koskocaman kız var.
Çocuk: Koskocaman mı? Diyip güldü.
Selin:Yani koskocamn kız var derken Ya işte kız kör müsün?
Çocuk:Tamam tamam özür dilerim.
Selin:Tamam sorun yok.
Çocuk:He buarada ismim selim.
Selin:Bende Selin.
Ondan sonra zil çalar. Selim gider ama kızlar beni görür.
Eylül:O knk hayırdır.
Selin:Üff... Knk bir şey olduğu yok Selim diye birine çarptım.
Ece:Bakıyorum da çocuğun adını öğrenmişsin.
Selin:Ya Ece sendende bir şey kaçmıyo ha
Ece:Tabi kızım...
Selin:Ya çocuk kendisi adını söyledi.
Ece:Hıı tamam. Bakalım bizi neler bekliyor.
Eylül:Aynen aynen çok heyecanlı
Selin:Sizde ama büyüttünüz ha
Ece:Benden kaçmaz. Kızım
Ders zili çalar sınıfa yeni bir çocuk gelir.Devamı yarın gelecek arkadaşlar
Arkadaşlar sınavlardan dolayı sadece Perşembe Cuma ve Cumartesi olacak...
BEĞENMEYİ UNUTMAYIN VE BENI TAKİP ETMEYİ DE...
😍😚😘