MERHABA, HİKAYEMİZİN FİNALİNE NİHAYET GELDİK...YENİ HİKAYEM BİR İKİ GÜN İÇİNDE SİZLERLE OLACAK, DRAM İÇERİKLİ ŞAŞIRTICI BİR HİKAYE ''GENELEV GÜL'Ü'' GÜL ADINDA BİR KIZIN HİKAYESİ OLACAK, TAKİP EDERSENİZ BİRLİKTE DEVAM EDEBİLİRİZ...BU SON İSTEDİĞİM SON OLDU, HERŞEY YERLİ YERİNDE OLDU VE SİZLERİN YORUMUNA KALDI GERİSİ, YORUMLARSANIZ HİKAYEMİ VE FİNALİ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ, KISA ZAMANDA KARŞILAŞMAK DİLEĞİYLE SEVGİYLE KALIN...
pemberuhluadam
1.5 AY SONRA
Heyecanlı hissediyorum, mahalleye gelişimin şerefine düğün salonunu kiraladık ve akşam yemeği veriyorum. Tüm mahalleye bildirdik, Süleyman amcalar, Ceren, Ferhat, Kenan, Hakan onlarda davetliler. Hep birlikte olmak istedim, böyle güzel bir gecede. Dans isteyen dans edecek, yemek bol, eğlence olacak. Muhteşem ve unutulmaz bir gece olmasını istiyorum. Avukatım Orhan abi bile geliyor. Ancak onunla bir konuda görüştük, o biraz geç katılacak geceye.
Bu arada, Hakan ile bu kısa sürede sıkça görüştük, onu görmek bana öyle iyi geliyor ki. Mutlu, huzurlu hissediyorum onunla vakit geçirdiğim zaman. İyiki de hayatıma girdi, kötü bir zamanlama ile girmiş olmasa da, niyetini bildiğim için o günleri çöpe fırlattım gitti.
Mehmet bugün beni, gidilmesi gereken yerlere götürecek. Giyinmem, hazırlanmam, düğün salonunda olup bitenler, yemek hazırlıkları, eğlence ve ses sistemlerinin hazırlığı, herşeye kendim koşmak istedim. Tüm mahalleyi bir bir gezdik. Annemlere, Ali,Serdar ve diğer arkadaşlarına, Şaduman teyzeye, Bakkal halim ve ailesine, kaçmadan önceki tek dostum İsmail'e , benim canımın içi Habibe teyzeme ve bütün mahalle ahalisine, birbir gidip gelmelerini istedik. Yeni taşındığım için yanımda olmalarını, çok üzüleceğimi bildirince, hepsi tamam dediler.
Saat öğle vaktini biraz geçmişti, işlerimiz olduğu için farkedemiyorduk. Mehmet ile çıktık ve ilk olarak düğün salonuna gittik. İşler devam ediyordu, şık bir yer haline getirmişlerdi salonu. Telefona sarılıp yemek firmasını aradım ve oradanda herşeyin yolunda olduğu haberini alınca içime su serpildi. Artık gidip kendime vakit ayırma zamanım gelmişti. Bizimkiler ile tek tek görüştüm, saat 8'de burada olacaklardı. Ceren ile özel bir görüşme yaptım, ona çok daha fazla ihtiyacım olacaktı bu gece.
4 SAAT SONRA
Offff, gerçekten heyecanlıyım, bir saat falan kaldı heralde, şöyle bir balkondan bakınca. Hanımlar giyinmiş, beyleri kravatları takmış, tin tin gidiyorlardı davete. Gençler ise takımları çekmişler üzerlerine, güzel kızlara güzel görünmek gerek, onlarda haklılar.
Mehmet, simsiyah bir takım giymiş ve çok yakışıklı görünüyor gerçekten.
- Ooooo, Mehmet harika görünüyorsun.
- Teşekkürler Nazlı, sende öyle güzel görünüyorsun ki.
- Canımsın, canım arkadaşım teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK ADAM
Teen FictionHikaye Tamamen Kurgu Üzerine Yazılıyor, Elimden geldiğince sık aralıklarla paylaşmaya çalışacağım. Okuduğunuzda ''ERKEK ADAM Yetiştirmek hevesiyle hatalı Anne Baba olmanın bir çocuğu nasıl yollara ittiğini öğreneceksiniz.'' Hikaye gerektiği bölümler...