Κεφάλαιο 6 : Το Βάπτισμα του αίματος

52 8 3
                                    

Πατι : Κάθριν ήρθε ο Μάρκος να σε πάρει.
Κάθριν: κατεβαίνω
Κοίταξα το ρολόι και ανακάλυψα ότι ο Μάρκος ήρθε να με πάρει σχεδόν μια ωρα νωρίτερα όποτε έτρεξα κάτω χαιρέτισα την Πατι και τα κορίτσια και μπήκα λαχανιασμένη στο αμάξι του, πέρασαν μερικά λεπτά μέχρι να μπορέσω να μιλήσω και εκείνος δεν είπε τίποτα.
Καθριν: Γιατί τόσο νωρίς σήμερα;
Μάρκος: Η Ανασταζια θέλει να παρακολούθησης το μάθημα της.
Κάθριν: αλήθεια,και το μάθημα Ξιφασκίας;
Μάρκος: δεν έχω ιδέα
Καθριν: για να το λέει κάτι ξέρει
Μάρκος: χρόνια πολλά, έγινες 18 χρονών ;
Καθριν: ναι και ήταν υπέροχα εαν και οι Λανκφορτ δεν ήρθαν.
Ο Μάρκος χαμογέλασε και γύρισε να με κοιτάξει στα μάτια, καθώς προσπαθούσε να καταλάβει τι σκεφτόμουν. Ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν και έστρεψα το βλέμμα μου αλλού , σαν να κατάλαβε οτι ένιωθα άβολα γύρισε και κοιταξε στον δρόμο.
Μάρκος: πρώτη φορά βλέπω βρικόλακες να έχουν τέτοια σχέση με άνθρωπό.
Κάθριν: δεν είμαι άνθρωπος Μάρκο, είμαι μάγισσα, αλλα και να ήμουν που βρίσκεις το παράξενο;
Μάρκος: τοσο καιρό με τους Λανγκφορτ νόμιζα οτι θα είχες καταλάβει της διάφορες μεταξύ μας.
Κάθριν: εγω πιστεύω οτι όλα ειναι θεμα καλής θέλησης και κατανόησης. Εαν διαθέτεις αυτά τα δύο τότε μπορείς να ξεπεράσεις της μικρόδιάφορες .
Σήκωσα το φρύδι και σταύρωσα τα χέρια μου περνώντας ενα δασκαληστικο ύφος και περίμενα την απάντηση του , αντί για αυτό όμως ο Μάρκος έβαλε τα γέλια.
Μάρκος: το περίμενα οτι θα σκεφτόσουν έτσι.
Έσβησε την μηχανή του αυτοκινήτου και - καθώς είχαμε φτάσει στο σχολείο - μου έπιασε το χέρι κοιτώντας με πάλι στα μάτια .
Μαρκος: Κάθριν απο τότε που σε γνώρισα ήξερα οτι είσαι διαφορετική και από τότε... μου αρέσεις.
Κάθριν: δεν ... δεν ξέρω τι να πω Μάρκο, εγω νόμιζα ότι... είμαστε μόνο φίλοι.
Μαρκος : καταλαβαίνω οτι θες λιγο χρόνο να το σκεφτείς, μου το υπόσχεσε οτι θα το κάνεις;
Κάθριν: ναι σου το υπόσχομαι
...........
Δρακος: Κάθριν συγκεντρώσου επιτέλους είναι ο τέταρτος αγώνας που σε βγάζω νοκ ουτ.
Καθριν: συγγνώμη σήμερα δεν είναι η νύχτα μου.
Ο Δρακος με επεξεργάστηκε απο πανω μέχρι κατο και στο τέλος άφησε το ξίφος του στην γωνία σταματώντας ετσι το μάθημα.
Έτρεξα στο δωμάτιο να αλλάξω ρουχα και όταν βγήκα αντίκρισα την Ανασταζια να μου χαμογελάει. Τους πλησίασα και την χερετησα φέρνοντας το χέρι στο μέρος της καρδιάς και εκεινη μου τον ανταπέδωσε.
Ανασταζία: χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω Κάθριν.
Την αγκάλιασα σφιχτά και της ψιθύρισα στο αυτί "εχω να σου πω πολλά"
Κάθριν: Σας ευχαριστώ πολύ για το δώρο, είναι καταπληκτικό.
Δράκος: είχαμε την βοήθεια ειδικού.
Ανασταζια: είμαι σίγουρη πως θα χαρεί η Πενθεσιλια εαν μάθει οτι σου άρεσε τόσο πολύ.
Κάθριν: ο Μάρκος μου είπε πως κάτι με θέλατε.
Ανασταζία: σήμερα θα κάνω ενα μάθημα που μιλάει για την σχέση μάγων - βρικολακων και θέλω να το παρακολουθήσεις και εσύ. Εξάλλου μετά θα εχουμε χρόνο να τα πουμε.
Κάθριν : Αυτό είναι καταπληκτικό πότε ξεκινάμε
Δράκος: δεν έπρεπε να είχατε φύγει είδη ;
Ανασταζία: ναι αλλά δεν πείραζει ας περιμένουν λίγο.
Χαιρέτισαμαι τον Δράκο και ξεκηνισαμε για τον ναό.
Περπατούσαμε αμιλιτες μέχρι που φτάσαμε στο γραφείο της Ανασταζίας όπου και πήρε το καλάθι με τα βότανα για το μάθημα και συνεχίσαμε για τον ναό της νύχτας.
Ο ναός βρισκόταν σχεδόν στο κέντρο του σχολείου για αυτο και συναντήσαμε πολλά απο τα παιδιά όπου και μας χαιρέτουσαν και συνέχιζαν για το μάθημα της τελευταίας ώρας , πράγμα που σήμαινε οτι δεν μπορούσα να μιλήσω στην Ανασταζία.
Η μεγάλη βαριά ξύλινη πόρτα του Ναού ήταν ανοιχτή και ο προθάλαμος ηταν φωτισμένος με μεγάλα επιτραπέζια κεριά κρεμασμένα απο το ταβάνι που δίνανε την εντύπωση ενός ξαστερου βραδινόυ ουρανού και απο τα μεγάλα παράθυρα που ηταν ανοιχτά φυσούσε ένα δροσερό αεράκι.
Στο κύριο μέρος του ναού επάνω σε μια υπερυψωμένη τάβλα καθόταν καμια δεκαριά παιδιά αγόρια και κορίτσια , που βρισκόταν στης τελευταίες τάξης και πολύ κοντά στην αλλαγή.
Με το που ανεβήκαμε στο κέντρο της παρέας η συζητήσεις σταμάτησαν και εγω έκατσα ανάμεσα σε δύο κοπέλες που μου χαμογελούσαν - απο οτι είχα ακούσει ηταν και αυτές απο το Σαν Φρανσίσκο - και είχαν τα ονόματα αστεριών.
Ανασταζία: Καλώς σας βρήκα και καλό κατευόδιο.
Ταξη: καλός σας βρήκαμε κ.Λανκφορτ
Η Ανασταζία μας καλωσόρισε με το βλεμα της ολους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά , ύστερα έκατσε στην κεφαλή του κύκλου και άνοιξε ενα βιβλίο με σκληρό εξώφυλλο και το ίδιο έκαναν και τα παιδιά.
Ανασταζία: σήμερα θα μιλήσουμε για της σχέσης ανάμεσα σε μάγους και βρικόλακες.
Όπως ήδη γνωρίζετε οι μάγοι είναι ποιό δυνατοί στο να εκτελούν ποιό περίπλοκα ξόρκια απο εμάς που απέτουν περισσότερη ενέργεια , μπορειτε όμως να μου πείτε τι κοινά έχουμε με αυτούς;
Διάφορα χέρια σηκώθηκαν χωρίς να ακούγετε ο παραμικρός θόρυβος , η Ανασταζία έδειξε το κορίτσι που καθόταν δεξιά μου.
Ανασταζία: ναι Σελεστ
Σελεστ: μας ελκύουν τα μέροι που υπάρχει αρχαία μαγιά και εχουν διωχθεί και κυνηγιθει μέσα στους αιώνες όπως και εμείς
Ανασταζία: πολύ καλά. Θα μπορούσατε να φανταστείτε έναν δεσμό όπως το σφράγισμα ποιο ισχυρό και με μεγαλύτερη διάρκεια ανάμεσα σε μάγους και βρικόλακες;
Επιφωνήματα θαυμασμού ακούστηκαν στην παρέα και εκείνη περίμενε να ησυχάσουμε.
Ανασταζία: ο δεσμός αυτός ονομάζετε δεσμός αίματος η αλλιώς αιμαβαπτησμα. Ειναι ενας δεσμός που ταυτίζει απόλυτα δύο βρικόλακες και ένα μαγο για 17 ολόκληρα χρόνια και παρόλο που παλιότερα ήταν τόσο συμαντικος όπως και το σφράγισμα τώρα έχει σχεδόν έκλειψη.
Κάθριν: γιατι;
Δεν μπόρεσα να κρατήσω την ερωτηση μου , που μόλις την ξεστόμισα το μετάνιωσα. Παρόλα αυτά η Ανασταζία δεν φανικε να το πρόσεξε και καθώς κοιτούσα την τάξη κατάλαβα οτι όλοι το ίδιο σκεφτόμασταν.
Ανασταζία: ο καιρός αλλάζει τους ανθρώπους και οχι μονο, οι μαγοι
σταμάτησαν ξαφνικά να ενδιαφέρονται για όσα είχαμε χτίσει μαζί και μερικοί καθαρόαιμοι το καταδίκασαν.
Καθριν: και οχι μόνο εσάς ! Πολυ από το είδος μου καταδικάζουν το διαφορετικό και το καταστραφούν άσχετα εαν αυτό ηταν καλό η κακο.
Η Ανασταζία με κοίταξε ξαφνιασμένη χωρίς όμως να με ρωτήσει τίποτα και συνέχισε.
Ανασταζία: για να γίνει αυτό οι δύο γωνίες διαλέγουν δυο βρικόλακες και η μητέρα ανοίγει εναν τελετουργικό κύκλο, για αυτό είσαι εδώ Κάθριν μετά απο το διάλυμα θα ήθελα να ανοιξης και εσυ έναν. Βγείτε έξω και θα συναντηθούμε στο ξέφωτο δίπλα στους στάβλους σε 10 λεπτά.
Μόλις τα παιδιά βγήκαν απο τον ναό εγω πετάχτηκα επάνω για να διαμαρτυρηθώ αλλα η Ανασταζία με σταμάτησε σηκώνοντας το χέρι της.
Ανασταζία: είσαι πολύ καιρό κοντά μας Κάθριν νομίζω οτι είναι ώρα να καταλάβεις το βαθύτερο νόημα του να είσαι κομμάτι της κοινωνίας μου.
Δεν μπορούσα να της φέρω αντίρρηση είχε δίκιο και εγω πολες φορές το είχα σκεφτεί , οπότε κατέβασα το κεφάλι μου και ψιθύρισα
Καθριν: θα είσαι μαζί μου ;
Ανασταζία: πάντα
Με έπιασε απο το χερι και βγήκαμε στον δροσερό καλοκαιρινό αέρα και μόλις περάσαμε το σιντριβάνι βρήκαμε την τάξη να κάθονται κατο απο μια γέρικη βελανιδιά με χοντρό κορμό και μεγάλα πράσινα φύλα, αυκοθικαν και περιμεναμε της οδηγίες της.
Ανασταζία: Σελεστ εσύ θα εκπροσώπησης τον αέρα.
Η κοπέλα έγνεψε καταφατικά και πηγε και κάθισε ανατολικά αλλα ηταν γυρισμένη προς το μέρος μας ώστε να μας βλέπει.
Ανασταζία: Σοφία εσύ θα εκπροσωπήσεις την φωτιά.
Το κορίτσι με τα μακριά ξανθά μάλια πηγε και στάθηκε απέναντι απο το δέντρο και χαμογέλασε στην Σελεστ.
Ανασταζία : εσυ Δώρα θα εκπροσωπείσεις το νερό.
Ενα κορίτσι λίγο ποιο κοντό απο τα άλλα πήγε και στάθηκε απέναντι απο την Σελεστ.
Ανασταζία: και τέλος εσυ Σαμπρίνα είσαι η γη.
Η Σαμπρίνα , που τα μάλια της ηταν κόκκινα , πηγε και στάθηκε απέναντι απο την Σοφία και περίμενε. Ύστερα ηρθε και η δικιά μου σειρά, η Ανασταζία γύρισε και με κοίταξε ενθαρρυντικά ενω τα παιδιά που είχαν μείνει έδωσαν τα κεριά στα κορίτσια που αντιπροσωπεύαν τα στοιχεία.
Ανασταζία : Κάθριν εσυ έχεις το πνεύμα, ξεκινάς να καλείς τα στοιχεία απο τον αέρα και τελειώνεις με το δικό σου. Καλη επιτυχεία.

Πριν Από Την ΑρχηOnde histórias criam vida. Descubra agora