İnda Kaldığı Yerden Devam...

471 19 9
                                    

Toprak şaşkınlık ve  sinir içinde Leyla'ya bakıyordu . Leyla  hala yalını denemek için gönderilen Merve hanımın saçını yolmakla meşguldü.!Toprak Leyla'yla Merve'yi ayırmıştı ,burnundan soluyordu 
Toprak:birisi bana burda ne olduğunu hemen anlatsın
(Hep bir ağızdan konuşmaya başlanır ) toprak elini masaya vurur (bir anda sessizlik olur )
Toprak:Leyla burda ne işin var ?
Leyla:(ağlamaklı ses tonuyla) toprak beni aldatın demek heeee!!!!
Toprak: Ne aldatması hatun ?
Leyla:bu kadın kim Merve hanım mı? hani gece konuştuğun
Toprak:heh Merve hanım HATUN !!! Ben Merve hanımı  yalını denemek için gönderdim ,gece o yüzden konuştum.
(Leyla utanma ve üzüntü içinde toprağın gözlerinin içine  o ilk günkü aşk ile bakıyordu)
Leyla:ama ...
Toprak:ama yok Leyla  sen bana güvenmedin  ben bu zamana kadar hiç bir kadına bakmadım senden başkasında bakmam.
Leyla:akşam soruca cevap vermedin bende ... Şüpehelendim
Toprak:tamam Leyla evde konuşuruz.Evet Yalın, Defne  siz burda ne yapıyorsunuz ?
Defne : Abi şimdi şöyle sen yalını denemek için şu boş boğaz'ı
Gönderdin ya bende dedim benim koc...ay işte yalınımın yanına Nasıl gelir bu kadın dedim evden kaçtım , bu boş boğaz'ı  yolmaya geldim.
Toprak: peki buraya neden geldiniz?
Defne-yalın:ıııııı şey....şey Seni görmeye senden özür dilemeye abicim ....
Merve hanım:toprak bey bana evliyiz dediler  Defen Aras'ım dedi bayan .
Toprak:neyyyy... N'oluyo lan anlatın Defne Aras ne ?
Defne:Abim her şeyi anlatıcaz  sakinleş  otur ... ( Defne ve yalın bakışır her şeyi anlatmanın Zaman'ı  gelmişti ikisinde kavuşamamktan korkuyordu ama bunu yapmaları gerekiyordu.) DEVAM EDECEK...

İnadına Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin