Brooklyn's pov.
Jeg våknet av mange kyss i ansiktet. Jeg så opp mot Didrik som så ned på meg og gliste som en tulling.
"Sovet godt tullingen?" Spurte jeg ertende og hintet mot håret som var som er kråkereir ( og smexy seff) på hode hans. Han humret lavt og la seg over meg.
"Gå av det er skole! Og hvor mye er klokken egentlig?"
"11:01" sa han liksom helt normalt av at det var en mandag.
"What?!" Gauler jeg.
Han reiste seg opp og bærte meg til badet.
Jeg låste døren og gjorde det jeg skulle der inne.
Heldigvis hadde jeg rent undertøy der, men ikke klær.
Jeg låste døren opp og gikk forsiktig ut.(bare med undertøy, la oss håpe DID steller seg nå? Eller hva?...)
Plutselig kom Didrik brakende ut fra walk- in- closetet mitt og gaulet. Jeg hylte, Didrik kom mot meg. Han hadde på seg en stram hvit t- shorte og en knebukse til tross for at det var så varmt ute. Han tok armene sine rundt meg og lente seg inntil øret mitt. "Sexy undertøy, babe"
Jeg tok inn det han så og holdt meg "for"
Han bare gliste og studerte meg. Jeg løp inn i walkincloset mitt og lukket døren, men seff kom DID etter og skulle finne klær til meg. Han begynte og rote rundt i tingene mine. Plutselig fant han en kort kort crop- top og en kort shorts.
What? Hvordan i huleste fant han den. Liksom jeg vil ikke se ut som en hore heller da. Jeg var helt sikker på at det hadde jeg kastet for lengst?! Han rakte det til meg.
"Nei jeg vil absolutt ikke ha på meg det der!" Sa jeg og pekte mot klærene.
" eh... Jo jeg vil at du skal se ut som sexy babe."
" emh.. Altså ser jeg ikke nok ut som en sexy babe nå? Men uansett vil bare det andre guttene sikle og kanskje de blir min nye type?" Sier jeg og tripper fornøyd med benet.
Han humrer og gir meg en vanlig t- shorte og en ikke- kort shorts. Jeg smiler og tar det på meg. Han bare ser sinna ut, med et tulle-utrykk i fjeset.
"Er den lille babyen min sur nå da?" Sier jeg med babystemme, mens jeg tar tak i haka hans og ser opp mot han. Han bare humrer lavt, og drar meg ut av walk-in-closete mitt.
"Nå må vi virkelig løpe asså" Sier jeg, mens jeg tar tak i sekken min og løper ned til gangen med Didrik hakk i hæl.
Mamma har allerede reist på jobb, så vi tar bare på oss skoa og låser døra. Siden det er så innmari varmt ute, gidder jeg virkelig ikke å ha på jakke. Vi løper bort til bilen til Did på hans tomt. Jeg smiler til han, mens jeg setter meg inn.
Han rygger ut av gårdsplassen og er allerede i full fart i mot skolen, før i det hele tatt jeg rekker å ta på meg belte.
Vi ankommer skolen klokken tolv, litt seint kanskje, Hehe.
Vi går ut av bilen, og holder hverandre i hendene, mens vi går inngangen.
-----------------
Jeg åpner forsiktig døra til klasserommet, mens jeg "prøver" å være så stille så mulig. Læreren, den strengeste på skolen, har heldigvis ikke hører at jeg kommer inn og lukker døra etter meg. Jeg liste- løper ned til plassen min og setter meg ned og later som jeg har vært der hele tiden. Plutselig savner jeg Didrik så plutselig mye. Selvom vi nettop så hade til hverandre, når han måtte gå til sin time. Er det som vi har vært borte fra hverandre i årevis.
Læreren Mrs. Heimberg,(som vi kaller Mrs. Heimbrent) snur seg og ser skeptisk ned på meg. Jeg bare smiler uskyldig og trekker på skuldrene. Hun fortsetter timen, og jeg puster lettet ut.
Resten av timen går som en lek.
Haha... tulla
Tror dettte var den værste spansk timen ever, trodde jeg skulle dø, sånn serrr. Med tre "rrr".
Jeg løper omtrent fra plassen min når det ringer ut til friminutt, matfri var klokken halv tolv, så vi kom veldig for sent egt...
Det som er så jævla dumt (sorry ordspråk, hvis du ikke liker det. Legg igjen en kommentar)
Som jeg så, det er så jævla dumt at vi førstisser ikke for lov til å være med 2 og 3 klasse i friminuttet, men liksom bare i matfrimin. Liksom hva er forskjellen?
Okey, tilbake til poenget.
Jeg løper ut av skolen for å finne Sky. Jeg finner Sky sittende med crushet hennes i parallellklassa. Men siden jeg ikke kom på starten av skolen, er det nødstilfelle så sender jeg en meling til Sky.
--------------
Meg:
Se bak deg
---------------
Da ser jeg også 13 ubesvarte anrop fra henne, pluss 102 meldinger...
Jeg ser at hun tar opp telefonen og unnskylder seg til ham jeg tror er crushet hennes. Hun kikker bak seg, og blikket lander på meg. Hun ser litt sjokka ut, men hun reiser seg opp og løper bort til meg ved treet.
"Hvor i faens i huleste har du vært?!" Gauler hun ganske høyt. Jeg hysjer på henne og forteller alt fra start til slutt, om at jeg og Did også er offisielt. Hun skriker et gledeshyl for meg og klemmer meg. "Gratis da bestfriend!!" Hyler hun igjen til meg. Jeg smiler og hyler med.
Så hvis du ser det forfra: To førsteklasse jenter som hopper opp og ned, mens de hyler.
--------------------
Etter Sky hadde tatt farvel meg crushet sitt, som het Andreas. Satt vi bare på benkene ute og skravla i vei og alt mellom himmel og jord. Plutselig hører vi et kremt bak oss.
Jeg snur meg, og blir litt engstelig.
___________________
Okey Okey, jeg har ikke virkelig ikke peiling på hvorfor jeg ikke har oppdatert på flere uker siden.
Jeg er virkelig virkelig lei meg, men her var i hvertfall en lengre del enn vanlig. Hadde blitt veldig glad om du tok deg tid til å legge til en kommentar eller en vote. For da er jeg sikker på at noen i det hele tatt leser!😊
YOU ARE READING
LIFE IS ALWAYS TO HARD
RomanceLivet er alltid hardt.... Nesten som en stor prøve- du må kunne komme deg igjennom hele prøven, for å komme igjennom livet. Skole er også hardt, men vgs blir noe helt annet. Brooklyn som tror hun er usynlig blir ikke det etter og ha møtt Skylar som...