6.rész/baleset után/

774 48 0
                                    

Amikor felkeltem kórház szagot éreztem. Halottam Luke horkolását és hirtelen elkezdett gyorsabban verni a szívem. Ajtónyikorgást halottam amikor valaki megölelt.
-Emily..-hallottam a halk kislány suttogást.
  Kinyitottam a szemeimet és Amy mosolygó fejét láttam meg.
-Szia Amy!-szólaltam meg halkan.
Megölelt még egyszer a kis csöppség és kiment. Luke felé fordultam, könnybe lábadtak szemeim. Karja és lába is eltört. Felültem az ágyon és úgy néztem tovább. Luke horkolása elég vicces volt. 
Kimentem a mosdóba. Amikor a tükörbe belenéztem,olyan volt mintha egy szörnyet láttam volna. A szemeimen karikák ültek, a hajam is borzalmasan állt ezért inkább visszamentem. Nem bírtam magammal ezért Luke mellé befeküdtem. Elkezdtem dudorászni amikor Luke átkarolt.
-Szia Emily!-mondta rekedt mély hangon.
Átöleltem Lukeot és elkezdtem sírni. Igazából azért, mert azt hittem nem látom soha többé. Jó elhiszem vagyis már tudom szerelmes vagyok teljesen belé.
-Cshhh..-nyugtatott Luke.
Elaludtam és olyan másfél óra után keltett fel Luke. Átmentem a másik ágyra és leültem.
-Emily..sajnálom, hogy szenvedned kell miattam!-mondta lehajtott fejjel Luke-Ez mind az én hibám..-kezdett el szipogni-nem kellett volna megcsókolnom téged.-halkult el.
-Luke?-mentem hozzá közelebb-Nincs semmi baj!-fogtam meg kezét.
-Összezavartalak téged és saját magamat is.-szipogott.
Felemeltem az állát.
-Luke..én szeretlek!-csókoltam meg.
5 másodperc után eltolt magától.
-Emily..én sajnálom!-mondta.
-Nem értelek Luke!-hajtottam le a fejemet.
-Nem tudom, hogy igazán szeretlek-e és össze se szeretném törni a szívedet!-fogta meg az arcomat, hogy ránézzek. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Musical.ly szerelem (CD)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora