-Deniz KARAASLAN-
Deniz' in tek yakını dedesidir. Ailesi evlerine giren bir hırsız tarafından canice öldürülmüştür. Okulda yaramazlıklarıyla bilinen Deniz, öğretmenleri tarafından bir o kadar da sevilir. Yine okulda bir işler çevirirken kendi yaşlarında Sedat diye bir çocukla karşılaşır ve suç ortağı olurlar. Bu sebeple ölümüne bir arkadaşlıkları olur. Sonradan farkederler ki aynı sınıftadırlar. Milletle çok uğraştıkları için pek sevilmezler ve çokça düşmanları vardır. Başları bir türlü beladan kurtulmaz. Bir de kendisine aşık olan Ediz' den bir haberdir, Deniz.
Deniz' in siyah uzun saçları ve kahverengi gözleri vardır. 1.65 boylarında, zayıf ufak tefek bir kızdır. Saçları her zaman topuzdur. O haliyle bile göze batan ve dikkat çeken bir yapıya sahiptir. Yapacağım dediği şeyi mutlaka yapar. Çok inatçıdır. İntikam almayı da sever. Aynı zamanda da güçlü bir kızdır.
-Ediz AKSOY-
Ediz kendi halinde takılan asosyal bir çocuktur. Bir çok dövüş dalını bilir ve aşırı denebilecek bir güce sahiptir. Asosyal görünümüne rağmen aşırı kavgacıdır. Ediz' in çevresinde arkadaşı gibi görünen bir çok kişi olsa da, hepsi ona düşmandır ve arkasından kuyusunu kazarlar. Ediz' de bunun farkındadır. Ama hiçbirine belli etmez. Ediz' in aile durumu biraz karışıktır. Küçük yaşta annesini kaybetmiş ve bir tramva geçirmiştir. Bu yüzden anne konusunda çok hassas bir yapıya sahiptir.
Babasıyla arası pek iyi olmadığından okulun yatılı binasında kalmaktadır. Tek ve yakın arkadaşı olan Sedat' la
bile kavga ettiği olmuştur. Ama bu kavgalar dostluklarına engel mi? Tâbi ki hayır.Ediz' in aşk hayatına gelirsek, bu yaşına kadar kimseyi sevmemiştir. Ta ki Deniz' i görene kadar.
Ediz' in kömür karası saçları ve okyanusu kıskandıracak güzellikte mavi gözleri vardır. Uzun bir boya ve dikkat çeken kaslı bir vücuda sahiptir. Çok sinirlenmediği sürece kimseyle kavga etmez. Çok zekidir ve düşmanını nereden vuracağını çok iyi bilir.
-Sedat DEMİRHAN-
Sedat, espiri yapan fakat çoğu kötü olan ama yine de arkadaşlarının gülmesine yol açan biridir.
Deniz'i abisi gibi kollar ve onu çok sever. Deniz'le bir çok afacanlıkları olmuştur.
Ediz'in içini dışını bilir. Bir gün Ediz'in Deniz'e olan duygularını fark eder. Ediz'in Deniz'i üzeceğini düşünür ve bu nedenle bir oyun oynar fakat bunun sonu pahalıya patlar.
Sedat'ın güneşi aratmayacak saçları vardır. Kehribar gözlü, sarışın, Ediz'den biraz kısadır. Kaslıdır. Zorda kalmadıkça kavga etmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇÜ BİR ARADA
Teen FictionÜçü birlikte neler yapmadı ki? Ediz her defasında oynanan oyunlardan uzak durmak istesede bunu başaramaz. Deniz anne ve baba hasreti çeksede belli etmez ve oynanan oyunun başrolü olur. Sedat güldürmeyi başarır fakat çapkınlığı sayesinde başına Sel...