Влезнахме през червена врата. Това беше нещо, което трябваше да се запомни. Телефонът ми, за голямо учудване, си бе в мен. Подробностите не трябва да се изпускат. Всичко, което видя през пликчето, е ключ към бъдещото ми бягство.
Повлякоха ме до някаква стаичка на около 5-тия етаж на старата и мръсна сграда, в която влезнахме. Реших да не се гърча. Планът, който измислих беше добър: Да се обадя на Кам и да му кажа, че са ме отвлекли на около 2 часа път от центъра на адрес...ох, какъв беше....Los Angeles str. 90012. Сграда на повече от пет етажа с червена входна врата.
Завързаха ми ръцете с нещо като парцал за облегалката на едно легло и ми махната плика от главата. Огледах се. Видях Джеси на съседото легло с тъжен поглед, втренчена в мен. Мъжете, петима на брой, бяха с маски, подобни на тази:
Единият пристъпи напред и се опита да ме погали по бузата, но извъртях главата си на друга посока. Засмя се с някак познат глас. Втори отиде при Джеси и я огледа. Щракна с пръсти и останалите я освободиха. Мъжът, шракнал с пръсти, тръгна на някъде, а след него водеха Джеси. Стреснато се вгледах в лицето ѝ, доколкото можех да го видя. Вратата на стаята, където бях, се затвори и оснатах сама. Чух викове. Мислех, че изнасилваха Джеси! Не може да бъде. Бях в шок. Какво ли щеше да стане с мен? Побиха ме тръпки. Телефона ми бибипна. Беше Кам. Откъде съм познала, че е той без да видя? Ами сложих му двойно бибипване, като ми пише. Опитах се да го извадя от джоба си, но осъзнах, че ръцете ми са завързани. Разклатих парцала, с който бях завързана, и си измъкнах ръката. Писах на Кам:
@camerondallas: Здрасти!
@danielmorgan: КАМ! ОТВЛЯКОХА МЕ. СЪЩО И ДЖЕСИ! ПОМОГНИ НИ. АДРЕСЪТ Е LOS ANGELES STREET 90012. КАТО ПРИСТИГНЕШ НА АДРЕСА СЕ ОГЛЕЖДАЙ ЗА ЧЕРВЕНА ВРАТА. ПОМОГНИ НИ МОЛЯ ТЕ.
@camerondallas: Какво? Отвлечена? Идвам веднага!
Като прочетох думите, който беше написал, се успокойх. Вече не бях толкова притеснена за себе си щом Камерън идва. Чух шум на скърцащ под. Изключих си телефона и го скрих. Увих си ръката с пларцала и зачаках, да видя какво ще стане по-нататък.
Гледна точка: Камерън
Тръгнах към колата си с леко забързана крачка. Запалих я и потеглих към дадения от Даниел адрес. Не бях въобще протеснен, защото....ами...всичко това е измислено. Накарах Джеси, Наш, Джак и Джак и останалите от Magcon да участват в моя план. Той е следният: Момчетата отвличат Даниел и аз ѝ пиша. Тя ме моли да я спася, аз отивам и като я спася тя става мое гадже и хлътва още повече по мен от преди. Объркано, но според мен има логика.
Погледнах си телефона. Наш ми писа, че е ущипал Джеси, за да изписка или там каквото правят момичетата като ги ущипят. Хехех, много хубав план.
Гледна точка: Даниел
Два часа по-късно чух трясък на врата и познат глас. Затаих дъх и се вслушах в гласа. Беше на Камерън. Слава Богу! Той дойде, за да ме спаси. Изненаднащо е, но всичко се разви доста бързо. Чувствах се все едно играя в някакъв филм.
Кам отвори вратата на стаята ми. Как ли я е намерил? Не съм му казвала на кой етаж съм. Съмнително. Дойде до леглото ми, отвърза ми ръцете и ме прегърна.
- Ти си моят герой!- казах все още лвко стресната.
Отвън се чу смехът на Наш. Разпознах го веднага. Тук имаше нещо гнило.
- Какво става?- попитах Кам.- Защо Наш се смее?
- Ей, откъде позна, че съм аз!- каза Наш и влезна в стаята заедно с...маска в ръка! След него влезнаха останалите от групата. Обърках се съвсем.
- Добре...моля някой да ми обясни какво става тук.- казах.
- Ами аз...- започна Камерън- Всичко беше нагласено. Направих го, за да ме харесаш, да се влюбиш в мен повече и като ти предложа да ми станеш гадже отговорът ти да е смел.
YOU ARE READING
She's Bad
Fanfiction[Написано през 2015г. ] Любовта с известна личност е трудна. Винаги се случва нещо неочаквано във връзката им. Не може да се каже, че не е интересно, просто...казано с няколко думи, сложно е! Не съдете историята по резюмето, ако въобще това се опри...