29 ♡

387 24 1
                                    

Prajem príjemné čítanie 😃

„Bia, ono...Jedno bábätko sa vstrebalo do toho druhého. Takže nebudeme mať dvojičky, ale iba jedno."

Bezradne som sa pozela na maminu. Vôbec som nechápala o čo ide.

„Nechápem..." To bolo jediné na čo som sa zmohla.

„Proste s dvoch sa stalo jedno..."

„Prepáč, ale idem hore." Povedala som.

Dnes bolo toho na mňa priveľa. Najprv Erik a Miška, potom spev, a nakiniec toto. Potrebovala som to spracovať.

V izbe som si ľahla na posteľ a začala som plakať. Zrútil sa mi takmer celý svet. Prečo sa to muselo stať nám?

Miesto dvoch sestier iba jedna. Viem, že by boli dvojičky na nás asi veľa. Lenže už som sa na to tak namotala.

Keby som bola teraz v Poprade, zmočila by som zas a znova Patrikovi tričko slzami.

Až teraz som si uvedomila, ako mi chýba. A to som doma od soboty a dnes je iba podnelok.

Pre neho to musí byť tiež ťažké. Bola som fakt hlúpa. On ma celý čas ľúbil, a ja som mu to nedala pocítiť.

Ako malé dievčatko som dúfala, že stretnem pekného chlapca, do ktorého sa zaľúbim na prvý pohľad. Dúfala som aj, že ten chlapec, ktorý ma prvý pobozká, bude môj manžel.

Lenže teraz je všetko preč. Chlapec, do ktorého som sa zaľúbila je v Poprade a ja som tu v Bukovskom Dubovci.

Viem, že som si nedala pripustiť, že ho ľúbim. Zo začiatku som ho nenávidela. Lenže bola som do neho zaľúbená, čo som zistila až teraz, keď je šetko preč.

Bola som hlúpa. Najprv som ho odmietala, a teraz ho chcem naspäť. Bohužiaľ, už to nezmením. Čo bolo už naspäť nevrátim.

Zrazu mi zavibroval mobil.

Šípkový princ: Ahoj Bia, ako sa máš?

Ja: Ahoj...mám sa...fajn.

Šípkový princ: Bia neklam. Keby si sa mala dobre, nenapísala by si tam tú trojbodku.

Ja: Okej, mám sa strašne. 😭

Šípkový princ: Čo sa stalo Šípková Ruženka? Ak chceš o tom hovoriť.

Vieš čo sa stalo? Ja ťa miluiem, ale ty to nevieš. Teda neviem, či to vieš. A ani som ti to nepovedala. No a ani nepoviem, pretože si asi 130 kilometrov odo mňa. A ja netúžim po vzťahu na diaľku. Prečo? Lebo by som mohla veľmi rýchlo skončiť podnedená. Buď ja alebo ty. A diaľkový vzťah mi nepríde až tak krásny ako ten normálny.

No keď bývame v jednej dedine, alebo mesta, zažinejeme toho viac. A môžeme byť aj každý deň spolu.

To som mu ale nenapísala. To som si pomyslela sama pre seba.

Ja: Pokúsim sa, okej?

Šípkový princ: Dobre.

Ja: No...neviem či vieš, že je moja mamina tehotná. No už to vieš. A ona čakala dvojičky. Lenže jedno sa vstrebalo do toho druhého. Takže to bude iba jedno dieťa, chápeš?

Šípkový princ: Chápem. Je mi to lúto. 😭 Keby si bola pri mne, objal by som ťa.

Ja: A ja by som ti zas zmočila tričko a načapal by nás Tomáš. Ako naposledy.

Šípkový princ: Mne by to nevadilo. A kašľať na Tomáša.

Ja: Chýbaš mi...

Milujem Ťa, Ty trdloOù les histoires vivent. Découvrez maintenant