Po 6 mesiacoch
Na ostrove sme už 9 mesiacou a stále žiadna loď nič.
Všeci sme sa rozbrávali a rozmýšlali čo spravíme aby sme sa dostali z tochto ostrova.
,,Loď nepríde,sme v bermúckom trouholníku stratila by sa tu tak ako naše lietadlo,, povedal Jack a Mark pokračoval.
,,Čo keby sme si postavili loď?Je to lepšie než na ňu čakať,,
,,Dobrí nápad ideme do toho,,
Všeci prikývli a išli sme satavať.
Drevá sme priviazali k sebe liánami postavili plachtu z tričiek a dali na loď potrebné veci.
A ešte vám chcem podotknúť že Sima z Jackom a Dominik z Emmou chodia takže sme 3 pári na ostrove...
Z myšlienok ma zobudil Mark ktorý ma bobozkal na líce.
,, Ideme?,,
Spýtal sa všetkých a ostatný len prikývli (ako vždy).
Všeci sme nastúpili na loď a odtlačili od brehu, terás začína pravé dobrodrúšstvo.
,,Ale nie,prečo teraz,, Vyhlásila Simona a ukázala na velké čierne mraky blížiace sa knám.
Keď boli mraky dosť blízko pustil sa velký dážď a vlny,házdali snami hore a dole.
,,Pozor!!!,,
Zakričal Jack a prišlá velká vlna ktorá sa na nás rútila,len som sa modlila aby sme to prežili.
*****
Zobudila som sa na nieko hlas.
,,Sára zobuď sa,Sára!!,,
Otvorila som oči no hneď som ich zavrela lebo mi do očí zasvietili silné lúče slnka.
No potom som si na svetlo zobudila a sadla si. Bol tam Jack len som sa usmiala a poobzerala sa okolo seba.
More bolo kludné a počasie nádherné.
,,Zem,Zem,Zem panebože!!!,,
Zekričala Emma a hneď sa všeci pistavili, mala praudu bola tam zem bola tam Florida.
Bola som šťastím bez seba,rýchli sme plávali k brehu.
*****
Sme pri brehu,pozreli sme sa všeci na seba a usmiali sa......
YOU ARE READING
Stroskotanci
RomanceJe to príbech o 3 súrodencoch ktorí sa stratia vbermúckom trouholníku. Prežiju to? Sú na ostrove sami? Dostanu sa domou? Odpovede na tieto otázky najdete v knihe. Užite si čítanie,dúfam že vás bude baviť. Postavi sú reálne.