Merhaba benim adım Kayla 7. Sınıfa gidiyorum ve ailenin tek çocuğuyum... Annem babam ve ben bir çekirdek aileyiz...Bir gun annem ve babam konuşurken taşınacagımızı duydum. Ve hemen yanlarına gidip "biz taşınacakmıyız"dedim ve annemler bana soyle cevap verdi " evet kızım taşıyacağız" dediler. Ben hemen odama gidip ağlamaya başladım ben. Ben burayı çok seviyordum. Burdan ayrılmak istemiyordum. 1 hafta sonra tasinacakmışız...
1 hafta sonra :
Taşınma vakti gelmişti ben çok üzgündüm...bide beni üzmedikleri yetmiyormus gibi yatılı okula gönderiyorlar. Eşyalarımızı kamyona yükledikten sonra önce eve eşyaları yerleştirdiler sonra benim okuluma gittik oraya sadece giysilerimi, kitaplarımı,özel eşyalarımı götürdüm. Okul dışardan harika gözüküyordu bir şato gibi. Içeriye girdiğimizde çok ürkütücü gözüküyordu. Danışma gibi bir yer vardı kaydımı yaptırdıktan sonra annem ve babam bana eşyalarımı verdiler beni öptüler ve odaya beni bir abla götürdü. Abla bana ismimi sordu bende "Kayla" dedim çok guzel bir ismimin olduğunu söyledi ve odanın anahtarını verip bana odayı tanıttı. Bir oda arkadaşım olacakmış. Kadın odadan cikti ve odada tek kaldim ve oturdum. Oda arkadaşım geldi. "Merhaba" dedim oda "merhaba"dedi. çok uykum vardı hemen uyudum. Saat sabah 7. 00 dı. Oda arkadaşıma "günaydın" dedim ama o cevap vermedi. Sonra hazırlanıp kahvaltıya indim. Kahvaltı da bir kiz ile tanıştım ismi selin di. Selin 1 senedir buradaydı. Ve çok arkadaşı yoktu ama ben vardım sonuçta. 😂😂.
Ona oda arkadaşımı anlattim. Oda onun uzun zamandır burada olduğunu hep oda değiştirdiğini söyledi. şaşırmıştım, onunla kalmaktan biraz korkmaya başladım. Selin e dedim ki "peki ben odamı değiştirme gibi bir şansım var mı" dedim oda "bir neden soyleyemen şart " "o zaman ben bu gece onun neler yaptığını izleyeceğim herkes ondan nefret ediyorsa bu ışte bir şey var demektir" odaya gittim kız odadaydı ona ismini sordum ama cevap vermedi. Belki arkadaş olabilirdik ama o hiç çabalamıyordu. En iyisi gece uyormuş gibi yapıp onu izlemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNÇ OKUL
HorrorMerhaba benim adım Kayla. 7. Sınıfa gidiyorum ailenin tek çocuğuyum... Oturduğumuz evin satılacağını duydum. Yani bu okulumun ve arkadaşlarımın da değişeceğini gösteriyor. Annemler bana daha bu konuyu açıklamadı. Ama ben çok üzüldüm hemen içeri gid...