2.Bölüm

58 9 10
                                    


Medya da Gök Mavileri

Bölüm şarkısı;

Bana öyle bakma -Teoman

"Bana öyle bakma, anlayacaklar."

İyi okumalar :*

◆◇◆◇

Bazı yaralar öyle derine işlemiştir ki kabuk tutsa da acısını her an hissedebilirdiniz.

Gaye alnındaki yarayı temizlemiş, Akın'ı da kendi evine getirmişti.

Akın için bugün her anlamda yıkımdı. Annesiyle babasının her zaman kavga ettiğini biliyor ve şahit oluyordu ama bu sefer daha ağırdı her şey.

Hele annesini o adamla çıplak görmüşken asla eskisi gibi olamazdı. Adam evden çıkmak üzereyken Akın tanımadığı adamın bacaklarına yapışıp en güçlü tekmelerini savurmuştu ona.

Adam çocukla uğraşmaya daha fazla katlanamayıp tokadı bastıktan sonra evden çıkmıştı.

Akın tokat kısmını babasına bilerek anlatmamıştı. Henüz küçük bir çocuktu ama fazlasıyla zekiydi. Ve babasının o adama neler yapabileceği hakkında kendince tahminleri vardı.

Gaye, Akın'ın sessizliğiyle ne yapacağını bilemeyip onu evine getirmişti. Ailesini araması lazımdı. Fazlasıyla endişelenmiş olmalılardı.

"Annenin ya da babanın telefon numarasını biliyor musun?"

Bilmiyordu.

Neyse ki Erdem zeki bir adamdı ve ev adresleriyle telefon numarasının yazdığı kağıdı Akın'ın kolyesine koymuştu.

Akın kolyesini çıkarıp Gaye'ye verdi.

İlk önce kolyeye aval aval baksa da sonradan jeton düşmüştü. İçindeki adrese ve numaraya bakıp numarayı aramakla Akın'ı eve bırakmak arasında kalmıştı.

Kağıdı cebine tıkıştırdı.

Annesi ve kardeşi teyzesinde olduğu için neyse ki Akın'ı görmemişti. Babası zaten işte olduğu için görmesine imkan yoktu. Bir de bu konuda onlara açıklama yapmak istemiyordu. Saatine baktığında görüşmeye fazlasıyla geç kaldığının bilincindeydi.

Akın'ı daha fazla evde tutmak istemiyordu. Bu yüzden onu evine bırakmaya karar vermişti. Hem Akın'ın ailesine de sıkı bir fırça çekmek istiyordu. Bu yaşta bir çocuğu nasıl olur da yalnız bırakabilirlerdi.

Mahallenin taksi durağından bir taksi çağırıp Akın'la birlikte evden çıktı Gaye.

Kimsenin onları görmesini istemiyordu. Yoksa bir dedikodu çıktı mı önünü alamazlardı. Gaye taksiye binip Akın'ı kucağına oturttu. Küçük çocuklara bayılıyordu.

"Nasıl kayboldun sen bakayım?"

Bu soruyu kaç kere sorduğunu sayamamıştı bile Gaye.

"Babam anneme bağırıyordu yine. Bende evden çıktım. Sadece biraz dolaşıp dönecektim ama kayboldum sonra."

Gaye neye şaşıracağını bilememişti. Çocuk ilk defa ona açıklama yapmıştı ama annesiyle babasının kavga ettiğini söylemişti.

Bu tür şeyler en çok çocuklara zarar veriyordu ve Gaye bu durumdan nefret ediyordu.

Akın ise kaybolmanın huzursuzluğunu yaşıyordu. Yanındaki bu yabancı kadın onunla annesinin ilgilenmediği kadar ilgilenmişti.

Eve geldiklerinde Akın hızla taksiden inip eve doğru fırlamıştı. Gaye yavaş adımlarla gösterişli eve doğru ilerlerken sanki birazdan kopacak kıyameti hissetmiş gibi huzursuzlanmıştı.

Gönlümün MuhtarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin