X

7 0 0
                                    

Holka která se mnou předtím seděla na obědě se jmenuje Lisa. "Kam teď jdeme Liso?" zeptala jsem se jí. "Ven, na dvorek, je to něco jako zahrada nebo cvičiště. Můžeme tam dělat co chcem, jen se nezabít ani nezranit." řekla mi a zrovna jsme prošli šedými dveřmi na dvůr. Bylo to místo s minimum trávy, většinou písek, nebo něco neidentifikovatelného. Moje oči opět zabloudili k černovlasému klukovi. "Jak se jmenuje ten černovlasej kluk támhle?" řekla jsem a pokynula k němu hlavou. "Nevím, ale říká se mu X. Je fešák co?" řekla a poťouchle se na mě usmála. "X to je teda dramatický." řekla jsem a usmála se. Ten kluk se na mě taky díval, jen chvíli, pak zase byl pohledem někde jinde. Lisa byla menší než já a to taky nejsem nijak zrovna vysoká. "Po tomhle půjdeme na sezení, sedíme tam v kroužku. Budeš muset říct něco o sobě, proč jsi tady a tak." řekla a zamávala na nějakou holku. "To je Kat, to je strašná podlá svině." řekla polohlasem zatím co k nám černovláska mířila. Lis ji objala jako nejlepší kamarádku a okamžitě se daly do řeči. Budu si na ni muset dávat pozor.

**X**

"Hele jde k nám nějaká nová holka." řekl jsem. "No a?" odvětil mi Jim. "Je to kočka." řekla jsem a pokrčil rameny. "Nic moc." řekl a zvedl činku. Podíval jsem se na ni, zjistil jsem že se na mě taky dívá. Hned jsem uhnul pohledem. Zas nějaká nafoukaná měšťačka co je tu za drogy nebo něco podobnýho. "Bude dneska boj?" zeptal jsem se. "Nemyslím si, až zítra. Dnes to bude nuda. " řekl a dál se věnoval činkám. Ta holka se baví s Lisou. Je to docela falešná mrcha, ale vypadá, že ji ta nová zaujala. Upravil jsem si tkaničky na mojí šedé mikině a šel se projít kolem plotu. Přes nějaké části jde vidět venek. Bezstarostný život, který tam lidi vedou. Nebo život jiných co hladový a utíkají. Někde tam je brácha, někde daleko, někde v děcáku. Kvůli mě. Kdybych nebyl takovej kokot a nenechal se chytnout tak bychom byly pořád spolu.

Faded -CzechKde žijí příběhy. Začni objevovat