Uitslag opdracht 3.

113 3 4
                                    

Dat was alweer opdracht drie! 

Jullie hebben het allemaal super gedaan! Jammer genoeg heeft Salinja haar verhaal nog niet ingeleverd, en hebben wij haar niet kunnen bereiken. We vonden toch dat we niet op haar konden wachten, en dus zal zij geen punten krijgen deze ronde. Dat betekent echter niet dat zij eruit ligt, als je je nog meldt voor de volgende deadline, doe je gewoon nog mee! :) 

En dan nu een overzicht van de eindstanden: 

1. Eerste plaats voor Casuelle met 290 punten. 

2. Tweede plaats voor ChiaraLeemans met 286 punten. 

3. Derde plaats voor sterrendief met 273 punten. 

4.  Vierde plaats voor Snoepie00 met 268 punten. 

5. Vijfde plaats voor Banditaaaa met 267 punten. 

6. Zesde plaats voor Fantasyschrijvertje met 234 punten. 

7. Zevende plaats voor Salinja met 163 punten. 

Zoals altijd kan er nog van alles gebeuren, dus doe je best voor de volgende opdracht en wie weet klim je nog meer omhoog! 

Er zullen nog 2 opdrachten komen plus de finale, dus het einde komt al meer in zicht!! 

Hier komt de vierde opdracht! 

De vierde opdracht is: schrijf in je verhaal over twee partijen die in strijd zijn met elkaar. Je mag zelf kiezen of dat een oorlog, een burgeroorlog of een conflict is.  De twee partijen heten: de Caders en de Pattyren. Enkelvoud een Cader en een Pattyr. Je mag zelf beslissen tot welke groep je personage behoord, maar het moet in je stukje duidelijk worden voor welke partij je personage uiteindelijk kiest! Ook moet er duidelijk naar voren komen hoe de beide partijen eruit zien en waarom ze zo in strijd zijn met elkaar. 

Je krijgt de tijd tot 12 juni. Als je dit niet redt, vraag dan op tijd om uitstel, zodat we dat kunnen geven en je geen punten aftrek krijgt. 

Heel veel succes! 

Liefs, 

CrimsonArrowz. 







Letters van Inkt - SchrijfwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu