Yaşasın 1MİLYON okuyucu!!

8.9K 186 117
                                    

Sevdiceklerim benim!

Şuan saçma sapan sevinç dansları yapıyorum.

Şaka maka 1 milyon olmuşuz be!

Bunun şerefine de çok çok bilgi paylaşacağım kitabım bitmiş olsa da .

İyi okumalar!!!

- Victoria zamanında, kadınlar göğüslerini büyütmek için çilek banyosu yaparlardı .

- Amerika'da her saat 40 kişi kanserden hayatını kaybediyor. 

-Erkekler kadınlara göre on kat daha fazla renk körü oluyorlar.

- Döllenmeden doğuma kadar bir bebeğin ağırlığı beş, milyon kat artıyor.

- Bir kromozom bir genden daha büyüktür.

 - Birinin yüzünü hatırlamak için beynin sağ tarafı kullanılır.

-Yetişkin bir insan günde ortalama olarak 23 bin kez nefes alır.

-Erkeklere yıldırım çarpması olasılığı kadınlara göre 6 kat daha fazladır.

-En büyük kitap XVII asırda yayınlanmış ve Berlin kütüphanesinde bulunan coğrafya atlası sayılır. (yüksekliği 2 metre, eni 1 metre)

-1707 - 1782 arasında yaşamış bir Rus kadının; 16 ikiz, 7 üçüz ve 4 dördüzü, 1725 - 1765 arasında dünyaya getirdiği belirlendi.

-Ünlü Arap şairi Kahire üniversitesi profesörü Şeyh Muhammed Abdul İbrahim 150 yaşında vefat etmiştir. 105 sene bekar yaşamış. 105 yaşında evlendikten sonra 5 çocuğu olmuştur.

-Atakama çölüne 400 seneden beri yağmur yağmamaktadır. Yağan yağmur da havada buharlaştığından yere düşmemektedir.

-Bugüne kadar yaşamış en ağır kişi, 635 kiloya ulaşan Washingtonlu Jon Brower Minnoch.

-Bir kişinin yaşayabildiği en yüksek vücut ısısı 46.5 derecedir. Normal değer ise 35 - 37'dir.

-Dünya ahalisi gece gündüz satranç oynasa ve her saniyede bir hamle yapılsa, satrançta tüm oyunları tecrübeden geçirebilmek için asırlara ihtiyaç vardır.

-Satranç tarihinin en uzun oyunu 1950 yılında Mardel Plato'da yapılmış dünya satranç turnuvasında gerçekleşmiştir. Pilkin ve Çernyak arasında yapılan bu maç 22 saat devam etmiş ve 191. hamle sonrası berabere bitmiştir.

-Dünyanın en kokulu camisi Tebriz şehrindedir. Mescit inşa edilirken çamuruna misk kokusu ilave edilmiştir ve 600 sene geçmesine rağmen hala mescit misk kokmaktadır.

-Dünyada en tehlikeli hayvan sivrisinektir. Çünkü insanların ölümüne en fazla sebep olan hayvandır.

 -(Şu an yaşayan) 135 yaşındaki Ali Muhammed Hüseyin, yeryüzünün en yaşlı insanı olarak biliniyor.

-Atların kırılan kemikleri geri kaynamaz. Ayağı kırılan atların hayatı da biter.

-Kedi ve köpekler de insanlar gibi solak yada sağak olabilirler. 

-Dünyadaki tavuk sayısı insanlardan fazladır.

-Salyangozların 25.000 civarında dişi vardır.

-Çocuklar baharda daha fazla büyüyor.

-Eksi 90 derecede nefesimiz, havanın ortasında donar ve düşer.

-Vücudumuzdaki tüm damarları uç uca ekleseniz 19 bin 200 kilometre eder.

-Bir bardak sıcak su, buzdolabında soğuk sudan daha çabuk donar.

-Günde 24 saat sayı saysanız, 1 trilyona ulaşmanız 31 bin 688 yıl alır.

-Yerçekimsiz ortamda mum alevi küre şeklinde olur.

-İnsanın kalça kemiği betondan daha sağlamdır.

Daha önce paylaştığım bilgiler olmadığını umuyorum. Bu bilgiler arasında var da olabilir bilemiyorum ama kitaptaki bütün bilgileri de aklımda tutamıyorum malesef. Neyse eğer daha önceden yazdığım bir bilgi varsa yorumlardaa belirtebilirsiniz.

 Neyse eğer daha önceden yazdığım bir bilgi varsa yorumlardaa belirtebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İlginç Bilgiler۞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin