-Viki fogd már fel hogy én csak téged szeretlek. Nem érdekel Nóri, és senki más. Csak te kellesz nekem. Te vagy életem értelme, nélküled felesleges lenne az életem.
-És mégis Nórival vagy. Áron nekem ez így nem megy. - csaptam le az asztalra ahol éppen ültünk. A táj nagyon ismerős, a közeli parkban voltunk
Áron nem reagált semmit, tekintetét az enyémbe fúrta, és csak közelebb hajolt.Ajka pár centire volt az enyémtől, levegőt sem mertem
venni.
Mosolyra húzta a száját, beletúrt a hajába, imádja húzni az időt és az agyamat is. Majd az ajkát az enyémre nyomta. Egyszerűen csak megcsókolt, mióta ismerem őt csak erre vártam. Az első pillanattől kezdve tudtam, hogy fogunk mi még csókolózni.
Értem hogy nagyon izgult, a keze csak remegett. A csókunkat ő törte meg, de nem távolodott el.
-Viki kérlek figyelj rám... Valami fontosat kell neked mondanom.-VIKI KELJÉL MÁR FEL. ELFOGSZ KÉSNI AZ ISKOLÁBÓL -kinyitottam a szememet és apa ült az ágyam szélen.
-őőőő... Mennyi az idő?- látványosan szenvedtem, hátha itthon maradhattam volna.
- Kisasszony azonnal kikelsz az ágyból. 7 óra 12 van. Alex bevisz a suliba kocsival, és vesztek valami kaját is útközben.
-Oké. Szólj neki légyszi, hogy 20 perc múlva kész leszek.
-Jó. De most ne aludj vissza!Amint apa becsukta maga mögött az ajtót felültem
Hirtelen egy kép jelent meg a szemem előtt. A csókunk, az álmom, és persze Ő. Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből ezt a srácot.
Legalább az álmom alakult úgy ahogy szeretném. Ez sosem fog valóra válni, előbb leszek a válogatott CSKja, minthogy Áronnal járjak.Nulla életkedvvel készültem el. A kedvenc fekete felsőmet vettem fel, a feszülős csőnadrágommal, ami természetesen fekete. Pontosan 20 perc múlva már Alex kocsijában ültem.
-Viki mit együnk?
-Kaját?
- Akkor majd én eldöntöm. Amúgy Márton megismerne téged. Látta snapen a képedet és közölte ,hogy nem vagy rossz csaj.
-Márton a szőke srác nem?
-De. Ott van a telóm nézd meg a képeit a képek között. A szombati bulin csinált párat, konkrétan tele van a telefonom vele,mintha buzi lennék....
- Amúgy milyen volt az a buli? - Alex haverja tartott egy kisebb házibulit
-Nem volt rossz de tudod Kamilla nélkül semmi sem az igazi, mióta elment semmi sem olyan, mint amilyen volt, és nagyon hiányzik.-bánatosan indította be Alex a kocsit.
-Figyelj Alex, tudom,hogy most nagyon nehéz neked, de Kamilla egy hülye kurva. Amit képes volt veled megtenni... Örüljön, hogy nem ölöm meg pusztakézzel. Találunk neked most jobb lányt. Csak kérlek ne legyél szomorú. - simogattam meg a válát.
-Viki, nagyon bírom a hülye fejedet. Na de ne panaszkodjak itt neked kora reggel. Nézd meg Mártont ,és ha bejön randizzatok. -Hirtelen mosolyt erőltettett az arcára Alex, de tudom hogy ezt csak megjátszotta, ha nem ismerném el is hinném neki, hogy minden a legnagyobb rendben van, és hogy mennyire boldog. De én ismerem őt. Tőle tanultam meg ezeket a dolgokat.
Mutasd hogy nem fáj ,hogy nem érzel semmit, és minden rendben lesz minden.... Aha vagy nem....A kezembe adta a telefonját feloldva, lenézek a képernyőre és a képről egy igen helyes srác mosolyogott rám. Szőke haja, szürkés szeme van.
-Nem rossz a srác azt kell hogy mondjam. -adtam vissza Alexnak a telefonját.
-Akkor szólok ma neki, hogy jelöljön be és akkor tudtok ismerkedni.
Nem bírtam tovább hírtelen kitört belőlem a röhögés, szerencsére Alex is így állt a dolgokhoz.
Nevetésünk közepén megszólalt a telefonom. A kijelzőre néztem, Noémi az.
-Helosziaszépreggelt- vettem fel neki a telefont
-Viki te hol az istenbe vagy 7:30 van már.
-Nyugi 45-re beérek.
-De itt várunk rád már 20 perce.
-Miért vártok rám? Nem értem
-Áron nem szólt? - hangja elég meglepett
- Miről kellett volna szólnia? Mi a franc van most?
- Kiherélem azt a parasztot. ÁRON MI A FASZÉRT NEM SZÓLTÁL NEKI, A TE FELADATOD VOLT NEM? NEM ÉRDEKEL. - a telefont távolabb kellett raknom a fülemtől,mert teljes erejéből kiabált Áronnal.
-Noémi, most mi van?
-Elmarad ma az első 4 óránk, és páran eljöttünk a Sugárba mozizni meg ilyenek.
-Figyelj semmi gáz hogy nem hívott. így jártam akkor ma találkozunk 5. órába. Jó szórakozást- és bontottam a vonalat.
YOU ARE READING
Ez vagyok én
RomanceSziasztok! A nevem Viki,és egy átlagos lány vagyok. Mindenem a foci, és a kutyám Hádész Bár a kutyámnál nagyobb állatot is szeretek, de a fiúkat most hagyjuk...