POHLED BARBARA
Ráno jsem se probudila na něčem tvrdém a nadzvedávajícím se. Pomalu jsem otevřela oči, ale hned jsem je znovu zavřela kvůli prudkým slunečním paprskům. Posadila jsem se a chytila za hlavu. Bože, nechápu, že jsem se mohla opít po vínu. Už nikdy nebudu pít. To říkám vždycky a jak to dopadne. Zvedla jsem se z postele a došourala se do koupelny. Samozřejmě jsem se lekla svého obličeje a vlasů. Vypadala jsem jako královna zombie. To mi připomíná, určitě bude nějaký pěkný článek v novinách.
Udělala jsem ze sebe člověka a šla si zabalit, protože dneska budeme přejíždět do Washingtonu. Venku jsem si akorát nechala černý croptop, bílo-černou sukni s vysokým pasem, černý cardigen a sandálky na vysokém klínku. Oblékla jsem se a vrátila se do koupelny namalovat. Nakonec jsem si připnula na krk perlový náhrdelník a na ruku si dala náramek. Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku. V koupelně jsem si ještě zabalila hygienu a rozhodla se vzbudit Hazzouška. Potichu jsem docupitala k posteli a strčila mu malíček do ucha. Zapištěl jako malá holka. Já jsem se válela po zemi a přes smích se nemohla nadechnout. Hazz po mně hodil nehezký pohled a naštvaně oddupal do koupelny.
Rozhodla jsem se, že zajdu za Ann. Moc by mě zajímalo, jak dopadlo to jejich rande. Hlavně doufám, že neudělali nějakou blbost. Zabušila jsem pěstí do dveří a čekala, než se někdo uráčí přijít. Po hrozně dlouhé době konečně přišel Louis a byl jenom v ručníku. ,,Ehm... Ahoj Loui, je tam Ann?" zeptala jsem se ho a snažila se nekoukat dolů. ,,Jo je tu. Teď se právě myje, ale jestli chceš, můžeš tu na ní počkat," odpověděl mi. ,,Tak já počkám." Vlezla jsem do pokoje a zakopla o něčí boty. V pokoji to vypadalo jako po výbuchu. Na zemi se válelo oblečení, které měli včera na sobě. Ježiši, oni se spolu vyspali! Neplaš, třeba to není tak, jak to vypadá. Jestli je to pravda, tak to nedopadne dobře. Sedla jsem si na gauč a dělala, že o ničem nevím. Louis se převlékl a začal si balit svoje věci. Po chvíli vyšla Ann a vypadala jako, že se nic nestalo. ,,Ahoj Ann, za chvíli pojedeme," oznámila jsem jí. ,,Já vím. Musím si ještě zabalit," odpověděla mi. ,,Tak to je dobře. Jak jsi se včera měla?" zeptala jsem se jí kousavě. ,,O co ti jde?!" vyjela na mě Ann. Loui vycítil, že se blíží k hádce, a proto urychleně dobalil a zmizel. ,,O co mi jde?! Vážně se ještě ptáš?!" křikla jsem na ní. ,,Nevím o čem mluvíš?!" zakřičela a začala házet věci do kufru. ,,Jo, tak ty nevíš," řekla jsem ironicky ,,Tak já ti to povím," pokračovala jsem. ,,Tak dělej!" zaječela na mě od kufru. ,,Vychrápala jsi se Louisem!" zařvala jsem na ní. ,,Děláš si srandu?! A co ti na tom vadí?! Já se také nemíchám do tebe a Harolda!" zeptala se mě nevěřícně. ,,Louis má přítelkyni!" řekla jsem zaraženě. ,,A co je mi do ní?! Může za to Louis!" nepřestávala na mě řvát. ,,Můžete za to oba. Až ti zlomí srdce, tak za mnou nelez! Sbohem!" zařvala jsem a odešla. Samozřejmě jsem nezapomněla pořádně třísknout s dveřmi.
V pokoji jsem hodila hnusnej pohled po mém zlatíčku, popadla kufr a nasupeně odkráčela k výtahu. U výtahu jsem potkala Soph. ,,Ahoj, byly jste slyšet po celém hotelu," řekla jemně. ,,Já vím. Já se s ní nechtěla pohádat. Záleží mi na ní a nechci, aby byla zklamaná," odpověděla jsem jí a měla co dělat, abych se nerozbrečela. Soph mě lehce objala. Výtah cinknul a my nastoupily. Sjely jsme až dolů a daly kufry k ostatním kufrům. Chtěla jsem jít na záchod, ale přihnal se ke mně Paul a zrovna nadšeně se netvářil. Zapomněla jsem dodat, že držel noviny. Jako bych to neříkala. ,,Četla jsi už dnešní noviny?" zeptal se mně naštvaně. ,,Ještě ne. Co tam píšou?" zeptala jsem se se zájmem. ,,Nehezké věci. Měli by jste si dávat pozor," pokáral mě. ,,Neboj, už si budeme dávat pozor" falešně jsem se usmála.
Nasedli jsme do tourbusu a vyrazili směr Washington DC. Kufry jsem hodila k postelím a sedla si se Soph k televizi. Kluci se dívali na fotbal. Ann seděla daleko ode mě a Harry se mi také vyhýbal. Dnešek je fakt super. Může se ještě něco posrat?
Se Soph jsme si nerušeně povídaly a smály se všemu. Ta holka je opravdu fajn. Hrozně mi za tu dobu přirostla k srdci. Najednou jsme začali přibrzďovat. Paul nám pak oznámil, že už jsme v hlavním městě USA. Vzala jsem si svých pět švestek a vypadla. Od Paula jsme dostali klíče a vyrazili do pokoje. V pokoji jsem kufry hodila doprostřed a skočila do postele. Hazz kolem opatrně našlapoval. ,,Já ti nic neudělám," řekla jsem potichu. ,,Ne?" zeptal se mě. ,,Opravdu ne. Pojď ke mně," udělala jsem psí oči a natáhla k němu ruce. ,,No vždyť už jdu," řekl a natáhl se vedle mě. ,,Co jste si vůbec s Ann udělaly?" zeptal se se zájmem. ,,Ale, ani se neptej. Vyspala se s Louisem," povzdechla jsem si. ,,Děláš si srandu?" vykulil na mě oči. ,,Bohužel ne. Hlavně se to nesmí dozvědět El," poznamenala jsem si. ,,Z toho bude průser" pronesl do ticha a dal mi pusu na čelo. ,,Já vím," šeptla jsem a věnovala mu jeden polibek na rty. Pak jsem se zvedla a vydala se do koupelny, kde jsem se trochu zkulturnila. Vyšla jsem a rozhodla se jít se Soph nakupovat. Ať si Ann dělá co chce. Já se jí vnucovat nebudu.
Ahojky, jak se vám líbil zvrat? Já sama jsem s tímhle, když jsem s příběhem začínala nepočítala, ale teď se to tam hodilo. ;)
Nedávno mi napsala jedna dívčina, abych to trochu předělala. Tak jsem to trochu upravila a doufám, že se vám to bude líbit. Jinak děkuji za 2,1 K přečtení. :D Moc si vážím toho, že to čtete. Takže dávejte votes a prosím komentujte, ať vidím, jestli se vám příběh líbí.
ČTEŠ
Dreams come true
Fiksi PenggemarBarbara je velká fanynka One Direction. Její strýc, a zároveň manažer 1D, Paul, jí nabídne, aby se nastěhovala k němu do Londýna. Spolu s 1D bude prožívat plno dobrodružství a lásky. Ale také je tu její kamarádka Ann. Ta 1D nezná a nemá v plánu je p...