Capitolul 8: Imposibil

18 2 0
                                    

Azi am luat cea mai RATATĂ decizie din lume. M-am dus la magazin ca sa nu ma concedieze șeful. LOGIC! Cu toate că abia am fugit de prieteni azi...sunt o proasta! Puterile mele...sau ..orice ar fi ele.. au ieșit de pe fix. Vine un client si vrea sa cumpere niște mere...mno...era un bătrânel....si . Ating merele ca sa le cântăresc si se desfac in doua. Toate!
Bătrânul e Pokerface. Eu ma dau puțin in spate și. ..bineînțeles ca ,,norocul" a dat peste mine. Un raft cu legume cade pe mine. Bătrânul încearcă să ma ajute, dar conștiința lui il face sa plece. Cu o putere mirobolanta se ridica raftul cu toate legumele intacte. Uau! Fug de acolo ca sa nu mai fac vreo năzbâtie. Merg într un loc unde ma simt mai in siguranță. Pădurea. Alerg pana in mijlocul pădurii si ma uit la mâinile mele.

  Alerg pana in mijlocul pădurii si ma uit la mâinile mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Magie pură! No...acuma incep sa ma dau de-a groazava: fac mișcări grațioase din maini...apoi șpac..speriu o pasare :)) Trist ca nu știu cum sa îmi folosesc abilitățile. Stai, dar ce pot sa fac?
Vad un fluturaș. Ca o copilă prostuța il urmaresc. Ma conduce pana într-un copac , unde se oprește. Se așează pe mâna mea.

 Se așează pe mâna mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Brusc dispare...dar imi apare pe inel..un fluture. Interesant! Ma tot plimb prin pădure. Un vânt puternic ma ia in zbor. ZBOOR! Omg...what...ok..keep calm. Bineînțeles ca ..datorita talentul meu de hipopotam. ..cad jos..dar nu de la o înălțime mare. Așa. ..continui sa descopar chestii imposibile. Văd un pârâu. Și sigur ca vreau sa vad de unde începe. .. (sunt o persoana fooarte curioasa). Simt....mirosul acela cand esti la mare. Sărat. ..continui sa ma duc dupa un pârâu.
Ma opresc in fața unui tufiș. Ca o pisica mirobolanta ma strecor prin el. Mai fac un pas. Vad ca sunt la marginea unei prăpăstii. In față e marea. Cum?..nu știu. .in oraș nu exista o mare! Al 2-lea lucru imposibil. Stau speriată. ..sunt la o altitudine de 300 m. față de mare. Aud briza mării . E ..interesant. ..aproximativ pot sa mor acum...dar..hm..nasol. Se produce o mică fisura pe margini...apoi devine o crăpătură imensa. Cad. Căzătura in apa m-a furut așa de tare ca nu ma mai pot mișca. Am ajuns pe fundul marii. .inconștientă. Vad o umbră neclară...apoi ma trezesc singura la mal. Cine m-a salvat? Nu pot sa imi amintesc. Uda leoarcă ma îndrept spre pădure. In drum găsesc o scoica frumoasa. Vreau sa o iau ca sa am o dovada ca aici a fost o mare(pt. ca sigur va dispărea ). O singuta atingere, iar scoica dispare ca si fluturele. Apare pe inel..ciudat.
Dispar ca sa nu mai ,, anihilez" lucruri. In pădure ma duc sa găsesc loc la soare ca sa ma usuc. Fac trei pași. .sau patru ca sa ma mai scutur puțin. Toata apa din hainele mele se scurge din ele pe jos. (UAU)Doar parul mi-e ud acum. Vreau sa vad daca aceasta apa e totuși magică... pai..se absoarbe rapid in pământ. .nu mai am ocazia. Inca ma doare piciorul si spatele de la căzătură.
Ma asez pe rădăcini, la baza trunchiului unui copac..ca sa îmi trag și eu sufletul. Langa mine crește din senin o floare frumoasa.Al treilea lucru imposibil. Ca si scoica si fluturele..are aceeași soarta ( imi ajunge pe inel). ,,Pe" nu e cuvântul cel mai potrivit. ..imi ajunge în...cristalele inelului. Bun..mi foaame. Ma duc sa imi cumpăr. Oh!..nu știam ca este un restaurant prin zonă. Ah..perfect. .nu e nimeni..ok. Ma asez la o masă și comand grătar. Uups..nu mai am rucsacul. .a cazut in mare.
-Uff.. Scuzați-mă. .mi-am pierdut banii. Nu va deranjați!
- Nu e o problema. Azi am deschis restaurantul, iar pentru ca ești primul nostru client..nu vei plăti!
-Ok..mersi. Aveți gratar? Mi-e o pofta..
- Desigur.
Ciudat...restaurant abia deschis. ..si gratis? Bucătarul imi pregătește langa mine friptura la grătar. Un foc mare crește si arde friptura.
-Grâtesc! Hai Prelbo! Striga bucatarul la un angajat.
Cred. .ca cerea unui om pe nume Prelbo un instinctor. Nu stiu de ce naționalitate sunt aceștia. Acest Prelbo aduce un instinctor...dar focul se mărește mult mai mult. E straniu. Cred ca venirea mea a făcut asta pentru ca: focul se ,,lungeste" pana la sol. De aici se îndreaptă spre mine intr-o linie perfect dreaptă, apoi se ridica sus, langa mine:

 De aici se îndreaptă spre mine intr-o linie perfect dreaptă, apoi se ridica sus, langa mine:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam așa este forma focului care sta efectiv in fața mea. E înaltă. .cam pana la genunchi. Ating focul cu speranța sa dispară. Al patrulea lucru imposibil. A mers! Yey..doar o problema. .am martori. Fug repede înapoi in pădure cat de departe pot. Ma uit la inelul meu norocos( al mamei) ..e ceva diferit.

E muult mai diferit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E muult mai diferit..dar e SPECIAL.

N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum