--6--

1.9K 106 41
                                    

Uyandığımda kendimi yine Jackson un kucağında bulacağımı sandım ama bunlar hep boş hayaller.Tabiki yerdeyim o sıra kendi kendime 'bi incelik yapsan şaşarım' dedim o anda herkez bana baktı başımda belki 15 kadar kişi vardı.Ben konuşurken benim uyandığımın farkına vardılar.Sarah hoca yanıma gelip ''Jackson sana söylemiş onu dinlemeliydin'' dediğinde Jackson da aynı şeyi dedi''Aynen Mary'' dedi gülerek''bayağı meraklıymışsın böyle işlere ama artık yapmiycaksın herhalde demi?.''
-Sussana sen manyak şey insan bir dur der yapma der onu da geçtim beni kolumdan tutar.Yanisi canım sen bunların hiç birini yapmadığına göre benimde bunu yapmamın hiç bir sakıncası yok seni pis sapık''.Ben az önce ne demiştim.Jackson gercekten çok kızmıştır.Çünkü Jackson a sapık demiştim.
-Sanki seni uyarmadım sende öyle manyak gibi koşturmasaydın,dedi hemde manyağın üstüne basarak söyledi bunu.
-Ee şimdi ne olacak olacak bende bir şey varmı.
-Sen bir melez olduğun için ve bir vampir tırnaklarını batırdığı ve senin de kolun kanadığı için kurda daha çabuk dönüşebilirsin ama yani buna hazırlıklı ol , dedi Jackson.
-Çok canım yanıcakmı?
-Yoo sadece vücudundaki bütün kemikler dönüşürken kırılcak.
-Na-na-nasıl yani canım çok yanıcak dedim kolumu tutarken nerdeyse ağlamak üzereydim.Sarah hoca ve Jackson beni kolumdan tutup kaldırdılar ve bende Jackson un tuttuğu kolumu çekip gidecekken Jackson kolumu bırakmadı ve ben onun üstüne düştüm Tanrımm noluyo yaa biz resmen birbirimizi çekiyoruz.Neyse Mary sen bu Jacksonla aynı kaderde varsan ki bunu düşünüyosan çok şanssızsın.Onun için ondan uzak durmalısın.Her nolursa olsun.Yoksa senin canını çok yakıcak.
-Mary bekle birlikte gidelim.
-Yo hayır ben giderim zaten babamı arayıp beni eski evime götürmesini istiycem,dedim soğuk bir şekilde.
-Peki.Sen iyi olduğuna emin misin?
-Gayet eminim şimdi gidebilir miyim?
-Tabiiki neden sordun ki?
-Bilmem belkide kolumu bir daha bırakmazsın dediğimde sadece yüzüme baktı ve sonra kolumu bıraktı.Yüz yüze biraz bakıştıktan sonra geri geri yürümeye başladım ve Jackson''Mary bekle gidemezsin,benden kaçtığının farkındayım bunu sadece yüzüme söylemen yeterliydi.Hiç bir kıza benzemiyosun.Sana nasıl davrandığımın farkında deyil misin?Gerçekten seni kullanmamdan mı korkuyorsun.
-Evet Jackson yada sapık mı demeliyim.Her gördüğün kıza yazan kişisin sonuçta,bunu ikimizde biliyoruz.Artık konuyu katabilirmiyiz.
-Kapatalım,ben de sanakorkak mı demeliyim.
-Sen kime korkak diyosun.
-Konuyu kapatmıştık Mary,dedi küçümser bir şekilde bazen gerçektende istediğini yapmadığında ya da onun istemediği birşey söylendiğinde çok küçümseyici ve kötü oluyor.
-Tamam zaten saçmalıktı bu kadar basit bir konudan laf kavgası yaratmamız.
-Ben gidiyorum.Bu seferde bizi takip etmezsin herhalde.
-Maryy,dedi gerçekten kızmıştı ne yani bu kadar basit bir konuya mı kızmıştı.Tamam belki böyle birşey olsa bende kızardım amaa her neyse.Bu sefer arkamı döndüm ve yürümeye başladım.Aslında kolumu yine tutsa fena olmazdı ama ben o herkezin kullandığı kızlardan deyilim dedim ve başıma bir ağrı girdi hemde çok kötü bir ağrı dişlerim titremeye başladı ve isteksiz bir şekilde yere düştüm.

JACKSON'UN GÖZÜNDEN;
Mary gercekten artık fazla oluyordu.Bana sapık demesi,beni kullanıyorsun demesi artık benim sabrımın bitişine gelmişti.Ve Mary gidiyordu.Ama bir sorun olucak hissi var içimde ve ben yanılmam.Mary başını okşuyordu.Hemde çapraz çapraz yürüyordu.Aynı sarhoş insanlar gibi bu durumu anlayabiliyorum.Eskiden ne zaman bir kızla takılmayı bıraksam veya sinirim bozulsa bara gider bayağı bir içerdim sonrada en yakın arkadaşımı arar beni almasını söylerdim.Ve işşte korktuğum şey oldu Mary bayıldı.Aslında ona sürdüğümüz panzehirin etkisi olmalıydı.Gerçi bu kadar sinirden sonra bayılması normal.Ne zaman ona yüz vermiycem ondan uzak durucam desem birbirimizin dibinde bitiyoruz.Ve bu benim gibi bir adam için çok sinirlendirici birşey.Koşarak Mary nin yanına gittim.Ama benden hızlı davranan ve benim hiç sevmediğim yapışık ve doğru zamanı bekleyen tiplerden olan Mark Mary i kaldırmaya çalıştı ama o benim,benim olana kimse dokunamaz.Tamam bu biraz aceleci bir söz oldu ama geleceği söylemek suç deyil.Koluna bir dirsek çaktım ve çok acıdı bundan eminim.Kıvrandı ve Mary i bıraktı.O bırakır bırakmaz ben kucağıma aldım.''Mal mal bakmayın çabuk okulun hastanesinde ki hemşireye bir hastanın geleceğini söyleyin.''Diye bağırdım.Çok korkmuş olucaklar ki bir kaç kişi hariç herkez koşturmaya başladı.Bende koşturmaya başladım.Hem onun yüzüne bakıyo hemde nefes nefese koşturuyordum.Jackson diye bi ses bana seslendi ben de direk Mary e baktım.
-Jackson b-ben ç-çok kötüyüm seni bile z-zor görüyorum.Beni hastaneye götür dedi ve eliyle başını tuttu.Elini bana gösterdiğinde kanlıydı.Bu böyle olmaz. Arkamdan gelen raskele birine arabamın anahtarını attım.Attığım kişide Tyler en yakın dostlarımdan biriydi.İşte barda içtiğim zaman beni götürmesi için en çok çağırdığım kişidir.
-Tyler hemen benim arabama git.Arka kapısını aç.
-Tamam Jack,dedi.Dayan Mary bu çok ciddi bir şey de yil ama sen bir melezsin benide o korkutuyo.Koşarak arabaya geldim ve Tyler a''en yakın vampir hastanesine götür.Gerçi biz nasıl giricez.Her neyse arabayı en yakın vampir hastanesine götür.Son hızla vampir hastanesine doğru gidiyorduk.Mary arada bir gözlerini açıp kapatıyordu.Eminim ki şu anda hem kafası hemde Naidy nin kanattığı yerler çok acıyordur.O kurda dönüşürken yanında olmayı çok isterim ama...Aması yok aslında onu seviyorum.Ama aşk mı bu daha karar veremedim.O da haklı bana güvenmemekte sonuçta okula ilk geldiği gün onu öpmeye kalktım.Onu evine kadar takip ettim.Hastaneye geldiğimizde tam kapıdan içeriye giricekken kapıdaki görevli beni durdudu.''Hey dur bakalım sen orda!''
-Çekil git bir şurdan kızı görmüyo musun?
-Esas sen hastanenin üzerinde yazıyı görmüyo musun?
-Tyler Mary i kucağımda alır mısın?
-Tabii Jack.Ne demek sen hallet şu adamı,dedi ben de koşup adamın yakasından hızlıca tuttum.Adam zaten korkmuş olucakki''tamam evlat sakin sakin''
- Çekil şimdi kapının önünden.
-Tamam tamam sakin ama kimse anlamadığı sürece kurt olduğunu belli etme,dedi.Ben direk Mary i Tyler ın kucağından alarak içeriye girdim.O sırada omzum ağrımaya başladı Mary e baktığımda bana yumruk vurmaya çalışıyordu.
-Bırak beni sen kimsin sen sapık mısın?Anne,bana alın beni burdan.Off kafam çok acıyo dedi ve sonra yine yavaş yavaş gözlerini kapattı yani kucağımda bayıldı.O sıra Tyler '' oğlum sen bu kızı tanımıyo muydun?''dedi.
- Sus lan!
-Hafıza kaybı olmasın bu.
-Ne biliyim.of Mary.Laaaann doktor bişey yok mu.Kıza bişey oluyo doktor bulun biriniz.Vampir falan gelin lan birinizz!Karşıdan doktor geliyordu.Arkasındaki yardımcılarına birşey söyledi.Tyler da arkadan bağırıyordu.''Bırakın lan beni Jackson oğlum birşey yap.''Arkamı döndüğümde Tyler ı 2 adam tutmuştu.Ne yani doktor bunu mu söylemişti.Bir hemşire sedye getirdi diyerleride Mary i kulağımdan aldı.Onlar Mary i alır almaz Tyler gibi benide 2 kişi kolumdan tuttu.
-Bırakın lan beni.Maryyy,diye bağırdım.Adamlardan biri''sakin ol adamım.Arkadaşına birşey olursa biz sana bildiricez,dedi sonra zaten burdan birlikte çıkıcaksınız.
-Aaaaaaah lanet olsunn!Sonra görevliler ağzımı birşeyle kapattılar.Sonrası karanlıktı.Gözlerimi açtığımda Tylerla kocaman demir bir kafesin içindeydik.Tyler oturmuş aşağıya doğru bakıyo tek elinide sürekli saçlarının içinden geçiriyordu.Çok sinirliydi.Bense demirlere yumruk çakıyordum.
-Laaannn açın şu kafesi,dedikten sonra bir görevli yanımıza geldi.
-Tamam sakin ol sizi burdan arkadaşın iyileşince çıkartıcaz.
-Ne diyosun lan o iyi deyil mi?
-Sadece küçük bir hafıza kaybı geçiriyo.Bitene kadar sizde burdasınız.Umarım bittikten sonra sizi unutmaz.
-Nasıll dedim arkamı dönüp.Seni geberticem Naidy çok kötü bir puştluk yaptın.deyip hızlıca demirlere  yumruk çaktım.             
        ''BENİ UNUTAMAZSIN MARY''

Arkadaşlar bölümümü nasıl buldunuz             yorumlarınızı bekliyorumm...Yorumlarınız benim için çok önemli.=)i
               Voteleride unutmayın...
               

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin