Ahoj, jsem Mandy a popisuji o svém tajemstvi😊Je mi 14 a jsem teď v osmé třídě.
__________________________
,,Děcka, klid!Posaďte se prosim, děkuji." zaslechli jsme první větu od naší nové třídní. Pak už to šlo jako každy rok. Představili jsme se a objevili jsme s Katt(-Ma nejlepší kamarádka)par novych tváří jako je například Andy, Andy Broukmanová. Je jí 14 a pochází z Plzně. Po škole jsme šli s Katt na kafe do restaurace si pokecat. Samozřejmě spadla řeč na tu novou holku u nás, připadá nám celkem fajn, uvidíme jak se vyklube. Taky jsme se bavili o tom, ze jsme obě zadané, takže i o našich vztazích. Katt ma 17ti letého kluka Marka a já 16ti letého Kubu. ,,Holky!!" Křičela na nás Ess z vedlejší třídy. ,,Máte čas, nezajdeme za klukama?" Neodmítli jsme, ale šli s nama kluci. Ess je holka, která se líbá s každým hezkým klukem na party. Nakonec to dopadlo tak, že Ess vystřídala za jednu noc čtyry kluky, chápete? Čtyry kluky! Ostatně, co nám je do toho..Já i Katt jsme byli jen s Kubou a Markem. Dokonce tam přišla i nová Broukmanová. A kdo tam nesměl chybět? Místní namyšlená kráva jménem Tereza Hondosnová. Ta na sobě nosí miliardu voňavek, nejdražší oblečení a má plastiku prsou. Druhý den proběhl celkem v klidu, skamarádili jsme se s Andy. Je fakt fajn a dá se s ni normálně o všem bavit, dokonce nás pozvala do kavárny a k ní domu na zahradu do bazénu a tak..
Schůzku mame u školy v 17:00 hodin, dnes. ,,Mandy!!Katt!!, tady jsem!!" Zakřičela na nás Andy a šli jsme na kafe. Pokecali jsme a seznámili jsme ji s místníma lidma. Pak jsme šli k ní, mamka příjemná, táta pracovitý, segra devítiletá a v pohodě. Andy mamka uz nám nabídla i tykání, zda se, ze je přátelská a milá. No dost debaty o Andy rodině. Když jsem přišla domu, měla jsem na stole vzkaz: ,,Ahoj sluníčko, tady mas nějaké drobné o které se z poloviny poděl s bratrem, mam tě rada, MÁMA!" Na stole leželi 3000Korun.., co se stalo? Proč nám dala tolik peněz? A kde vlastně je? Rozhodla jsem se Mamce zavolat. ,,Čau mami, kde jsi a proč jsi nám dala tolik peněz?" Pověděla jsem. ,,Ahoj Mandy, prosim tě což pak vám nemuzu občas udělat radost? Jsem v práci, přijdu tak v devět." Řekla máma do telefonu a musela to položit. Bratrovi jsem dala polovinu peněz a udelala jsem mu večeři, protože jsme byli doma sami, máma v práci, táta na školení.