Adım Jessica kocamın adı Cenk,ozaman beni daha iyi tanıyın.Işte size bir günum.

32 2 0
                                    

" Günaydın güzel dünya, Günaydın güzel insanlar" Demek isterdim ama artık bu cümleleri kurmaktan bile sıkıldım, sabah kalktığımda eşimi göremiyorum nedenmi? Çünkü benden daha erken işe gidiyor ve onu sabahları gorebildigim birtek hafta sonu var ona sarılarak uyandigim hafta sonu canım (Pazar) .
Her neyse sabah saat 6:30 "çalışmaktan bezdim" cümlesiyle uyanabildim sonunda, lavaboya gidip ihtiyaclarimi karsiladiktan sonra mutfağa gittim yemeği yedim daha sonra odama çıkıp makyajimi yapmak uzere kendime ceki duzen vermeye başladım. Makyaj olarak eyeliner, rimel, siyah göz kalemi ve bordo ruj yaptım. Saçımıda maşa yaptım, giysi olarak siyah kalem etek, beyaz bluz, siyah stiletto ayakkabı, kolye , ve siyah timsah derisinden yapılan çanta. Evet zenginim, ama bu zenginliğin duygusal ve morel duygulara hiçbir katkısı yok , lanet olsun.
Villamdan sonunda çıka bildim, evet kocaman villam var ama hizmetçi yokmu derseniz tabii var ama saat 9da geliyor ben evde olmayınca yani, off çok konuştum.
Evden cikip kocaman bahcemde duran Beyaz son model BMW ye dogru ilerledim ve arabama oturup yoluma başladım. Bu arada ne iş yaptığımı söylemedim değil mi, ben kendi işimin patronuyum isimse kozmetik , kendi kozmetik markam var adida " Happy Kosmetic" çok sacma biliyorum ama bayada seçilen bir marka kazancım iyi yani.

Çıkış Yok...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin