2. Bölüm: #Tamir#

3.2K 213 88
                                    

"Bekliyorum öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın."

...................................................

İyi okumalar 📖📖📖

Arkamı dönüp baktığımda yuh ama bu kadar da tesadüf olmaz ya. Bu nedir arkadaş ya.

"Yine mi sen ya??"dedim sitem edercesine o da bana bakıp gözlerini devirdi.

"Kızım sen beni takip mi ediyorsun??"dedi ukala pislik onu niye takip edeyim ya.

"Bir ben senin kızın değilim. İki ben senden önce geldim teknik olarak sen beni takip ediyorsun. "Dedim ukala sırıtmaya

"Siz tanışıyormusunuz ??"dedi ahmet amca ikimizde bakarak. Bende ahmet amacaya dönerek cevapladım.

"Hani ahmet amca dedim ya arabama bir öküz çarptı. Hah o öküz bu öküz. "Dedim gülerek ahmet amcada gülmeye başladı.

"Ayıp oluyor ama. !!"dedi ukala çocuk. Ona döndüm gülerek.

"Arkandamı konuşalım yani işte yüzüne söylüyorum. Öküz!"dedim yine gülerek.

"Ahmet amca sen benim arabayı yapta gideyim acelem var benim. "Dedi ukalaya bak önce ben geldim.

Hem benim başımda abim var kesin eve gitmem lazım.
"Bir önce ben geldim. İkinciside önce benimkisi yapılacak. "Dedim dediğim lafla sırıtmaya başladı.

"İlk geldiysen geldin benim acelem var. "Dedi salak sanki bizim yok.

"Benim de acelem var. Hem beni abim evde bekliyor. "Dedim ahmet amcaya dönerek.

O bizi izliyordu sadece.

"İkinizinde acelesi varsa bize yardım edeceksiniz o zaman. "Dedi ne yardımı ya of.

"Nasıl anlamadım. !!"dedim şaşırarak.

"Şöyle ben ateşin arabasını yapacağım o da bana yardım edecek.

Arda da senin arabanı yapacak sende ona yardım edeceksin. " dedi demek adı ateş ha ismide güzel kendiside azıcık egosu olmasa iyi olacaktı yani. Ya iyice ben konudan uzaklaştım yine.

"Şurdaki tulumları giyin gelin" dedi.

Tulumları elimize alıp kabinde giyip ahmet amcanın yanına gittik. Mavi tulum cidden çok yakışmışti ateşe ,banada yakışmıştı yani.

"Arda " bizim gibi giyinmiş giymiş ultra yakışıklı bir çocuk çıktı içerden.

Mavi gözleriyle ve sarı saçlarıyla dikkat çekken bir çocuktu. Ben bunun yerinde olsam mankenlik yaparım çıraklık değil.

"Sen Rüya ardaya yardım et. Ateş sende bana. "Dedi ahmet amca. Ateşe döndüğümde ardaya çok kötü bakıyordu. Sanki öldürecekmiş gibi.

"Tamam ben ardanın yanına geçeyim. "dedim

Tam ardanın yanına gidecektim ki kolumda bir el hissedince arkama döndüm. Kolumu tutan ateşti.

'Ne var ' bakışları attım.

"Ben ardayla yaparım. Sen ahmet amcanın yanına git. "Dedi aslında pek emin değildim.

Bunlar birbirni öldürecekmiş gibi gözüküyor. Önce bir ardaya sonra ateş baktım birbirlerine çok kötü bakıyordu. Bunları tek başına bıraksammı. Bir tarafım diyor sakın bırakma yoksa biri ölür diğeri katil olur.

Diğer tarafım diyor aman bırak birbirini yesinler. Of ben ne yapacağım ya. Aslında ateşi tanımadığım için katil olması umrumda değil. Ama ardanın ölmesini istemem yani.

DÜŞMANIN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin