.

23 4 3
                                    

Meriç ten

Nasıl olurdu da okulda hem de çardakta kalırdı. Kesin üşümüstür.

Lan bu neden evden kaçtı. Eğer p*ç babası ona zarar vermeye kalktıysa onu öldürürrüm. Cidden bir eve bakam.

*****

Eve varmıştım. Denizin babası bana soru sorar gibi gözlerine bakmadan Deniz in balkonuna ilerledim.
Bu adam varken kapıdan kaçamazdı.

İlk alttaki balkona baktım. Onda bisey yoktu.
Yerdeki kana gözüm değince gozlerim iyice açıldı. Balkondan atlamış olmalıydı. En kötüsü de yüzü yere değmiş olmalı veya eli içim bir hoş oldu.
Özlemişimtim onu nedense yoksa onu seviyor muyum? Yok ya ben kızlarla işim olmaz. Tek işim kullanmak. Ama Deniz e farklı gözle bakıyorum. Yani ona zarar gelmemesini istiyorum.

Onun canı yanınca benimde canım yanıyor. En son bu duyguyu yaşadığım da canım çok yanmıştı.

Bir daha asla böyle bir şeye izin vermezdim.

" ne geziyon burada sana ben ne demiştim ha!"
" denize dün ne dedin de kız burdan kaçtı ha söylesene "
Üzerine doğru yürümeye başladım.
" sana ne o benim kızı-"
" kapa lan çeneni bide kızım diyo ya" sabır dilercesine kafamı yukarı kaldırdım.
" eğer Denize yanaşırsan sana dediklerimi hala geçerli yemin ediyorum o kızın bütün hayalleri biter ve bu sefer benden kaçması bu kadar kolay olmaz "
"Sende şunu unutma tehdit le beni ondan uzaklaştıramassın benim adımda Meriç ise senin onun gerçek babası olmadığını herkez öğrenecek bunu unutma "
"Bunu tek senin bilmem birşeyi değiştirmez " pis pis gülmeye başladı
" ben onu yanıma alacam sende görecen hem de kendi isteğiyle gelecek bunu o minik KAFANA sok !"
"Defol burdan ben sana o sözünü tekrara hatırlatır merak etme"
Sinirle arabama binip o lanet evden uzaklaştım.

Deniz den

Kendime giyecek eşya almak zorundaydım.
Eve yaklaştım. Ama bir dakika bu bu Meriç in sesi ne buraya mı gelmiş ? Peki ama neden ? Ayy acaba okulda kaldığımı öğrenmiş mi ya?
" eğer Denize yanaşırsan sana dediklerimi hala geçerli yemin ediyorum o kızın bütün hayalleri biter ve bu sefer benden kaçması bu kadar kolay olmaz "
"Sende şunu unutma tehdit le beni ondan uzaklaştıramassın benim adımda Meriç ise senin onun gerçek babası olmadığını herkez öğrenecek bunu unutma "
"Bunu tek senin bilmem birşeyi değiştirmez " nasıl ya benim babam değil miydi? Meriç bunu nerden biliyordu.
Tehdit mi dedi o Meriç i benden tehditlemi uzaklaştırdı.

Bir yandan sevindim bir yandan üzüldüm.
Meriç beni bilerek bırakmamıştı.
" ben onu yanıma alacam sende görecen hem de kendi isteğiyle gelecek bunu o minik KAFANA sok !"
"Defol burdan ben sana o sözünü tekrara hatırlatır merak etme"
Arabaya binip uzaklaştı.
Çok özlemişim onu gerçekten ne zamandır görmüyordum.

Biraz bekledikten sonra eve girecektim eğer bu adam benim duyduğumu öğrenirse başka bir yol bulurdu o yüzden öğrenmemeliydi.

Akşam olmuştu. Oo beklerken uyuya kalmıştım. Off boynum ya kaç saat uyumuşum böyle neyse bu gece kolay geçer heralde uykumuda aldım zaten.

Acaba uyumuş mudur ki içeri girip en azından kendimi sıcak tutacak birşey almam gerekiyordu. Hava karardığından dışarı bayağı soğuktu.
Meriç e mesaj atsam herşeyi öğrendim desem nasıl olurdu acaba
En azından bir sesini duymak istiyordum.
Meriç in profiline girip arama tuşuna bastım.
" ne oluyo be " babam kolumdan tutmuş çekiştirmeye başladı. Karşı gelemiyorum.
" sus ve yürü artık bugün benim olacaksın " ne, ne diyo bu hayır olamaz
Çoktan eve girip beni yatak odasına doğru çıkarmaya başladı. Meriç kurtar beni. Onu aramıştım. Ama o hiç açamaya bile tenezül etmememişti.
Ama ona şuan ihtiyacım vardı.
Beni serçe yatağa attı. Ben ise bağırmaya başladım. Kimsenin duymayacağını biliyordum.

İstemsiz GülüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin