John Wayne

15 0 0
                                    

John aslında bir iş adamı. Ama finansal sorunları var yani paraya ihtiyacı var. İki gün önce işinden atılması da cabası. John Wayne 35 yaşında ve evli değil. Evli olmak da istemiyor. John Amerika'da yaşıyor. Araştırmalarına göre eğer AMB'ye yani "Amerika Merkez Bankası"na soygun yaparsa toplam 55,000,000$ kazanabilir ki bu para John'un borcunun 100 ,000 katı! Yani bu demektir ki borcunu ödedikten sonra zengin hayatı yaşayabilir. Planlarını yaptı. Kısaca plan şöyle: Bankaya akşam girecek, ilk önce bayıltıcı silahı ile kapıdaki güvenlikleri bayıltacak ve birinin giriş kartını alacak. Daha sonra ana binanın yanındaki binaya sızacak ve kontrol odasındaki 5 polisi bayıltıp kameraları etkisiz hale getirecek-eğer girişte kameralara nasıl görünmedi derseniz güvenlikteki kameralar güvenlik kulübesine, binalardaki kameralar ise ana kontrol odasına bağlı-.Kameraları etkisiz hale getirince binadan çıkıp paranın olduğu binaya girecek (ana bina) ve güvenlik kartı ile kapıyı geçecek. Sonra birkaç polisi daha bayıltıp ara kasa odası kapısına gelecek. Burada 10 hanelik şifre ve müdürün kartı gerekiyor bu yüzden ara kasa odası kapısına gelmeden önce müdürün odasının kapısının kilidini maymuncukla açıp içerideki kartı alacak. Ara kasa odasına girdikten sonra göz tarayıcısı ve ses tarayıcısı var. Bu makineleri ise ses değiştirici ve göz taklit lensi ile halledip içeri girecek ve paraları alıp bankadan kaçacak. Dahiyane bir plan! Artık John'un soygun için yarını beklemesi gerekiyor bu yüzden yatıyor.

Hapisaneden KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin