1 ay sonra:
Savaşa saldirdigim günden beri tam tamına bir ay geçmişti. Bu sırada ali ile çok nadir gorusmustuk. Nedenini anlayamadigim bir şekilde durmadan benden kaçıyormus gibi bir hali vardı. Ama ben selin. Bunu öğrenirdim..
Kasaba da pek gezilecek bir yer yoktu ama bu sabah nazliyla spor yapmaya karar vermiştik. Kasabanın etrafını kosacaktik. Hemen hazırlandim ve nazliyi beklemeye başladım. Nazlı da gelince beraber kasabayi turlamak için koşmaya başladık. Bugün herkez bir telasliydi. Neden olduğunu hiç bilmiyorduk.. Çok da takmayip kosmamiza devam ettik....
Alinin ağzından:
Bugün selin ve nazliyi kurban olarak alacaktik. Ama ilk önce kurban veren kişiyi bulup onu ikna etmem gerekiyordu. Tamam belki söz vermiştik. Kasaba ya girmeyecektik ama yapacak birsey yok. Tam kapıdan çıkıyordum ki savaş içeri girdi.--- Ali bak emin misin??
--- Eminim.
--- Selini alıp Vampire dönüştürmek zorundasın biliyorsun değil mi?
--- Biliyorum savaş.
--- Peki neden bu haldesin?
--- Çünkü onu Vampire dönüştürmek istemiyorum ama buna mecburum.
--- Biliyorum ama bir ömür boyu beraber olacaksınız.
--- Zaten tek inancım bu. Bu kadar uzun yıllar yasayana kadar illa kendimi seline affettiririm dimi savaş?
--- Tabi affettirirsin oğlum.
--- İyi şimdi gidip islerimi halletmem lazım. Sende kızlara oda ayarla.
--- İlk oda da kalacaklarini sanmıyorum.
--- O yüzden mahzenleri de hazırla.
--- Tamam o iş bende.
Hemen burdan çıktım ve kasabaya indim. Acaba kim bu kurban işleriyle ilgileniyor. Bunu ogrendigimde hemen evine gittim. Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım.
Yaşlı bir kadın açtı kapıyı. Sonra gözlerini kocaman açarak kapamasi bir olacakken kapıyı tuttum.
--- Konuşmamız lazım.
--- Seninle konuşacak bir şeyimiz yok aksama kurbaninizi alacaksiniz.
--- Biliyorum o yüzden konuşmaya geldim. Şimdi içeri gireceğim konuşacağız.
--- Hayır.
--- Son kez söylüyorum. Ya beni içeri alırsın ya da hepinizi öldürürüm!!!!!
--- Geç içeri.!
Sonunda ikna etmiştim. Ah bu insanlar konu hayatları olunca kurtulmak için herşeyi kabul ediyorlar. İçeri geçtim ve bir koltuğa oturdum. Onunda oturmasi için işaret yaptım. Oturunca konuşmaya başladım.
--- Bu aksam olacak kurban için iki kişi vermenizi istiyoruz.
--- Böyle bişey imkansız biliyorsun bir anlasmamiz var!!!
--- Biliyorum bu yüzden söylüyorum. İstediğimiz iki kişiyi bu aksam kurban olarak verin. Bir dahaki ay da kurban vermeyin. Okey?
--- Böyle birşeyi neden istiyorsun?
--- Orası seni ilgilendirmez...
--- Kabul etsem ne değişecek??
--- Her şey.
--- Peki ya kimleri istiyorsunuz kurban olarak??
--- Güzel soru. Yeni gelen iki kızı biri selin yılmaz diğeri nazli yıldırım. Kabul ediyor musunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampirosAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...