Capitolul 1

361 16 5
                                    

-Sam , coboara acum jos!

Iar aud vocea enervanta a directoarei acestui orfelinat sau mai bine zis "infern" , de cand am ajuns in accest orfelinat , ma batut mereu din nimic.

-Vin acum ,Doamna Clara!

Ma dau rapid jos din pat , imi trag repede un tricou si o pereche de pantaloni scurti si cobor jos

-Da, doamna Clara! Raspund eu sec.

-De cate ori ti-am zis sa nu vorbesti asa cu mine! Spune si imi da o palma peste fată.

-Doamna , va rog sa nu o mai loviti ! Spune o femeie bruneta cam de 40 si ceva de ani.

-Nu suport sa imi vorbeasca asa!

-Asta nu e o scuza sa o loviti!

-Doamna , dumneavoastra cine sunteti, si ce vreti ?

-Am venit aici sa adopt un copil!

-Atunci haideti sa vedeti copii!

-Ma-m hotarat deja! Vreau sa o adopt pe acceasta tanara!

-Foarte bine! Veniti cu mine sa semnati niste acte!

Iar apoi femeia pleca cu directoarea in biroul ei.
Nu imi venea sa cred ca tocmai am fost adoptata dupa atatia ani de stat in infernul asta , ii multumesc acceistei femei ca ma scapat de aici. Nici nu mai stau pe ganduri si ma duc in camera mea si incep sa imi impachetez hainele , imi scot valiza giganta de sub pat si imi indes toate hainele , pantofii , conversii, machiajele... etc.

Ma imbrac cu un maieo negru largut, niste blugi negri mulati taiati iar in picioare niste conversi negri si sunt gata imi iau telefonul si cobor jos , unde o vad pe salvatoarea mea ca ma asteapta.

-Hei, eu sunt Anne!

-Imi pare bine de cunostinta! Eu sunt Sam.

-Sam haide , masina e afara hai sa mergem!

-Ok

Mi-am luat geamantanul si am iesit afara impreuna cu viitoarea ea mama ,Anne . Mi-am pus geamantanul in porbagajul masinii si am pornit spre viitoarea mea casa.
Pe drum Anne a inceput sa imi povesteasaca ca ea mai are doi copii o fata si un baiat , Gemma si Harry . Mi-a mai spus ca Harry are o trupa One Direction , de Gemma mi-a spus ca e foarte prietenoasa si nebuna (in sensul bun) am inceput sa rad cand Anne imi povestea despre nazbatiile lui Gemma .
In jumate de ora am ajuns in fata unei case giganta, era superba .

Am coborat timida din masina , mi-am luat geamantanu si am plecat in casa . Nici na-m apucat sa deschid bine usa ca o fata blonda sare pe mine.

-Buna!! Eu sunt Gemma

-Eu sunt Sam! Incantata de cunostinta!

-Sunt atat de fericita ca am o sora din tot deauna mi-am dorit o sora !

-Si eu sunt fericita sa am o sora!

-Vad ca deja vati atasat una de alta! Zice Anne zambind.

-Hai sa-ti arat camera!

Mi-am luat bagajul si am urcat la etaj cu Gemma , nici nu am observat cat de frumoasa e casa cat si in interior cat si pe exterior.

Am intrat pe o usa alba cand am ajuns inauntru era sa fac infart la cat de frumoasa era:

Am intrat pe o usa alba cand am ajuns inauntru era sa fac infart la cat de frumoasa era:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Iti place? Zice Gemma bucuroasa.

-E superba!

-Stai sa vezi baia! Apoi Gemma se duce la usa alba din camera mea si o deschide.

-Haide , intra!

Cand am intrat am ramas cu gura cascata la cat de frumoasa era :

- Eu te las sati despachetezi hainele , cand termini sa cobori jos la masa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Eu te las sati despachetezi hainele , cand termini sa cobori jos la masa.

-Ok

- A si am uitat sa-ti spun ca avem o sala mare de dans daca vrei sa dansezi!

-Eu iubesc sa dansez!

-Si mie! Mergem dupa masa daca vrei!

-Mi-ar placea!

-A si am uitat sa-ti mai spun ca peste doua zile vine Harry cu trupa lui .

-A ,ok! Mersi ca mi-ai spus!

Apoi Gemma pleaca lasanduma in minunata mea camera singura. Nici nu mai stau pe ganduri ca incep sa imi despachetez lucrurile . Dupa 10 minute de despachetat decid sa fac un duş imi iau un maieo albastru largut si o pereche de pantaloni scurti . Intru in cabina de dus si las stropi sa imi rasfete piele . Ies din duş dupa 15 de relaxare , ma usuc cu prosopul mare si alb iar apoi ma imbrac cu hainele pe care le-am ales din dulap.



Primul capitol e gataaa!!
Sper sa va placa ! :*

By HarryStyles007

Adoptata De Familia Lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum