Bună ,mă numesc Diana am 15 ani.Voi incepe prin a va spune direct că sunt o fata timida care niciodata nu a avut o ''cea mai buna prietenă'' , niciodata nu am avut tupeul de a striga la cineva în gura mare sau să judec pe cineva înainte sa îl cunosc.Am avut si inca am prieteni care au fost alaturi de mine doar ăn momentele bune iar ăn cele mai putin bune nu au mai fost. Am fost jignita lăsata balta de multe ori.Pot spune ca muzica a fost cea care ma ajutat sa trec peste unele momente.Am avut colegi sau persoane care atunci cand vorbeau cu mine încercam sa îmi iasa cat mai bine cuvintele pe gura, dar mereu ma balbaiam.Am încercat sa fiu altfel de fiecare data , ca atunci cand imi cere ajutorul la orice lucru mărunt să îl ajut cat se putea , faceam tot ceea ce puteam.Dar cu timpul am realizat ca defapt eram folosita, că nu aveam prieteni adevărati .Că defapt nu aveam pe nimeni..eram singură.Mereu am spus:-Gata de maine voi fi altcineva , dar nu am fost.Unii isi arata starea sufleteasca fiind emo sau doar purtand haine negre .Eu mereu am purtat haine mai colorate, mereu zambeam, mereu radeam cand eram cu , colegii.Dar , numai eu stiam ce simt cu adevărat in sufletul meu.Numai eu stiam cum am plans si cat de singură ma puteam simti.Mereu am fost criticata de fetele din alte clase sau de oricine ca sunt slaba schiloadădesi nu era schiloada , dar întradevăr am mai slăbit cateodata cand simteam ca nu mai pot suporta .Credeam că nimeni nu mă întelege.Cu timpul am mai învatat si că nu ar mai trebui să spun toate problemele mele tuturor ''prietenilor'' . . .